Wie ging er ver meneer ik lees chat historie en sms berichten van mijn vriendin.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef motard het volgende:
btw, ik weet 100% zeker dat ze nooit is vreemd gegaan, maar het was een dun lijntje...
Ze wiste haar chatgeschiedenis grondig (niet grondig genoeg), en ook in dr telefoon was geen enkel smsje terug te vinden...
Ik denk dan als ze al zover kan gaan, whats next...
En hoewel het allemaal vrij ver ging dat flirten, toch was die jongen eigenlijk helemaal haar type niet en zou ze nooit iets willen hebben met hem...
Vertrouw haar anders eens wat meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:00 schreef motard het volgende:
Het is ergens ook normaal, ik kijk ook wel eens naar andere chicks, maar toch weet ik dat het het niet waard is om onze relatie op het spel te zetten...
Daar geeft ze hem volgens mij niet echt veel reden toequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vertrouw haar anders eens wat meer.
I know, ik ben er ook niet trots op, maar ik wist dat er iets aan de hand was...quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wie ging er ver meneer ik lees chat historie en sms berichten van mijn vriendin.
Maarja, jij bent 26. Zij heeft van haar 18e tot haar 22e met jou op de IKEA-bank gezeten terwijl dat eigenlijk de mooiste tijd in haar leven zou moeten zijn. Veel feestjes, drank en piemels. Maar in plaats daarvan heeft ze alle 250 afleveringen van Ik hou van Holland gekeken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:00 schreef motard het volgende:
Het is ergens ook normaal, ik kijk ook wel eens naar andere chicks, maar toch weet ik dat het het niet waard is om onze relatie op het spel te zetten...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:05 schreef motard het volgende:
Maar mijn vraag is dus, zal dat gevoel bij haar over gaan? Of zal ze altijd die drang blijven houden en het uiteindelijk stiekem toch doen?
De jeugd die ze schijnbaar graag had gewild gaat ze niet meer terugkrijgen, dus waarschijnlijk zal ze die drang nog wel (een tijdje) blijven houden.quote:en ze zegt dat het komt omdat ze haar jeugd gemist heeft... ze heeft nooit echt kunnen uitgaan en flirten enzo..
Gaat het dan eigenlijk wel om de jeugd die ze heeft gemist, of geef jij haar gewoon (in haar ogen) te weinig aandacht/complimentje e.d.?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef motard het volgende:
Het rare is ook dat zoals ik zei het is niet eens haar type,.. het ging haar meer om de aandacht en de complimentjes als om echt iets te hebben met die gast
Gewoon chatten of zoiets hoort niet meteen gevoelens van jaloezie en wantrouwen teweeg te brengen. Dat vind ik althans.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar geeft ze hem volgens mij niet echt veel reden toe
Ik geef haar altijd complimentjes, ik doe alles voor haar... heb soms het idee dat ik zelfs te lief ben voor haarquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat het dan eigenlijk wel om de jeugd die ze heeft gemist, of geef jij haar gewoon (in haar ogen) te weinig aandacht/complimentje e.d.?
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar volgens mij viel dit niet meer onder 'gewoon chatten'.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon chatten of zoiets hoort niet meteen gevoelens van jaloezie en wantrouwen teweeg te brengen. Dat vind ik althans.
Sexueel getint chatten = gewoon chatten ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon chatten of zoiets hoort niet meteen gevoelens van jaloezie en wantrouwen teweeg te brengen. Dat vind ik althans.
Erotisch chatten met mensen die serieus interesse tonen in je vriendin en waarschijnlijk ook echt zullen proberen om haar te krijgen zou ik persoonlijk ook als probleem zien..quote:Gewoon chatten of zoiets hoort niet meteen gevoelens van jaloezie en wantrouwen teweeg te brengen. Dat vind ik althans
Nee maar als ze midden in de nacht smsjes krijgt en daar nogal geheimzinnig over doet, dan kun je mij ook niet verwijten dat ik op onderzoek uit ga.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Half jaar vrij? Ja en dan kan ze zeker lekker de **** uithangen, no way.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:12 schreef Vandaag... het volgende:
Anders geef je haar een half jaar vrijAls je echt van haar houdt...
Waarvan kent ze die jongen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:14 schreef motard het volgende:
[..]
Nee maar als ze midden in de nacht smsjes krijgt en daar nogal geheimzinnig over doet, dan kun je mij ook niet verwijten dat ik op onderzoek uit ga.
Dat zou iedereen doen
Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:14 schreef motard het volgende:
[..]
Nee maar als ze midden in de nacht smsjes krijgt en daar nogal geheimzinnig over doet, dan kun je mij ook niet verwijten dat ik op onderzoek uit ga.
Dat zou iedereen doen
Is een vriend van dr broer, tis een slimme jongen en hij is goed in het manipuleren van mensen...quote:
Mannen wel dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:28 schreef Zanziee het volgende:
Vrouwen die zo doen, sorry, maar jullie zijn niet te vertrouwen.
Zulke gasten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:34 schreef motard het volgende:
[..]
Is een vriend van dr broer, tis een slimme jongen en hij is goed in het manipuleren van mensen...
Hij had haar ook helemaal overtuigd dr chatgeschiednis en smsjes te wissen enzo...
Haha nee natuurlijk niet, maar het gaat hier om de vrouw. En in de meeste gevallen doet de vrouw het, tenzij je een player aan de haak hebt geslagen. Maar dat is natuurlijk vragen om problemenquote:
Mooi dat je zo eerlijk bent.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:36 schreef PB-tje het volgende:
Eerlijk momentje:
In mijn vorige relatie ben ik ook via internet 'verder gaan kijken' mijn relatie liep niet goed en ik zocht een excuus voor mezelf om verder te gaan. Niet de ballen op dat moment om er zelf uit te stappen.
Via internet is er altijd wel een kerel te vinden die precies zegt wat je wil horen (lezen)
Ik ben zover gegaan dat ik met die man heb afgesproken, we hebben niks gedaan, alleen gekletst over van alles en nog wat... een leuke dag gehad...niet aan mijn vriend gedacht...
Toen ik thuis kwam (woonde samen) en hij savonds naast me in bed kroop... trok ik het niet meer.. in mijn ogen had ik hem bedrogen. Heb alles verteld en ben dezelfde avond nog uit huis gegaan.
Zeggen dat je van iemand houdt, het wordt zo snel gezegd tegenwoordig. Natuurlijk ben je al 4,5 jaar samen, maar ze geeft zelf aan dat ze iets gemist heeft in haar jeugd. Dat wil ze hoe dan ook gaan goedmaken. Is het nu niet, dan misschien over 10 jaar. Heb je het huisje op je eigen naam staan of samen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:38 schreef motard het volgende:
Ze zegt dat ze van mij houdt en verliefd is op mij maar dat ze gewoon dat gevoel heeft dat ze iets gemist heeft in haar jeugd...
Ik heb haar al gezegt als je liever de slet wil uithangen in onze relatie dan moet je daar maar voor gaan...
Ik ga denk ik een weekje naar mn ouders en dan moet ze er maar eens goed over nadenken.
Want we wonen samen dus we hebben ook geen ruimte om na te denken of elkaar te missen...
Verstandige keuze, gewoon alles op een rijtje zetten. Je kunt haar niet 100% vertrouwen maar om in een klap die lange relatie te verbreken is natuurlijk niet makkelijk. Gewoon even afstand nemen en er over na denken. Sterker nog, haar duidelijk maken dat ZIJ er over na moet denken wat ze nou precies wil. It still takes two to tango...quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:38 schreef motard het volgende:
Ze zegt dat ze van mij houdt en verliefd is op mij maar dat ze gewoon dat gevoel heeft dat ze iets gemist heeft in haar jeugd...
Ik heb haar al gezegt als je liever de slet wil uithangen in onze relatie dan moet je daar maar voor gaan...
Ik ga denk ik een weekje naar mn ouders en dan moet ze er maar eens goed over nadenken.
Want we wonen samen dus we hebben ook geen ruimte om na te denken of elkaar te missen...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:58 schreef Silenus het volgende:
Dat krijg je er dus van als je zo fucking vroeg gaat samenwonen en je in een relatie gaat storten.
Iedereen moet een keertje los kunnen gaan in zijn/haar leven, even weten wat er op de markt is. Dan heb je de behoefte later ook niet om even een andere piemel/kut te ervaren, je weet immers al hoe het is.
Goede keuze om even een time-out in te stellen. Ze wilt zelf dus niet bij je weg, maar heeft het gevoel iets gemist te hebben waardoor ze vindt dat ze hier recht op heeft?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:38 schreef motard het volgende:
Tis voor haar ook moeilijk dat begrijp ik wel, ze zegt vaak dat ze kinderen wil van mij en dat ze hoopt dat ik haar ten huwelijk vraag..quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mooi dat je zo eerlijk bent.
Ik denk zelf ook dat dit geen basis meer is voor een relatie. Je vriendin wil duidelijk nog "leven", oftewel ervaringen met anderen opdoen. Laat je niet zo ondersneeuwen en kies eieren voor je geld.
Dat is wel het laatste dat je nu moet gaan doen. Daar ga je spijt van krijgen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef motard het volgende:
[..]
Tis voor haar ook moeilijk dat begrijp ik wel, ze zegt vaak dat ze kinderen wil van mij en dat ze hoopt dat ik haar ten huwelijk vraag..
Ik heb ook al gesproken met iemand die zegt dat dat misschien de oplossing is, trouwen, dat ze daarmee eindelijk gelukkig kan zijn...
Trouwen moet je allebei willen, het mag nooit een goedmakertje zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef motard het volgende:
[..]
Tis voor haar ook moeilijk dat begrijp ik wel, ze zegt vaak dat ze kinderen wil van mij en dat ze hoopt dat ik haar ten huwelijk vraag..
Ik heb ook al gesproken met iemand die zegt dat dat misschien de oplossing is, trouwen, dat ze daarmee eindelijk gelukkig kan zijn...
Zeer slecht plan. Het jeukt gewoon bij haar. Ze is nu een beetje om de plek heen aan het kriebelen, maar daar houdt de jeuk niet mee op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef motard het volgende:
Nee hoor. Wat een flauwekul. Je moet met elkaar trouwen als het 100% goed zit, en dus niet als het zo gaat als nu. Een huwelijk verandert uiteindelijk niets. Kinderen ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef motard het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef motard het volgende:
[..]
Niet naar luisteren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef motard het volgende:
Ze vind niet dat ze er recht op heeft maar ze heeft dat gevoel dat er iets ontbreekt...quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goede keuze om even een time-out in te stellen. Ze wilt zelf dus niet bij je weg, maar heeft het gevoel iets gemist te hebben waardoor ze vindt dat ze hier recht op heeft?
En wat zegt ze als jij als voorwaarde stelt dat ze kapt met chatten en sms-en met die jongen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:44 schreef motard het volgende:
[..]
Ze vind niet dat ze er recht op heeft maar ze heeft dat gevoel dat er iets ontbreekt...
Zij was voor mij eigenlijk mijn eerste echte vriendin, de eerste waar ik echt een relatie mee heb opgebouwd.
Ik ben vroeger ook helemaal niet zon player geweest maar ik heb daar ook geen behoefte aan gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |