http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=8ee9b857fdbd4dd1quote:Op woensdag 27 april 2011 12:12 schreef Dribbel_ het volgende:
En woordjes in google intypen kwam niet in je op?
Ik herinner me nog dat die dingen kei duur zijn, dus zoek een site waar ik de beugels tegen een goede prijs kan bestellenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:12 schreef Dribbel_ het volgende:
En de woordjes "monitor beugels" in google intypen kwam niet in je op?
En ja ik heb het ook gedaan en je hebt gelijk tig hits die ook relevant zijn
En wat versta je onder "goedkoop" dan. Je wil ook geen prutsding die in elkaar stort lijkt mequote:Op woensdag 27 april 2011 12:14 schreef tinoz het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat die dingen kei duur zijn, dus zoek een site waar ik de beugels tegen een goede prijs kan bestellen
2 steunen, en beide bevestig je aan je bureauquote:
Als je het toch aan de muur doet kan je toch net zogoed 2 enkele doen ?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
2 steunen, en beide bevestig je aan je bureau
tevens tvp want ik zoek een dual monitor steun met muur montage..
quote:Triple/Three LCD Monitor Desktop Stand - up to 22"
quote:Quad/Four LCD Monitor Stand Free Standing - up to 24"
dan moet ik dus 8 gaten boren i.p.v. 4 en de monitoren komen toch altijd naast elkaar te hangen...quote:Op woensdag 27 april 2011 12:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je het toch aan de muur doet kan je toch net zogoed 2 enkele doen ?
quote:$691.27
Shipping not specified
quote:Not Available to Netherlands
Dat is dus gratis verzending maar als ik prijs van de vorige "stand" er mee vergelijk ... tjaquote:DS100 Quad-monitor Desk Stand
by Ergotron ( 2de hands )
$391.99 & this item ships for FREE with Super Saver Shipping. Details
waarom dubbelpostquote:Op donderdag 28 april 2011 09:57 schreef tinoz het volgende:
zoude "Ergotron DS100 Quad Monitor Desk Stand Horizontal" inclusief monitors zijn ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |