Nou; ik weet niet hoor, maar als je iets stelt zoals je het hier doet, dan verwacht ik wel dat je er een plaatje van de ingrediëntenlijst bij hebt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:04 schreef klaarover het volgende:
De trucs van Raspatat:
-er zit paprikapoeder in gemengd. Kleur is donkerder en je denkt: 'hmm extra knapperig."
-er zit zout doorheen gemengd. Best veel ook.
-er zit MSG (e621) doorheen gemengd. Daardoor ga je watertanden.
Trucs dus. Ik eet liever voedsel.
Waarom niet?quote:
Er zit wel zout in, de rest niet. Gewoon kant en klare onzin. Er staat een ingredientendeclaratie van de diepvriesraspatat gewoon online. Het is aardappelpoeder met ei, wat verdikkingsmiddelen en zout.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:04 schreef klaarover het volgende:
De trucs van Raspatat:
-er zit paprikapoeder in gemengd. Kleur is donkerder en je denkt: 'hmm extra knapperig."
-er zit zout doorheen gemengd. Best veel ook.
-er zit MSG (e621) doorheen gemengd. Daardoor ga je watertanden.
Trucs dus. Ik eet liever voedsel.
Nope, twisters worden gesneden uit hele aardappels. Seriously! Ze hebben naturel en met een laagje batter (met kruiden)quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Omdat raspatat geen gepaneerde aardappelpuree is?
Twisterfries van de Burgerking is eigenlijk hetzelfde
Dat verkopen ze al een tijdje! Maar van de snackbar werd het mij een beetje te eentonig terwijl gewone patat per tent nog wel verschilt. Ik at/eet het ook altijd met pindasaus en die is ook lang niet overal te nassen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vond laatst bij de Jumbo de echte RASpatat in het vriesvak!
Heerlijk in de airfryer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |