abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:58:10 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_96985730
Als jij je ex/de persoon waarop je verliefd was weer tegenkomt wat doe je dan? Doet het nog iets met je?

Ik heb zelf nu iemand die mij had afgewezen en dat is best allemaal wel kut gegaan. Hij is nu heel happy verliefd met zijn vriendinnetje ;(

Zij hebben het idee dat ik tussen hen heb lopen stoken dus ze zijn waarschijnlijk nog op hun hoede ook. Voor hun ben ik een rare freak ofzo, terwijl ik me juist alleen maar heb beziggehouden met mijn eigen gevoelens. Ik wist ook helemaal niet hoe het zat met dat meisje. Ik heb vooral gewoon mijn verliefdheid en teleurstelling naar hem toe geuit, de minder prettige kant van liefde zucht.

Ik ben er op zich nu ok mee maar als ik dan weer eens kijk naar zijn Facebook ofzo dan kan ik best weer heel erg boos worden. Dat doe ik dan om me voor te bereiden op een weekend waarbij ik hem waarschijnlijk wel tegen zal komen met haar.

Op zich goed natuurlijk dat je die naklap van te voren al even verwerkt, dan overvallen je emoties je straks niet. Ik heb echt zin om met opgeheven hoofd langs hem te lopen en te laten zien hoe goed het met me gaat. Pff, hij heeft me als een eersteklas arrogante en gevoelloze kwal behandelt. Hij vond me duidelijk NIET de moeite waard om respectvol mee om te gaan.

Sociaal zijn is ook toch maar zo'n kleine moeite :(....
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:01:53 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96985873
dus eigenlijk verwijt je hem dat hij wel verder is gegaan met zijn leven?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:04:03 #3
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_96985968
Ik verwijt hem dat hij me destijds zo bot heeft afgewezen en me vervolgens als paria is gaan behandelen. Hij heeft me echt als een eersteklas klojo behandelt en is er waarschijnlijk zelf nog van overtuigd dat hij niks verkeerd gedaan heeft ook.

Ik heb niks met meneer gehad overigens jammer genoeg.
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:06:04 #4
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_96986056
geef is voorbeelden van hoe hij je slecht behandeld heeft
zag je dat niet gewoon allemaal uit woede terwijl het nie zo bedoelt was vanuit hem?
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:19:07 #5
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_96986565
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:04 schreef Mishu het volgende:
Ik verwijt hem dat hij me destijds zo bot heeft afgewezen en me vervolgens als paria is gaan behandelen. Hij heeft me echt als een eersteklas klojo behandelt en is er waarschijnlijk zelf nog van overtuigd dat hij niks verkeerd gedaan heeft ook.

Ik heb niks met meneer gehad overigens jammer genoeg.
Dus het liefst zou je nog wat met hem krijgen?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:24:30 #6
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_96986772
Nee niet echt meer. Ik wil niet met iemand die zo ongevoelig omgaat met anderen.

Ik ben wel bang voor wat er wellicht opborrelt aan wrok/jaloezie als ik hen zie. Dat dat er ongemerkt toch is.

Maar nee ik ben klaar met hem. Ik ben hier nu alleen maar voor mezelf. Hij kan de pot op met zijn tactloze rotkop. En zogenaamd de leuke student uithangen hè ;(
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:27:58 #7
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_96986897
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:06 schreef Convict het volgende:
geef is voorbeelden van hoe hij je slecht behandeld heeft
zag je dat niet gewoon allemaal uit woede terwijl het nie zo bedoelt was vanuit hem?
Hij was eerst onduidelijk, toen zei hij heel bot in een kort berichtje dat hij geen zin had om met mij af te spreken en dat was het. Voor de rest kon ik oprotten. Geen woord meer.
pi_96986924
Dus nadat hij je heeft laten weten dat hij niets wilde, heeft hij alle contact verbroken zodat jij hier overheen kon komen en het kon verwerken?
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_96986942
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:24 schreef Mishu het volgende:
Nee niet echt meer. Ik wil niet met iemand die zo ongevoelig omgaat met anderen.

Ik ben wel bang voor wat er wellicht opborrelt aan wrok/jaloezie als ik hen zie. Dat dat er ongemerkt toch is.

Maar nee ik ben klaar met hem. Ik ben hier nu alleen maar voor mezelf. Hij kan de pot op met zijn tactloze rotkop. En zogenaamd de leuke student uithangen hè ;(
het feit dat je hier een topic over maakt wil zeggen dat je nog zeker wel met hem bezig bent en zeker nog niet kaar met hem bent, dat blijkt wel uit je woorden. anders maak je je niet zo druk en ga je ,net als wat hij doet, verder met je leven.
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 13:31:51 #10
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_96987041
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:27 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hij was eerst onduidelijk, toen zei hij heel bot in een kort berichtje dat hij geen zin had om met mij af te spreken en dat was het. Voor de rest kon ik oprotten. Geen woord meer.
Je bent butthurt :* koetsjie
What can change the nature of a man?
pi_96987055
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:58 schreef Mishu het volgende:
Ik ben er op zich nu ok mee maar als ik dan weer eens kijk naar zijn Facebook ofzo dan kan ik best weer heel erg boos worden. Dat doe ik dan om me voor te bereiden op een weekend waarbij ik hem waarschijnlijk wel tegen zal komen met haar.
Niet liegen.

quote:
Op zich goed natuurlijk dat je die naklap van te voren al even verwerkt, dan overvallen je emoties je straks niet. Ik heb echt zin om met opgeheven hoofd langs hem te lopen en te laten zien hoe goed het met me gaat. Pff, hij heeft me als een eersteklas arrogante en gevoelloze kwal behandelt. Hij vond me duidelijk NIET de moeite waard om respectvol mee om te gaan.

Sociaal zijn is ook toch maar zo'n kleine moeite :(....
Net alsof hem dat iets boeit of het jou goed gaat of niet. Hij leeft z'n eigen leven, niet voor jou. Zou je misschien ook eens moeten proberen.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:42:23 #12
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_96987471
quote:

[..]

Als hij jou in dat korte berichtje niet verrot heeft gescholden, klinkt dit niet als jou kut heeft behandeld. Als hij niet geïnteresseerd is in jou, heeft hij toch geen enkele verplichting om contact met jou te hebben? Of zijn er ook nog écht lullige dingen die hij deed?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:53:11 #13
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_96987910
je had dus liever dat hij je al die tijd onzeker had gehouden van of ie je wel moest of niet moest en dan een keiharde klap krijgen als hij een andere vriendin heeft? ipv straight to the point? zodat je gewoon proberen kan verder te gaan?
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_96989174
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef Convict het volgende:
je had dus liever dat hij je al die tijd onzeker had gehouden van of ie je wel moest of niet moest en dan een keiharde klap krijgen als hij een andere vriendin heeft? ipv straight to the point? zodat je gewoon proberen kan verder te gaan?
Blijkbaar, alhoewel dat wel het kutste is wat je kan overkomen. :')

TS, ik ben zelf 3 jaar gek geweest op een en dezelfde kerel en hij is nooit erg duidelijk naar me geweest. Hij wilde niks met me hebben, maar als we bijvoorbeeld samen naar een vriendin van ons gingen, liepen we hand in hand en dat soort stuff. Kijk, ik snap best dat dat ook vriendschappelijk kan zijn, maar hij wist dat ik gek op hem was en dat riep heel veel onzekerheid op. Toen had ie van de een op de andere dag een vriendin en kreeg ik de klap te verwerken. Ondanks dat ben ik nog een tijdje met hem omgegaan, maar nu heb ik hem al jaren niet meer gezien. Ik heb hem alleen op Hyves en daar is het klaar mee.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:24:55 #15
343214 badisbad
free man's mind
pi_96989239
/ignore permban en [shift]+[del] helpen heul erg goed :D

oftewel; wanneer ik m'n ex tegenkom (onderhand elke week inmiddels, omdat zij me niet kan los laten) negeer ik haar gewoon. ze heeft haar kansen gehad en ik heb absoluut geen behoefte meer om haar nog te spreken/zien/uitkotsen
Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:47:19 #16
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_96996356
Nouja het is pijnlijk maar ik wil denk ik niet meer wat met hem. En zelfs als ik dat zou willen, hij heeft nu al met haar. Dus :)

Ik ga er op inzetten om gewoon in mijn zen mode kalm zelf een leuke avond te hebben. Gewoon, voor mezelf. Zodat ik niet meer dingen hoef te missen omdat hij er is en ik daar niet mee om kan gaan.

Ik ga dus wel de eerste paar keren niet te veel alcohol drinken..
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:52:54 #17
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_96996618
Heeft iemand trouwens enig idee hoe lang het duurt voordat het niet meer pijnlijk is?
pi_96996627
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:47 schreef Mishu het volgende:
Nouja het is pijnlijk maar ik wil denk ik niet meer wat met hem. En zelfs als ik dat zou willen, hij heeft nu al met haar. Dus :)
Je kan die 2e zin beter weglaten in het vervolg. Het doet de eerste namelijk weer een beetje teniet.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:55:17 #19
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_96996694
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:42 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Als hij jou in dat korte berichtje niet verrot heeft gescholden, klinkt dit niet als jou kut heeft behandeld. Als hij niet geïnteresseerd is in jou, heeft hij toch geen enkele verplichting om contact met jou te hebben? Of zijn er ook nog écht lullige dingen die hij deed?
Ik verleen zelf altijd enige nazorg. Ik ben geïnteresseerd in de gevoelens van anderen. Daarbij ben ik zelf nooit te beroerd om even met zo iemand te praten.
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:06:54 #20
30252 Soempie
Procreating
pi_96997285
Kende je hem al langer? Of heeft hij je gewoon afgewezen (na een of twee keer afspreken?) en is het daarmee voor hem klaar?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96997611
quote:

[..]

Heeft hij het zo gezegd, dat je kan oprotten. Ik ken de situatie niet en ik vind een verschil tussen
ontactvol (ben ik ook weleens geweest) en geen respect voor je gevoelens. Maar als iemand geen respect voor je gevoelens heeft, waarom zou je met zo iemand iets willen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:30:49 #22
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_96998342
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:52 schreef Mishu het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe lang het duurt voordat het niet meer pijnlijk is?
Dat is bij idereeen verschillend. Heb dit ook een paar keer meegemaakt. 1 jongen heb ik 5 maanden genegeerd, 1 jongen heb ik dik 2 jaar genegeerd en nog iemand een paar maanden.

Ik heb nu met allemaal gewoon weer ''contact'' sinds 2 weken. En ik voel me super! Haat of wrok naar je ex heeft geen zin. Het is in het begin misschien wle goed voor je eigen gevoelens om kwaad te zijn op hem.. Maar na langere tijd niet. Nu ik weer normaal tegen hun kan doen, kan ik oprecht zeggen dat het goed met me gaat! :)
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:19:51 #23
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_97004151
Op zich was ik daar al wel alleen ik weet gewoon dat een deel van mij altijd hem zal willen. Omdat hij gewoon mijn ideaalbeeld van een jongen is momenteel.
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:23:53 #24
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_97004336
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:06 schreef Soempie het volgende:
Kende je hem al langer? Of heeft hij je gewoon afgewezen (na een of twee keer afspreken?) en is het daarmee voor hem klaar?
Voor hem was het 1 of 2 keer zien en dan klaar. Maar we 'kenden' elkaar al langer van de muziekband waar hij in speelde (mijn ex zat ook in zo'n band). Toen vond ik hem al leuk, en misschien ben ik hem ook wel opgevallen. Daardoor dacht ik dat het meer was dan een simpele onschuldige flirt, vanwege de inhoudelijke overeenkomsten en hoe realisitisch het was dat wij iets met elkaar zouden kunnen hebben.

Maar voor hem was het zo en klaar. Ik woon nu echter ook in Amsterdam, in zijn stad, dus hij zal me vast en zeker tegenkomen. En dan doe ik gewoon normaal tegen hem :) Ik doe gewoon mijn eigen ding. Er zijn daar veel meer jongens. Maar hij zal altijd een plekje in mijn hart houden.
pi_97005336
Vind je echt als een soort geobsedeerd iemand overkomen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')