Die prijzen slaan in principe nergens op.. er zijn spelers met 84 rating die minder kosten en die beter zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:49 schreef Ferdii het volgende:
staan 2 IF mertens op, tussen 18 en 30k
Helaas nog geen IF de jong
Heb je het geprobeerd?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:59 schreef mash_ het volgende:
Je kan nu voor 3000 12 consumable waarvan 3 zeldzaam kopen! Als je de contracten voor 700 per stuk verkoopt maak je sowieso winstop de ps3
Jep. alleen nu zit mijn tradepile vol dus ik ga maar eens slapen. Denk dat het morgen al niet meer kan omdat er dan weer heel veel contracten te vinden zijn.quote:
Ik heb het gekocht en erzat een 422 kaart in!!!! EditL Oh een manager..quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jep. alleen nu zit mijn tradepile vol dus ik ga maar eens slapen. Denk dat het morgen al niet meer kan omdat er dan weer heel veel contracten te vinden zijn.
Volgens mij zijn 422 kaarten best schaars! Zou er zelf alleen nooit mee spelenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:06 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht en erzat een 422 kaart in!!!! EditL Oh een manager..![]()
Pff iddquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Leuke pot net, ging lekker gelijk op.
L Fabiano
Ja, ik heb er via alle soorten media over geklaagd, maar geen reactie gekregen. Fucking debiel, want vorige keer bij IF Toulalan en IF Mascherano (Beide als CB) zat iedereen te klagen en te smeken om er CDM van te maken maar nee dat kon niet, want je bent IF op de positie waar je het mee verdiende. My ass.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:29 schreef emokid het volgende:
Pff waarom is De Jong een CAM? Wel erg lui van ze.
Zo staat erop:quote:Op donderdag 19 mei 2011 03:31 schreef Tim86 het volgende:
IF De Jong doet het wel lekker tot nu toe..vooral gruwelijk in de lucht en in de passing is hij ook echt super..opzich ook logisch als CAM omgeturned tot striker
IF Mertens is nog matig..gruwelijk snel, maar erg fragiel en zijn schot is wel vrij matig so far..
Net een ubereindbazengoal met Jan Vertonghen gemaakt
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/76115161
In de ochtend is het altijd goedkoperquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:22 schreef mash_ het volgende:
De contracten op ps3 zijn alweer goedkoper. Jammer wel. Ik verdiende er wel lekker aan.
Ik hoop dan maar dat ze vanaaf weer 700 per contract betalenquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In de ochtend is het altijd goedkoper
Zo, ook eens een BPL "pace" team maken :p.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cPGdOilEbaR3u
Heb teveel teams nu trouwens waar ik aan werk :p.
Dat is kutquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:25 schreef OmniRocket het volgende:
7500 krijg je dit
[ afbeelding ]
1 shiny player contract, 1 normal player contract, 1 normal manager contract
Is helaas meer regel dan uitzondering...quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:25 schreef OmniRocket het volgende:
7500 krijg je dit
[ afbeelding ]
1 shiny player contract, 1 normal player contract, 1 normal manager contract
damn, dat had ik eerder moeten weten!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:27 schreef mash_ het volgende:
Zo makkelijk coins verdienen he op de ps3 nu met die 12 consumables pakje voor 3000.
Gewoon alle consumables die er zijn. Maar als je alles op de trade zet maakt je sowieso 2k winst ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:20 schreef OmniRocket het volgende:
wat zit er eigenlijk allemaal in mash?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:36 schreef Nevermind.. het volgende:
Is deze topicreeks nog steeds in de ban van FUT?
Denk het ook. Ik verkoop de contracten nu voor 650. En de gouden voor 1100.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
damn, dat had ik eerder moeten weten!
doen ze vast om de prijs naar beneden te krijgen
kan ik van jou ff wat lenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |