Wie ging er ver meneer ik lees chat historie en sms berichten van mijn vriendin.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef motard het volgende:
btw, ik weet 100% zeker dat ze nooit is vreemd gegaan, maar het was een dun lijntje...
Ze wiste haar chatgeschiedenis grondig (niet grondig genoeg), en ook in dr telefoon was geen enkel smsje terug te vinden...
Ik denk dan als ze al zover kan gaan, whats next...
En hoewel het allemaal vrij ver ging dat flirten, toch was die jongen eigenlijk helemaal haar type niet en zou ze nooit iets willen hebben met hem...
Vertrouw haar anders eens wat meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:00 schreef motard het volgende:
Het is ergens ook normaal, ik kijk ook wel eens naar andere chicks, maar toch weet ik dat het het niet waard is om onze relatie op het spel te zetten...
Daar geeft ze hem volgens mij niet echt veel reden toequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vertrouw haar anders eens wat meer.
I know, ik ben er ook niet trots op, maar ik wist dat er iets aan de hand was...quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wie ging er ver meneer ik lees chat historie en sms berichten van mijn vriendin.
Maarja, jij bent 26. Zij heeft van haar 18e tot haar 22e met jou op de IKEA-bank gezeten terwijl dat eigenlijk de mooiste tijd in haar leven zou moeten zijn. Veel feestjes, drank en piemels. Maar in plaats daarvan heeft ze alle 250 afleveringen van Ik hou van Holland gekeken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:00 schreef motard het volgende:
Het is ergens ook normaal, ik kijk ook wel eens naar andere chicks, maar toch weet ik dat het het niet waard is om onze relatie op het spel te zetten...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:05 schreef motard het volgende:
Maar mijn vraag is dus, zal dat gevoel bij haar over gaan? Of zal ze altijd die drang blijven houden en het uiteindelijk stiekem toch doen?
De jeugd die ze schijnbaar graag had gewild gaat ze niet meer terugkrijgen, dus waarschijnlijk zal ze die drang nog wel (een tijdje) blijven houden.quote:en ze zegt dat het komt omdat ze haar jeugd gemist heeft... ze heeft nooit echt kunnen uitgaan en flirten enzo..
Gaat het dan eigenlijk wel om de jeugd die ze heeft gemist, of geef jij haar gewoon (in haar ogen) te weinig aandacht/complimentje e.d.?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef motard het volgende:
Het rare is ook dat zoals ik zei het is niet eens haar type,.. het ging haar meer om de aandacht en de complimentjes als om echt iets te hebben met die gast
Gewoon chatten of zoiets hoort niet meteen gevoelens van jaloezie en wantrouwen teweeg te brengen. Dat vind ik althans.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar geeft ze hem volgens mij niet echt veel reden toe
Ik geef haar altijd complimentjes, ik doe alles voor haar... heb soms het idee dat ik zelfs te lief ben voor haarquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat het dan eigenlijk wel om de jeugd die ze heeft gemist, of geef jij haar gewoon (in haar ogen) te weinig aandacht/complimentje e.d.?
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar volgens mij viel dit niet meer onder 'gewoon chatten'.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon chatten of zoiets hoort niet meteen gevoelens van jaloezie en wantrouwen teweeg te brengen. Dat vind ik althans.
Sexueel getint chatten = gewoon chatten ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon chatten of zoiets hoort niet meteen gevoelens van jaloezie en wantrouwen teweeg te brengen. Dat vind ik althans.
Erotisch chatten met mensen die serieus interesse tonen in je vriendin en waarschijnlijk ook echt zullen proberen om haar te krijgen zou ik persoonlijk ook als probleem zien..quote:Gewoon chatten of zoiets hoort niet meteen gevoelens van jaloezie en wantrouwen teweeg te brengen. Dat vind ik althans
Nee maar als ze midden in de nacht smsjes krijgt en daar nogal geheimzinnig over doet, dan kun je mij ook niet verwijten dat ik op onderzoek uit ga.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |