Heb je nog een Bhtje nodig schat?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:30 schreef Lon3 het volgende:
[..]
*lone pakt zijn man boobs vast...
Haha dat kan ik ook![]()
nee joh de sport bh's van mijn vriendin passen primaquote:
Moeten ze zo drastisch in bedwang gehouden worden dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:32 schreef Lon3 het volgende:
[..]
nee joh de sport bh's van mijn vriendin passen prima
Je mist me he schatquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:35 schreef colty het volgende:
Ah fuk, kijk ik hier weer eens, dacht: ff geilen met PB'tje!
Hebben ze het over de manboobs van lone
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:38 schreef Lon3 het volgende:
Ja want anders flos ik tijdens het rennen met mijn borsthaar mijn tanden...
En als ik dan de bocht om wil spinnen mijn manboobs later pas mee waardoor ik minder controlle heb over mijn route die ik af leg...
En tijdens een rustige wandeling moet ik uitkijken dat ik niet op mijn tepels trapdat doet ook pijn.... Want ze worden dan een beetje gevoellig door het schuren over de grond
Woehooooeeequote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
Fok-nerds en een aandachtsgeil wijf... wat een topic
Heuj....quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
Fok-nerds en een aandachtsgeil wijf... wat een topic
Ja wat? Probeer het te ontkennen. PB-tje is sinds kort hier in SEX aan het posten en er is een groep mannen (jochies?) die overal hijgend achter haar aan huppelen. Neem het haar niet eens kwalijk dat ze geniet van de aandachtquote:
Geniet is overdrevenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja wat? Probeer het te ontkennen. PB-tje is sinds kort hier in SEX aan het posten en er is een groep mannen (jochies?) die overal hijgend achter haar aan huppelen. Neem het haar niet eens kwalijk dat ze geniet van de aandacht
Ik was nog aan het twijfelen of PB-tje nou zo wanhopig is of nogal attention whore'erig, maar ik neig inmiddels naar het laatste.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja wat? Probeer het te ontkennen. PB-tje is sinds kort hier in SEX aan het posten en er is een groep mannen (jochies?) die overal hijgend achter haar aan huppelen. Neem het haar niet eens kwalijk dat ze geniet van de aandacht
Wat zijn we toch weer aardig vandaag... jeezquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik was nog aan het twijfelen of PB-tje nou zo wanhopig is of nogal attention whore'erig, maar ik neig inmiddels naar het laatste.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik was nog aan het twijfelen of PB-tje nou zo wanhopig is of nogal attention whore'erig, maar ik neig inmiddels naar het laatste.
Vergeet ondertussen niet te genieten van alle posts en pm's van FOK!kers die in je broekje willen komen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:05 schreef PB-tje het volgende:
U vraagt wij draaien
Laat mij ook gewoon een beetje fok!ken in mn paar vrije uurtjes
Kzal me wel gedragen... heb vandaag zelf serieuze antwoorden gegeven op vragen over werk en inkomen... dussss ik ben een volwassen fok!ker aan t worden
Joh steken en plagen moet toch kunnen. Ik zit sowieso in mijn 40 dagen dus kan, mag en wil sowieso niks maar een beetje plagen moet kunnen toch. Daarnaast heb ik juist om deze rede dit topic aan gemaakt, kan iedereen hier baggeren zonder schade aan te richten...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet ondertussen niet te genieten van alle posts en pm's van FOK!kers die in je broekje willen komen.
Tuurlijk knulquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Joh steken en plagen moet toch kunnen. Ik zit sowieso in mijn 40 dagen dus kan, mag en wil sowieso niks maar een beetje plagen moet kunnen toch. Daarnaast heb ik juist om deze rede dit topic aan gemaakt, kan iedereen hier baggeren zonder schade aan te richten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |