Wat dacht je van Fl. 1,-.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit. Toen een railrunner nog f 2,50 was
Van meerdere generaties geleden ja, opflikkeren met dat oude gejammer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:57 schreef Pallas-Athene het volgende:
Centjes is gewoon een uitdrukking.
Get a life please.
Doe je dit om je klacht kracht bij te zetten, of weet je niet beter?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van meerdere generaties geleden ja, opflikkeren met dat oude gejammer.
En anders ga je maar naar duitsland waar ze nog met centjes aankomen.
quote:
Wat zeg jij nu allemaal?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat, ik herinner me ze alleen voor 2,50
kom uit 1988
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef Robophatt het volgende:
Sowieso mensen die constant met verkleinwoorden praten..
Je kan alleen geen reet meer met de 1 -2 cent maargoedquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:00 schreef Pharkus het volgende:
Er zijn nog steeds (euro)centen. Niet echt een goede klacht.
Wat een onzin. Bij het postkantoor kan men nog gewoon een postzegel kopen van 46 cent.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:00 schreef linpunt het volgende:
Je kan alleen geen reet meer met de 1 -2 cent maargoed
Klopt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij het postkantoor kan men nog gewoon een postzegel kopen van 46 cent.
In winkels kan men gewoon iets dat 5 cent kost met 2 muntjes van 2 cent en 1 muntje van 1 cent afrekenen.
En dan is er nog het buitenland (ik noem het naastgelegen Duitsland) waar gewoon tot op de cent nauwkeurig betaald wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |