quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
Te veel nabewerking om het nog een foto te noemen imo, maar wel een toffe plaat.
Wel serieus een briljante foto dan.quote:Dit is geen schilderij. Geen door de Photoshop-mangel gehaald beeld. Dit is een foto, een ouderwetse foto, geschoten door een heuse fotograaf met een camera. Wat je ziet, is er echt.
De foto, gisteren door National Geographic verkozen tot foto van de dag, is genomen door de Nederlandse fotograaf Frans Lanting in het Naukluft Park in Namibië.
Wat je ziet zijn zogenaamde camel thorn trees (acacia erioloba) met op de achtergrond een in de oranje ochtendzon badende zandduin. Een prachtig surrealistisch plaatje.
Wow, dan is het inderdaad een hele vette foto!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
[..]
Wel serieus een briljante foto dan.
Zo te lezen omdat 'ie vanwege leukemie een stamceltransplantatie kreeg. De donor bleek immuun voor hiv te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, was op het nieuws. Maar er werd niet bij verteld of dit nu een speciaal geval was of een doorbraak.
Zo maar eens naar huis fietsen en wat over bijlezen.
Het is een doorbraak omdat dit een heel nieuw onderzoeksveld opent en er weer wordt gesproken van genezing. Maar het zal nog wel een paar jaar duren uiteraard voordat er echt iets gaat gebeuren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, was op het nieuws. Maar er werd niet bij verteld of dit nu een speciaal geval was of een doorbraak.
Zo maar eens naar huis fietsen en wat over bijlezen.
Ik zal echt nooit voor mijn lol Duitse radio gaan luisterenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://streams.br-online.de/jugend-radio_2.asx
Nog best leuke radio ook.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat worden er veel Engelse woorden gebruikt in het Duits
Geniaal, die twee reacties achter elkaar.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
[..]
Geniaal, die twee reacties achter elkaar.
Ik dachtd at het in het Duits minder wasquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
[..]
Geniaal, die twee reacties achter elkaar.
Nee heel veel sla en rijst.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:22 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha vreetzak. Of gebruik je een schoteltje?
Sla doe ik altijd zo veel mogelijk klein snijden. Hoef ik ook meteen niet zoveel te kauwen.quote:
Haha Een zwart stokstaartje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:25 schreef taxibabe het volgende:
Lol!
'Walk like an Egyptian'
[ afbeelding ]
Ben ik te lui voor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Sla doe ik altijd zo veel mogelijk klein snijden. Hoef ik ook meteen niet zoveel te kauwen.
Herkenbaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik durfde mijn rekening weer eens niet te bekijken online
Duitsers ook. Ga er in de herfst weer heen, ff kijken of ze nog steeds kink-fm aan hebben.quote:
Horecamagazijn staat vol met lege flessen, wordt eens per week met een vrachtwagen opgehaald ofzo. Maar ik weet niet of die een code hebben (die je kan gebruiken).quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je er 1000 voor me hebt zou helemaal vet zijn.
Ha, die is gaaf. Die ga ik voor mezelf halen als die codes op horeca-flessen werkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://cocacola.nl/Boutiq(...)peler-radio-USB.aspx![]()
![]()
Fucking vet. Beetje jammer dat als je 100 flessen cola drinkt, je 200 euro kwijt bent ofzo.
Jaaaa doe hem ook voor mijquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ha, die is gaaf. Die ga ik voor mezelf halen als die codes op horeca-flessen werken.
Da ist meine Mutter entstehen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:06 schreef Timmos het volgende:
Mijn wijk..
http://www.pzc.nl/regio/z(...)uin-in-Terneuzen.ece
http://www.pzc.nl/regio/z(...)ging-jonge-vrouw.ece
Morgenmiddag maar is een rondje door de wijk doen..
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:06 schreef Timmos het volgende:
Mijn wijk..
Man? Kabouter bedoelen zequote:De dader is een blanke man van ongeveer zestig jaar. Hij is ongeveer 1,65 meter lang
Wat lopen er toch een berg patiënten los.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:06 schreef Timmos het volgende:
Mijn wijk..
I knowquote:
Zoiets jaquote:
Zet je zusje neer als lok aas en dan hoppa een knuppel in zijn nek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
I know.. Ook in die wijk?
[..]
Zoiets ja.. Maar wat moet je tegen een mes als vrouw zijnde.. Zusje loopt daar 'savonds ook vaak dus echt lekker zit het me niet
.. Wil 'm morgen wel uitdagen
Dan ben ik de lulquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zet je zusje neer als lok aas en dan hoppa een knuppel in zijn nek.
Dit idee: http://www.dumpert.nl/med(...)my_houdt_er_van.htmlquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha een blanke man met een bijzettafeltje.
Maar ik zou hem doen.
Heb je 't überhaupt gekeken? Meer auto's dan motoren! Kreeg deze via msnquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom kijk jij altijd motorongelukflimpjes?
Haha ja dat was een mooi moment.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit idee: http://www.dumpert.nl/med(...)my_houdt_er_van.html
Ik ging gelijk naar 2:11quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je 't überhaupt gekeken? Meer auto's dan motoren! Kreeg deze via msn.
neuh saaiquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk de rest ook en je ziet een stuk of 3 porsches glijden.
Geezquote:
SMILEYFACEquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb een minimale foto gemaakt. Minimaler kan bijna niet.
[ afbeelding ]
Daarna zie jet het nog van voor aan komen. Hopen dat die genen die erachter zat het nog kon ontwijken maar zo zag het er niet uit.quote:
Die zal idd door 't gras gemoeten hebben denk ik. Ook lastig om 'm dan overeind te houden. Wat een mongool in die bmwquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Daarna zie jet het nog van voor aan komen. Hopen dat die genen die erachter zat het nog kon ontwijken maar zo zag het er niet uit.
Gaaf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb een minimale foto gemaakt. Minimaler kan bijna niet.
[ afbeelding ]
Haha, damnquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:41 schreef Wiebeldak het volgende:
http://www.flickr.com/photos/omrisuissa/
Moet je dit eens zien hey. Die comments! En zo heel geweldig vind ik het allemaal niet eens behalve die kaarten serie dan.
Idd. Echt zoveel fouten gemaakt met bewerken. Halo's all over the place.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.flickr.com/photos/omrisuissa/5653553393/in/photostream
Dat vind ik echt een gigantische kutfoto en dan 1174 comments. The fuck.
Ik snap dat ook echt niet bij die gast... Ik kom hem heel vaak tegen, hij reageert zelf ook best veel op anderen namelijk, maar echt, wtf... Bijna 40.000 contacts en blijkbaar hebben ongeveer net zoveel mensen hem ook als contact.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:41 schreef Wiebeldak het volgende:
http://www.flickr.com/photos/omrisuissa/
Moet je dit eens zien hey. Die comments! En zo heel geweldig vind ik het allemaal niet eens behalve die kaarten serie dan.
Bizar hè.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik snap dat ook echt niet bij die gast... Ik kom hem heel vaak tegen, hij reageert zelf ook best veel op anderen namelijk, maar echt, wtf... Bijna 40.000 contacts en blijkbaar hebben ongeveer net zoveel mensen hem ook als contact.
Vind het merendeel van zijn foto's echt gewoon heel lelijk met al die HDR-shit enzo, maar blijkbaar valt het wel in de smaak bij mensen.
Ik hoop voor je dat het een niet te groot bedrag is?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef freud het volgende:
Zo. Lange dag werken, en dan ook nog een mail sturen naar een wanbetaler waarvan ik weet dat hij praktisch failliet is. Toch maar een poging doen om mijn facturen nog betaald te krijgen... Lastige is dat hij ook gewoon een kennis is, en hij daar toch misbruik van probeert te maken met k*tsmoesjes.
Lastig.
Moest er toch even een smiley van maken.quote:
Ik heb helemaal geen ervaring met externe flitsers. Staat ook nog op mijn te lange verlang lijstje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef jappy-b het volgende:
iemand ervaring met Metz flitsers?
ik heb de METZ MECABLITZ 36 AF-5 NIKON op het oog. Het zal vast geen high end zijn en daar ben ik ook helemaal niet naar op zoek, puur als instap dus
Doen? of toch op zoek naar een andere?
Daarom moet je ook geen zaken doen met mensen waarbij de relatie je lief is. Krijg je vroeg of laat gezeik meequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef freud het volgende:
Zo. Lange dag werken, en dan ook nog een mail sturen naar een wanbetaler waarvan ik weet dat hij praktisch failliet is. Toch maar een poging doen om mijn facturen nog betaald te krijgen... Lastige is dat hij ook gewoon een kennis is, en hij daar toch misbruik van probeert te maken met k*tsmoesjes.
Lastig.
Of hele duidelijke afspraken maken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daarom moet je ook geen zaken doen met mensen waarbij de relatie je lief is. Krijg je vroeg of laat gezeik mee. Maar goed, kennis zeg je hè.
Ja, en dan worden die afspraken niet nagekomen? Met vrienden moet je geen zakelijke afspraken willen maken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of hele duidelijke afspraken maken.
En als iemand (ineens) failliet gaat kun je daar toch niet veel aan doen, hoe goed de afspraken ook zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en dan worden die afspraken niet nagekomen? Met vrienden moet je geen zakelijke afspraken willen maken.
Laatste aanmaning sturen met een incasso sticker er op. Werkt meestal wel...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef freud het volgende:
Lastig.
Dat mag wettelijk niet eens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Laatste aanmaning sturen met een incasso sticker er op. Werkt meestal wel...
Je moet dat filmpje even kijken, echt vet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
Filmpje niet gezien maar de Eiger. Bazenberg.
Is ook een geweldig spannend boek over een bestijging ervan. In het Duits!
Check. Wat een heldquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je moet dat filmpje even kijken, echt vet.
Wat let je?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Check. Wat een held. Vrooooooeger wilde ik 'm ook beklimmen
. Eigenlijk nu nog steeds
.
Houdoe!quote:
Houdoe!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Met al dat gedown heb ik ook niets aan FOK!
Hele dag moe, half uur geleden besloten dat ik naar bed ga.. ben ik ineens niet meer moequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Met al dat gedown heb ik ook niets aan FOK!
Ga in bed liggen, kijken of je er dan nog hetzelfde over denktquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hele dag moe, half uur geleden besloten dat ik naar bed ga.. ben ik ineens niet meer moe.
Denk niet dat de Eiger een goede is om mee te beginnen. Heb wel een beetje berg-ervaring maar de Eiger is wel een beetje de buitencategorie hèquote:
Was ist los?quote:Ik voel me shitttttttttttttttttie. En moet eigenlijk gaan slapen maar dan ga ik huilen en daar heb ik geen zin in
/R&P
Als ik in bed lig slaap ik altijd binnen 5 minuten. Nouja, behalve gisternachtquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga in bed liggen, kijken of je er dan nog hetzelfde over denktIk heb dat namelijk de afgelopen weken ook gehad, maar dan ging ik toch liggen en was ik binnen 5 minuten weg.
Maarja nu geen zin in piekeren enzo dus misschien ga ik nog wel lekker drugsfilms kijken ofzo
Wie zegt er dat je daar gelijk op moet dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk niet dat de Eiger een goede is om mee te beginnen. Heb wel een beetje berg-ervaring maar de Eiger is wel een beetje de buitencategorie hè.
[..]
Was ist los?
GA SLAPEN DAN gozerquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik in bed lig slaap ik altijd binnen 5 minuten. Nouja, behalve gisternacht.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wie zegt er dat je daar gelijk op moet dan?
Ja Berlijn en mijn vader en ik veroorzaakte net kortsluiting en school en wtf mijn leven is een puinhoop op het moment. Alweer. En ik heb het de afgelopen maand keihard ontkent maar het gaat helemaal niet zo goed met me.
Jaja, ga alvast beginnen deze zomer in Oostenrijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wie zegt er dat je daar gelijk op moet dan?
Willen ze op de TU niet meewerken aan Berlijn? En dat puinhoop valt toch wel mee joh? Nou, kusje meidquote:Ja Berlijn en mijn vader en ik veroorzaakte net kortsluiting en school en wtf mijn leven is een puinhoop op het moment. Alweer. En ik heb het de afgelopen maand keihard ontkent maar het gaat helemaal niet zo goed met me.
Goedzo!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, ga alvast beginnen deze zomer in Oostenrijk.
[..]
Willen ze op de TU niet meewerken aan Berlijn? En dat puinhoop valt toch wel mee joh? Nou, kusje meid.
Thanksquote:
Die zijn een beetje doorgeschoten in hun comment- en viewsgeilheid volgens mij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef kanovinnie het volgende:
40k contactsHebben dat soort lui niets te doen oid?
Wat een baas trouwens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
\
Check het filmpje en de eerste comment
Weet iemand hier wat van af? Ik heb een Canon 1000D.quote:Je kan speciale lenzen kopen die je voorop een bestaande lens zet, waardoor je dichterbij kan scherpstellen, waarbij je het beeld als het ware vergroot. Nadeel is dat betaalbare lenzen slecht zijn en goede best prijzig 50-100euro (afh. van diameter).
Je zou aan zoiets kunnen denken:quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:00 schreef RenRen- het volgende:
Hoi, kan ik hier een snel vraagje stellen? Wil niet een heel topic openen namelijk
Ik was aan het zoeken over macrolenzen, omdat ik dichterbij wil fotograferen. Ik wil alleen geen insecten ofzo fotograferen, maar wel een hoop dichterbij met mijn camera komen. Nu las ik op zoom.nl hierover:
[..]
Weet iemand hier wat van af? Ik heb een Canon 1000D.
Ik heb net ook weer een foto voor mijn project gemaakt. Er liep een hele vage rups buiten op het terrasquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben m'n 365 dagen project zowaar aan het bijwerken.Goede SOG.
Show meeehhhquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:55 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik heb net ook weer een foto voor mijn project gemaakt. Er liep een hele vage rups buiten op het terras
Wat wil je eigenlijk gaan doennnnnnquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
Waarschijnlijk toch budget voor mijn project. Wordt wel krap qua tijd, voordat die offertes er zijn en ondertekend terug kunnen duurt ook wel een week.
Lol! Tnx!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Woooooooooow wat vet. Wauw. Wow. Super echt.
Wat voor megadure lens gebruik je daarvoor?
http://www.fotokonijnenbe(...)-250-macro-lens.htmlquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe werkt dat? (Ik heb zegmaar geen verstand van dat soort dingen). Wist niet eens dat dat bestond
Wanneer ik groen licht krijg horen we binnen een maand bij de bedrijven met de meest up-to-date werkomgeving voor gebruikersquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk gaan doennnnnn
Fucking vet, misschien ga ik dat wel kopen dan. Want ik mis mijn macro.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:45 schreef taxibabe het volgende:
[..]
http://www.fotokonijnenbe(...)-250-macro-lens.html
Je knijpt dat ding gewoon voor je lens, het klemt zich in de richel waar je een filter op kunt draaien.
Wacht ff, ik zal kijken of ik er met de compact een foto van kan maken.
Volgens mij niet, je kunt met dat ding dan dichterbij je onderwerp komen. Je hebt sowieso wel een beperkt scherptegebied. Je moet goed 'mikken', een paar mm naar voor of achteren en je bent je scherpte kwijt. Dus je moet heel goed stil kunnen zitten en je adem inhouden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:15 schreef SP22 het volgende:
Kun je zoiets ook op een telelens zetten en heb je dan meer bereik met je macro?
Zullen er vast wel genoeg op marktplaats staan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
Van een canon kitlens kan je met een beetje creatief hobbyen ook een leuke macrolens maken. Is hier ook een topic over ergens. Ga het in de zomer zelf ook proberen.. nu nog ff kitlensje vinden.
Daar zit wel verschil in. op mijn 14-44 krijg ik behoorlijk wat vignettering van het glas. Ik zet 'em het liefst op de 40-150, daarmee kan ik ook meer macro mee krijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:21 schreef SP22 het volgende:
Dit is wel een stuk budgettair verantwoorder dan een macro lens. Ik kan hem dus op mn 18-55 zetten en heb dan hetzelfde effect als ik hem op mn 55-250 zou zetten?
Super mooi! Zal straks ook zeker op FlickR reageren want zulk soort macro's zie ik niet veel. Vooral de 2e met die blauwe en rode rondjes.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:33 schreef taxibabe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is de rups van de Plakker, een nachtvlinder. (google is my friend)
Ja, toch wel? Daar ben ik ook lang mee bezig geweest. Ik heb het idee dat de rechterkant dan wat snel overbelicht raakt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:59 schreef problematiQue het volgende:
Mooi portret. Hij mag wel iets lichter wat mij betreft.
Ruilen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
Van een canon kitlens kan je met een beetje creatief hobbyen ook een leuke macrolens maken. Is hier ook een topic over ergens. Ga het in de zomer zelf ook proberen.. nu nog ff kitlensje vinden.
Eens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:59 schreef problematiQue het volgende:
Mooi portret. Hij mag wel iets lichter wat mij betreft.
Haha ik wist dat dat jouw fav zou zijn van de nieuwe foto's die ik erop heb gegooid. Dankjequote:Op donderdag 19 mei 2011 18:16 schreef Wiebeldak het volgende:
Ok tnx. Ik ga nog even verder knutselen dan.
Mexicaantje. Zag zo snel een paar mooie portretten op je FlickR. Die ga ik straks ook even allemaal in het groot bekijken. Vooral die met je hand ervoor sprak mij erg aan.
Hahaquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha ik wist dat dat jouw fav zou zijn van de nieuwe foto's die ik erop heb gegooid. DankjeIk ben er zelf ook wel blij mee, wilde al eeuwen zoiets maken.
Hij's trouwens deel van een serie, denk dat ik die er ook nog opgooi.
Mijn moeder zei als eerste. Zo das een leuke manquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind hem zo veel beter, ook de kleuren.
Haha dat doe ik ook zo vaak hoor. Telkens toch weer net iets anders over zelfs een foto heruploaden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha ik ga het even veranderen want eigenlijk vind ik een andere van die serie beter.Kutflickr.
Je kan er 2 op privat zetten en dan die 2 in de comments eronder plaatsen door de link van de foto uit de adres balk tussen [....link...] te zetten in een comment.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan je niet drie foto's in één posten?Ze horen bij elkaar en eigenlijk is niet één foto een hoofdfoto. Maar dat moet toch.
En da's kut
Ja I know, heb ik nu toch maar gedaan. Maar weet niet of ik ze private houd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je kan er 2 op privat zetten en dan 2 in de comments eronder plaatsen door de link van de foto uit de adres balk tussen [....link...] te zetten in een comment.
Kan de commentbox uitstaan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Heb ik dat portret vrij gegeven, meteen 4 views maar de comment box stond nog uit. Dat gebeurt wel vaker als ie eerst op privat stond alleen daar dacht ik nu niet aan. Hm...
Ja, en dat gebeurt soms zonder dat ik dat wil als ie eerst op privat of family of friends only staat.quote:
? Vreemd. Lola is toch niet weggerend?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
ARGH mijn torrents zijn ineens verwijderdKutlaptop
Ik vind het een beetje lame eigenlijk. Het klinkt wel oké maar het gaat allemaal door elkaar en nah. Alles wordt maar gedubstept, wordt er een beetje kriebelig van.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zeiden ze op de radio ook al en in de comments van Youtube ook. Ik vind het echt vet.
Altstadtquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fucking raar.Wel vet als deze een keer in Altstadje wordt gedraaid.
Of alles in het dupstep genre gemaakt wordt tegenwoordig weet ik niet eens. Ik vind dit gewoon een heerlijk nummer om gewoon snoeihard te zetten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje lame eigenlijk. Het klinkt wel oké maar het gaat allemaal door elkaar en nah. Alles wordt maar gedubstept, wordt er een beetje kriebelig van.
Ik hou er wel van. Het is samen met DnB en techno denk ik de beste muziek om op de dansen door het ritme. Daar kan ik helemaal in opgaan.quote:
DnBquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik hou er wel van. Het is samen met DnB en techno denk ik de beste muziek om op de dansen door het ritme. Daar kan ik helemaal in opgaan.
Ga je dit weekend?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
Ahaha die Duitser van m'n motorblok:
Will be 8 hrs. approx., Venlo - Duisburg - Oberhausen - Dortmund - Hannover - Magdeburg - Berlin ... since you´re Dutch, you should have a TomTom :-) right? That will lead you safely.
Take care in the "Autobahnkreuz" and "Autobahndreieck" close to Berlin ... they have lots of mobile speed-checks.
Oja, ik ga ook met 'm zeilen!
IK WIL OOKquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:42 schreef Wiebeldak het volgende:
Hehe. Mijn explore foto heeft al 212 views ondertussen. Ik voel gewoon dat die portret foto daar ook in terecht komt.
Morgen om 07.00 vertrekkenquote:
Pfff jaloersssssssss. Of ga je niet langer blijven?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Morgen om 07.00 vertrekken. Net auto volgetankt en cash opgenomen voor 't motorblok. Daar gaat je vakantiegeld (dat sowieso nog gestort moet worden)
.
Ik heb mij toch een verzameling techno dat wil je niet weten. Zal daar ook eens wat van doorsturen van wat ik goed vind aan cd's .quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
DNB is leuk als er niet meer dan twee nummers van op een avond worden gedraaid. Dubstep is geil als het goede dubstep is (Benga, Skream enzo. En een paar nieuwe nummers van Deadmau5). Techno is gewoon vet.
[..]
Ga je dit weekend?
Whehe doe maar niet, allebei m'n schijven zitten vol.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb mij toch een verzameling techno dat wil je niet weten. Zal daar ook eens wat van doorsturen van wat ik goed vind aan cd's .
Ja weet ik nog niet. Hangt een beetje af van hoe de heenreis verloopt. Als ik op tijd daar ben rijd ik meteen weer terug (genoeg te doen nog eigenlijk) en anders 's avonds Berlijn uitchecken en de volgende dag rond een uur of 2 weer terug.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Pfff jaloersssssssss. Of ga je niet langer blijven?
Ik kan nog altijd niet bij mijn HD met mp3's. Al een paar maanden nu. Echt heel erg kut anders had ik het kunnen streamen. Maar ik ga binnenkort een nieuwe pc bouwen zodat ik weer overal bij kan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe doe maar niet, allebei m'n schijven zitten vol.
Maar jij bent beresterk dus dat maakt niet zo veel uit toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
Gaat trouwens wel een uitdaging worden om dat motorblok in die corsa te krijgen. Op 't werk bij toneeltechniek een soort krat gejat maar dat past echt maar nét. En het is een kofferbak met opstaande rand om het nog leuker te maken. Erin zal wel gaan maar hij moet er ook weer een keer uit en dan moet je 'm eerst over die rand tillen. Ding weegt 70kg ofzo dus dat wordt een feest.
Haha welneequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar jij bent beresterk dus dat maakt niet zo veel uit toch?
Ja hoop 't ook. Blijft altijd een gokje.. het schijnen gigantische sterke blokken te zijn. Het zijn vooral de dingen als startkoppelingen, dynamo's, startmotor, etc die vaak problemen geven (ook mijn deel van gehadquote:Iig veel suc6 ermee. Hoopt dat het allemaal lukt en ook dat het een goed blok is want dat is toch moeilijk te zien vanaf de buitenkant.
Die garanties geeft ik ook nooit als ik iets 2e hands verkoop maar dat is niet meer dan normaal. Je moet diegenen gewoon vertrouwen en als jij er een goed gevoel bij heb zal het wel goed zitten toch. Althans dat heb ik tot nu toe gehad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha welnee.
[..]
Ja hoop 't ook. Blijft altijd een gokje.. het schijnen gigantische sterke blokken te zijn. Het zijn vooral de dingen als startkoppelingen, dynamo's, startmotor, etc die vaak problemen geven (ook mijn deel van gehad). Het blok zelf is van Rotax (Oostenrijk) en dat staat bekend om de robuustheid. Mja, bij mij heeft het niet geholpen
.
Ik vind 't een geweldige Duitser maar hij zegt ook dat hij geen garanties kan en wil geven.
Vraag even aan een bekende offie helpt tillen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
Gaat trouwens wel een uitdaging worden om dat motorblok in die corsa te krijgen. Op 't werk bij toneeltechniek een soort krat gejat maar dat past echt maar nét. En het is een kofferbak met opstaande rand om het nog leuker te maken. Erin zal wel gaan maar hij moet er ook weer een keer uit en dan moet je 'm eerst over die rand tillen. Ding weegt 70kg ofzo dus dat wordt een feest.
Bij de verkoper heb ik wel een goed gevoel (anders ging ik überhaupt niet) maar ook die is niet helderziend. Misschien loopt dit blok ook binnen 100km in de soep, je weet het niet zonder de boel open te maken. En dat doe je ook niet eventjes.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die garanties geeft ik ook nooit als ik iets 2e hands verkoop maar dat is niet meer dan normaal. Je moet diegenen gewoon vertrouwen en als jij er een goed gevoel bij heb zal het wel goed zitten toch. Althans dat heb ik tot nu toe gehad.
Krijg nu ook wel fav's en comments op flickr maar ik ga voor de 500px denk ik. Eigenlijk ook geen tijd voor maar ik verzin wel ietsquote:Wat een werk om iedereen terug te commenten die mij naar explore hebben geholpen. Dat doe ik dan wel weer altijd. Vandaar ook steeds meer views maar op sommige profielen kon ik echt niet moois vinden.
Ja, ik ga dat niet alleen lopen sjouwen iddquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vraag even aan een bekende offie helpt tillen?
Misschien kan je bij iemand zo'n takeltje lenen? Zoals je altijd bij op discovery ziet. Om motoren in en uit auto's te takelen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik ga dat niet alleen lopen sjouwen idd. Maar ook met 2 man is het een uitdaging want je kan er gewoon niet goed bij wanneer dat ding in de kofferbak ligt. Denk dat ik 'm op ga vullen met wat kratjes ofzo. Dan hoeft hij iig niet over de rand heen.
Ik verzin een list.
Urban fantasy?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:47 schreef SP22 het volgende:
Procedural thriller, detective, urban fantasy of Frankensteinachtig verhaal... HELP!
Hoe fab jij als ik vragen mag?quote:
Vampiers, zombies, heksen en andere wezens in moderne stedelijke setting.. me like!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:53 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Urban fantasy?
Klinkt aantrekkelijk ook al lees ik nooit boeken omdat ik mijn concentratie daar niet bij kan houden.
Zou best kunnen jaquote:Deadmau5'5 best song since Strobe.
kianjoon4 3 dagen geleden5
Dus je rijdt morgen mee?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin om in Amsterdam foto's te gaan maken van mensen. Eigenlijk heb ik overal zin in behalve in schoolwerk.
Luister nu trouwens voor het eerste een nummer van Deadmau5. Had iets heel anders verwacht dan progressive trance eerlijk gezegd. Zeker lekker maar in dat genre ga ik toch voor andere artiesten denk ik al kan ik niet oordelen nba 1 nummer. Als het om Progressive trance gaat ben ik echt een enorm Sasha fan. Of uiteraard James Holden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
wiebelwoos heb jij Black Sheep wel eens gezien?
Oh dat klinkt wel als een mooie film ook trouwens. En Fable een spel wat ik veel speel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:55 schreef SP22 het volgende:
[..]
Vampiers, zombies, heksen en andere wezens in moderne stedelijke setting.. me like!
Rotterdam niets? Is ook erg leuk vooral op een zaterdag op de markt. Wat daar allemaal rond loopt is soms zo grappig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin om in Amsterdam foto's te gaan maken van mensen. Eigenlijk heb ik overal zin in behalve in schoolwerk.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Geen dank. Is echt een heel mooie macro!
Als je er een beetje voor in de stemming bentquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Dit is toch geniaal zo minimaal. Al moet je er wel van houden natuurlijk maar dit zit zo goed in elkaar.
Haha ik zie het al voor me. Dat heb ik ook eens gehad met zo'n spring spinnetje. Die ging er ook telkens vandoor en ik er maar achteraan met dat grote oog. Vandaar ook dat ie er vandoor ging denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Het beestje was wel snel, ben hem op mn knieen het halve terras gevolgd, lol.
Deadmau5 doet heel veel, ik houd van die gastquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Luister nu trouwens voor het eerste een nummer van Deadmau5. Had iets heel anders verwacht dan progressive trance eerlijk gezegd. Zeker lekker maar in dat genre ga ik toch voor andere artiesten denk ik al kan ik niet oordelen nba 1 nummer. Als het om Progressive trance gaat ben ik echt een enorm Sasha fan. Of uiteraard James Holden.
Nee nooit gezien? Goede film?
Was net bezig om mijn favo holden nummer te zoeken al is het een remix.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Deadmau5 doet heel veel, ik houd van die gastJames Holden had iklaatst gezien maar vond er niet zoveel aan.
![]()
En nee, kutfilm. Daarom een mustsee. Echt de slechtste film die je ooit zult zien.
Ja, als mensen je dan bezig zien dan denken ze vast dat je een steekje los hebt, haha.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha ik zie het al voor me. Dat heb ik ook eens gehad met zo'n spring spinnetje. Die ging er ook telkens vandoor en ik er maar achteraan met dat grote oog. Vandaar ook dat ie er vandoor ging denk ik.
Dat heb ik al zo vaak meegemaakt. Dan ben ik op pad met iemand die echt heel moeilijk doet boven op een fiets oid en dan zie je mensen kijken op een manier van, wat is die in godsnaam aan het doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:12 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ja, als mensen je dan bezig zien dan denken ze vast dat je een steekje los hebt, haha.
We? Met wie ga je heen? Iemand van FOK?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
Aan mijn tripje Berlijn mis je nu echt niks hoor. Betwijfel of we überhaupt iets van de stad zien.
Had je ondertussen al antwoord van andere docenten eigenlijk?
Neen. Nouja 'we' is nog een twijfelgevalletje, hangt af van hoe laat 'ie vannacht klaar is met werkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
We? Met wie ga je heen? Iemand van FOK?
Je mag wel een voorraadje redbull inslaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neen. Nouja 'we' is nog een twijfelgevalletje, hangt af van hoe laat 'ie vannacht klaar is met werken. Alleen is 't helemaal ongelofelijk saai, zo'n stuk in de auto.
Maar als je dit dan weer hoort.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
Moet zeggen dat ik eigenlijk ook helemaal geen zin heb in morgen. Tyfuseind heen, duur blok kopen en tyfuseind terug. Dan dat blok nog in Hellevoetsluis zien te krijgen samen met de motor die nog in Helmond staat. En dan dat blok nog in de motor. Waar denken ze dat ik de tijd vandaan moet halen![]()
. Moet ook nog werken, afstuderen en leren. Bwehhh.
Ik heb in 3 weken maar één keer gezondigd (koffie bedoel ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je mag wel een voorraadje redbull inslaan
Had 'm al een keer geprobeerd alleen toen was ik niet in de stemming en vrij snel weggeklikt. Zal nog eens een poging wagen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar als je dit dan weer hoort.
Ik probeer het nog 1 keer
Gaat om de tekst. Dan heb je wel zin om dat blok te halen en te betalenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb in 3 weken maar één keer gezondigd (koffie bedoel ik) maar er gaat morgen wel een thermosfles mee. Om 7 uur vertrekken en ik ben niet gemaakt voor vroeg opstaan.. wat een feest
.
[..]
Had 'm al een keer geprobeerd alleen toen was ik niet in de stemming en vrij snel weggeklikt. Zal nog eens een poging wagen!
Ja de tekst is wel leuk maar zo krijg ik niet echt veel meer zin in morgenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Gaat om de tekst. Dan heb je wel zin om dat blok te halen en te betalen
Verstandig idd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja de tekst is wel leuk maar zo krijg ik niet echt veel meer zin in morgen. 1400km snelweg is nooit leuk
.
Reminds me.. mijn ervaring met Duitse radio is dat het kuttttt is (net als in Nederland) dus snel nog ff een stapel CD's zoeken
.
Nee, in Frankrijk zijn ook geen toffe mensen te vinden. In Duitsland wel!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
Net als Frankrijk, geen toffe zender te vinden
Moet je niet zo extreem willen bewerkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Muu ik zie nu bij mijn coole foto ineens allemaal halo's .
Zegguh, moet je niet eens naar bed?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je niet zo extreem willen bewerken.
Jongeee ik ga morgen op koffie leven. Slaap is overrated!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zegguh, moet je niet eens naar bed?
Excuus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jongeee ik ga morgen op koffie leven. Slaap is overrated!
Ah relaxt! Kan je ook wisselen van bestuurder als je het zat wordt. 1400 km alleen is ook wat te veel van 't goeiequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
Nee idd, zo eens naar bed gaan lijkt me wel verstandig. Ennn ik heb gezelschap morgen.
Krijg al een beetje meer zin.
Ja idd.. nouja met genoeg rust is 't wel te doen maar leuk is anders. En zo blijft er ook wat meer tijd over om nog iets van de stad te zien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah relaxt! Kan je ook wisselen van bestuurder als je het zat wordt. 1400 km alleen is ook wat te veel van 't goeie
Nietquote:Hoe ga je dat blok trouwens vastzetten?
Daarom, spanbandjes mee? Kan je hem iig een beetje vastzetten. Het schuit sneller dan je denkt! Zeker in zo'n mooie gladde plastic bak.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja idd.. nouja met genoeg rust is 't wel te doen maar leuk is anders. En zo blijft er ook wat meer tijd over om nog iets van de stad te zien.
[..]
Niet. 70kg, gaat nergens heen
. Hoop ik
. Haha noodstop, motorblok in je nek. Lekkerrr
.
Ik fiets de nacht van zaterdag op zondag weer door Frankrijk. Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
Ik probeer serieus een reden te verzinnen om naar Frankrijk te gaan maar het lukt me niet. Alles dat Frankrijk heeft hebben andere landen ook. Maar dan zonder een volk vol van misplaatste arrogantie.
Weer meer kilometers maken dan ik in 3 weken doe?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:53 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik fiets de nacht van zaterdag op zondag weer door Frankrijk. Ik kijk er nu al naar uit.
Als jij in 3 weken minder dan 600km fietst, dan wel jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weer meer kilometers maken dan ik in 3 weken doe?
Mogguhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, toch maar eens naar bed. Verdomme, weer veel later dan de bedoeling was.
Nou, eens kijken of ik er morgenochtend vannachteerder bij ben dan Xil
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |