Dus het liefst zou je nog wat met hem krijgen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:04 schreef Mishu het volgende:
Ik verwijt hem dat hij me destijds zo bot heeft afgewezen en me vervolgens als paria is gaan behandelen. Hij heeft me echt als een eersteklas klojo behandelt en is er waarschijnlijk zelf nog van overtuigd dat hij niks verkeerd gedaan heeft ook.
Ik heb niks met meneer gehad overigens jammer genoeg.
Hij was eerst onduidelijk, toen zei hij heel bot in een kort berichtje dat hij geen zin had om met mij af te spreken en dat was het. Voor de rest kon ik oprotten. Geen woord meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:06 schreef Convict het volgende:
geef is voorbeelden van hoe hij je slecht behandeld heeft
zag je dat niet gewoon allemaal uit woede terwijl het nie zo bedoelt was vanuit hem?
het feit dat je hier een topic over maakt wil zeggen dat je nog zeker wel met hem bezig bent en zeker nog niet kaar met hem bent, dat blijkt wel uit je woorden. anders maak je je niet zo druk en ga je ,net als wat hij doet, verder met je leven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:24 schreef Mishu het volgende:
Nee niet echt meer. Ik wil niet met iemand die zo ongevoelig omgaat met anderen.
Ik ben wel bang voor wat er wellicht opborrelt aan wrok/jaloezie als ik hen zie. Dat dat er ongemerkt toch is.
Maar nee ik ben klaar met hem. Ik ben hier nu alleen maar voor mezelf. Hij kan de pot op met zijn tactloze rotkop. En zogenaamd de leuke student uithangen hè
Je bent butthurtquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij was eerst onduidelijk, toen zei hij heel bot in een kort berichtje dat hij geen zin had om met mij af te spreken en dat was het. Voor de rest kon ik oprotten. Geen woord meer.
Niet liegen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:58 schreef Mishu het volgende:
Ik ben er op zich nu ok mee maar als ik dan weer eens kijk naar zijn Facebook ofzo dan kan ik best weer heel erg boos worden. Dat doe ik dan om me voor te bereiden op een weekend waarbij ik hem waarschijnlijk wel tegen zal komen met haar.
Net alsof hem dat iets boeit of het jou goed gaat of niet. Hij leeft z'n eigen leven, niet voor jou. Zou je misschien ook eens moeten proberen.quote:Op zich goed natuurlijk dat je die naklap van te voren al even verwerkt, dan overvallen je emoties je straks niet. Ik heb echt zin om met opgeheven hoofd langs hem te lopen en te laten zien hoe goed het met me gaat. Pff, hij heeft me als een eersteklas arrogante en gevoelloze kwal behandelt. Hij vond me duidelijk NIET de moeite waard om respectvol mee om te gaan.
Sociaal zijn is ook toch maar zo'n kleine moeite....
Als hij jou in dat korte berichtje niet verrot heeft gescholden, klinkt dit niet als jou kut heeft behandeld. Als hij niet geïnteresseerd is in jou, heeft hij toch geen enkele verplichting om contact met jou te hebben? Of zijn er ook nog écht lullige dingen die hij deed?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij was eerst onduidelijk, toen zei hij heel bot in een kort berichtje dat hij geen zin had om met mij af te spreken en dat was het. Voor de rest kon ik oprotten. Geen woord meer.
Blijkbaar, alhoewel dat wel het kutste is wat je kan overkomen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef Convict het volgende:
je had dus liever dat hij je al die tijd onzeker had gehouden van of ie je wel moest of niet moest en dan een keiharde klap krijgen als hij een andere vriendin heeft? ipv straight to the point? zodat je gewoon proberen kan verder te gaan?
Je kan die 2e zin beter weglaten in het vervolg. Het doet de eerste namelijk weer een beetje teniet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:47 schreef Mishu het volgende:
Nouja het is pijnlijk maar ik wil denk ik niet meer wat met hem. En zelfs als ik dat zou willen, hij heeft nu al met haar. Dus
Ik verleen zelf altijd enige nazorg. Ik ben geïnteresseerd in de gevoelens van anderen. Daarbij ben ik zelf nooit te beroerd om even met zo iemand te praten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:42 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als hij jou in dat korte berichtje niet verrot heeft gescholden, klinkt dit niet als jou kut heeft behandeld. Als hij niet geïnteresseerd is in jou, heeft hij toch geen enkele verplichting om contact met jou te hebben? Of zijn er ook nog écht lullige dingen die hij deed?
Heeft hij het zo gezegd, dat je kan oprotten. Ik ken de situatie niet en ik vind een verschil tussenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat is bij idereeen verschillend. Heb dit ook een paar keer meegemaakt. 1 jongen heb ik 5 maanden genegeerd, 1 jongen heb ik dik 2 jaar genegeerd en nog iemand een paar maanden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:52 schreef Mishu het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoe lang het duurt voordat het niet meer pijnlijk is?
Voor hem was het 1 of 2 keer zien en dan klaar. Maar we 'kenden' elkaar al langer van de muziekband waar hij in speelde (mijn ex zat ook in zo'n band). Toen vond ik hem al leuk, en misschien ben ik hem ook wel opgevallen. Daardoor dacht ik dat het meer was dan een simpele onschuldige flirt, vanwege de inhoudelijke overeenkomsten en hoe realisitisch het was dat wij iets met elkaar zouden kunnen hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:06 schreef Soempie het volgende:
Kende je hem al langer? Of heeft hij je gewoon afgewezen (na een of twee keer afspreken?) en is het daarmee voor hem klaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |