Volledige ondersteuning? of is het toch voornamelijk tekst en maakt de resolutie niet zoveel uit?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef tinoz het volgende:
Dat is voor 1 monitor, en ik moet ondersteuning hebben voor 4 tot 5 monitors
Koop een desktop, serieus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef tinoz het volgende:
http://www.matrox.com/gra(...)nnect_multiple_gxms/quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:49 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Koop een desktop, serieus.
Met een Matrox TripleHead2go kun je drie monitoren aansluiten, maar daar houdt het echt bij op. En dan heb je al last van de inputlag van het apparaat.
Overigens kan maar 1 van de 2 laptop beeldschermaansluitingen actief zijn meestal.
Dan moet je 4 VGA/DVI uitgangen hebben natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef tinoz het volgende:
ik dacht dat ik gewoon een programmatje kon downloaden waardoor ik mijn desktop naar 4 externe monitors kon uitbreiden ?
Je kan er tot 8 aansluiten op je PC hoor. Zolang je maar genoeg USB poorten hebt. Je moet wel een sterke CPU hebben als je meer dan 2 van die dingen gaat aansluiten, ze gebruiken namelijk ook wat CPU power.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef tinoz het volgende:
quote:With our external USB DVI or USB VGA adapters:
You can combine multiple USB Video Adapters to increase your desktop viewing area and productivity
Adding monitors is easy! Regardless of computer form factor (e.g. laptop, micro ATX), you can add monitors externally through USB, without having to worry about space limitations within the computer case
You can connect a second display or multiple displays much quicker and simpler than having to open the case for conventional video card installation
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef Diemux het volgende:
Tot 8 extra schermen is mogelijk hoor, alleen je moet dan een externe (USB) videokaart hebben. voorbeelden:
http://www.beslist.nl/com(...)Svga_Adapter_Retail_(_KB100050_).html
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=870737
Iogear en Kensignton leveren deze ook, zijn wat duurder (maar beter)
dat is 4 keer 59 Eruo !quote:In totaal kunnen 6 USB VGA-kaarten aan uw PC of notebook aangesloten en gebruikt worden.
Als je niet je portemonnee wil trekken houdt 't op natuurlijkquote:
Op de meeste laptops kun je ook al geen 2 monitoren aansluiten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat is er mis met een breedbeeld monitor? of 2..
kan je prima FOK en CHAT naast elkaar op kwijt hoor
en dan heb je nog een heel scherm over om een film op te beloeren
mijne kan dat wel.. alleen dan is het wel kiezen tussen 3 aangesloten schermen.. gezien die er maar 2 kan aansturen.. ( maw of 2 externe of 1 externe + interne)quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Op de meeste laptops kun je ook al geen 2 monitoren aansluiten.
Ik zou denken dat er goedkopere oplossingen voor ontwikkeld zijn ; youtube staat vol met filmpjes van mensen die meedere monitoren aangesloten hebbenquote:
nouja, veel dat is full HD en als je dat dus voor 1 monitor hebt ruim voldoendequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:54 schreef tinoz het volgende:
Heb net een apparaatje gevonden dat tot 1920x1080 kan weergeven.
Ik weet niet of dat veel is maar ook niet waar ik verder op letten moet
quote:Manufacturer Specifications
Main Function: PC to TV Converter (HDMI,VGA,DVI)
Resolution: Supports up to 1920x1080
Outputs:
- HDMI
- DVI
- VGA
Inputs:
- USB
Er staat nog een andere adapter zoals deze op dezelfde website die duurder is , maar ik weet niet wat er anders aan die isquote:At a Glance...
Supports up to 1920x1080 resolution
Mirror your desktop or extend the desktop up to 6 monitors
Watch computer movies on your big screen HDTV
Comes with HDMI, DVI, and VGA adapter
Great for increasing productivity at the workplace
Play PC games on your HDTV
Excellent for the resale market
Het verschil dat ik heb gevonden is dat de goedkope ( bovenste ) versie maximaal 1920x1080 ondersteund en de duure versie - 1920 x 1080, - 1920 x 1200, en - 2048 x 1152 onderteund .quote:At a Glance...
USB 2.0 adapter adds extra monitor
DVI, VGA, HDMI
Windows, Mac
Each CVSB-K150 supports one additional monitor
Support 6 additional monitors max
Audio adapter
[quote]
Manufacturer Specifications
Primary Function: USB Display Adapter for Extra Monitor with Sound
Host Interface: USB 2.0
Video Interface: DVI, VGA, HDMI
Audio Interface: 3.5mm Audio Socket, RCA Audio (using Adapter)
Supported Display Modes: Extended Desktop / Mirrored Desktop / Primary
Input/Output:
- Power
- USB
- MIC
- Headphone jack
- Video port
Supported Resolutions:
- 640 x 480
- 800 x 600
- 1024 x 768
- 1152 x 864
- 1280 x 768
- 1280 x 1024
- 1400 x 1050
- 1680 x 1050
- 1600 x 1200
- 1920 x 1080
- 1920 x 1200
- 2048 x 1152
Fout, kan gewoon.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef tinoz het volgende:
Hoor net dat het nie mogelijk is om een opstelling voor meerdere monitors aan te sluiten op een Laptop en dat het alleen mogelijk is 4 monitoren aan te sluiten op een PC als er een speciale kaart in zit..
Iemad hier ervaring mee ?
quote:Matrox TripleHead2Go is an external multi-display adapter that adds up to three monitors to your notebook or desktop computer
Dus? Er staat nergens dat je meer dan drie monitoren aan je laptop wil hangen.quote:
Dat ding wat ik opperde is laat het rekenwerk aan de grafische kaart over.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:17 schreef netolk het volgende:
De resolutie van die TV is 1440 x 900 (bron: http://displayblog.wordpr(...)19-wide-lcd-monitor/)
En wat HeatWave ook al zegt het zijn geen videokaarten die het grafische rekenwerk op zich neemt, maar waarschijnlijk gewoon een VGA-kaartje dat dus alleen zorgt voor een beeld
Ow ja? waar staat dan wat voor processor er in zit, welke versie die van OpenGL ondersteund en welke versie van directx?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:19 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat ding wat ik opperde is laat het rekenwerk aan de grafische kaart over.
LEZEN!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:30 schreef netolk het volgende:
[..]
Ow ja? waar staat dan wat voor processor er in zit, welke versie die van OpenGL ondersteund en welke versie van directx?
Precies, dus kun je niet op goede kwaliteit 3 beeldschermen draaien... Daar heeft een videokaart in een laptop gewoon de rekenkracht niet voorquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef Wootism het volgende:
[..]
LEZEN!!!!
It connects to the video output of your system and uses its existing GPU to provide high-quality, uncompressed graphics and video across all monitors.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |