Wat dacht je van Fl. 1,-.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit. Toen een railrunner nog f 2,50 was
Van meerdere generaties geleden ja, opflikkeren met dat oude gejammer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:57 schreef Pallas-Athene het volgende:
Centjes is gewoon een uitdrukking.
Get a life please.
Doe je dit om je klacht kracht bij te zetten, of weet je niet beter?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van meerdere generaties geleden ja, opflikkeren met dat oude gejammer.
En anders ga je maar naar duitsland waar ze nog met centjes aankomen.
quote:
Wat zeg jij nu allemaal?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat, ik herinner me ze alleen voor 2,50
kom uit 1988
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef Robophatt het volgende:
Sowieso mensen die constant met verkleinwoorden praten..
Je kan alleen geen reet meer met de 1 -2 cent maargoedquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:00 schreef Pharkus het volgende:
Er zijn nog steeds (euro)centen. Niet echt een goede klacht.
Wat een onzin. Bij het postkantoor kan men nog gewoon een postzegel kopen van 46 cent.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:00 schreef linpunt het volgende:
Je kan alleen geen reet meer met de 1 -2 cent maargoed
Klopt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij het postkantoor kan men nog gewoon een postzegel kopen van 46 cent.
In winkels kan men gewoon iets dat 5 cent kost met 2 muntjes van 2 cent en 1 muntje van 1 cent afrekenen.
En dan is er nog het buitenland (ik noem het naastgelegen Duitsland) waar gewoon tot op de cent nauwkeurig betaald wordt.
Da kan, maar ik ben zo gewend dat ze geen 1 cent meer aannemen dat ik er maar vanuit ga dat ik het niet bij me moet hebben. Normaal ronden ze namelijk ook gewoon af op 45 cent.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij het postkantoor kan men nog gewoon een postzegel kopen van 46 cent.
In winkels kan men gewoon iets dat 5 cent kost met 2 muntjes van 2 cent en 1 muntje van 1 cent afrekenen.
En dan is er nog het buitenland (ik noem het naastgelegen Duitsland) waar gewoon tot op de cent nauwkeurig betaald wordt.
Centjes verdienen!quote:Toet toet boing boing Kokkie en Peppie Centjes verdienen, hup naar de wal. Kokkiee een schop en Peppie een scheppie. Peppie zegt hoek om en Kokkie een knal
Als je maar hard genoeg gooidequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:10 schreef Parietale_kwab het volgende:
Ik mis vooral de 5 gulden munten waar je bijna iemand mee kon doden...
daalder duppie knaak kwartje stuiverquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:12 schreef Unfabulouss het volgende:
Joet, geeltje, meier, rooie. Of vergeet ik er 1?
Ik wist echt niet wat ik als UI moest doen, dus dan maar iets wat ik leuk vindquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:39 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waarom heb jij trouwens een Sandman avatar? Cool
quote:
Hoe spreek je dan 0.82 uit?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van meerdere generaties geleden ja, opflikkeren met dat oude gejammer.
En anders ga je maar naar duitsland waar ze nog met centjes aankomen.
De klacht gaat over het woord 'centjes'. Dus jij haalt aan dat er nog wel centen zijn... ja, dat weet ik ook nog wel meid.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:01 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Doe je dit om je klacht kracht bij te zetten, of weet je niet beter?
Dat je hier een klacht over hebt zegt meer iets over jouw sufheid.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De klacht gaat over het woord 'centjes'. Dus jij haalt aan dat er nog wel centen zijn... ja, dat weet ik ook nog wel meid.
Nu weer terug naar centjes, welke mensen (ouder dan 10) praten nog over centjes zegdat is toch suf.
Verder krijg je hier in NL nooit 1 of 2 centen terug. Ze ronden af, en aangezien we hier niet in duitsland zijn hoeven dat ook niet aan te snijden.
Dat jij dit dan leest en op reageerd zegt iets over jouw sufheid.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat je hier een klacht over hebt zegt meer iets over jouw sufheid.
reageert, sufkutquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jij dit dan leest en op reageerd zegt iets over jouw sufheid.
Beter negeer je het dan.
Oh, we hebben geen argumenten meer dus spelen we het maar op de spellingquote:
Als je nou een boel centjes had voor een fatsoenlijke opleiding, had je die reactie niet gehad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, we hebben geen argumenten meer dus spelen we het maar op de spellingheld.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:04 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als je nou een boel centjes had voor een fatsoenlijke opleiding, had je die reactie niet gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |