abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96980648
Beste medeforummers,

Ik ben al 4,5 jaar samen met mijn vriendin. We zijn gelukkig samen en zijn er van overtuigd dat we elkaar "soulmates" zijn, ik heb nog nooit zon gevoelens gehad voor iemand.
We wonen nu ook al bijna 3 jaar samen.

Maarrr, sinds een jaar ongeveer merk ik dat ze behoefte heeft om te flirten met andere jongens...
Dat is meestal via facebook, dan zit ze soms uren op die chat... ik irriteer me daar mateloos aan maarja wil haar ook niet verbieden te chatten natuurlijk, ze spreekt daar immers ook met familie enzo.

Meestal was dit vrij onschuldig en voel ik mij ook totaal niet bedreigd door die andere jongens.
Al hebben we er al wel eerder ruzie over gehad, omdat het soms wel twijfelachtig werd...

Maar nu de laatste tijd deed ze vrij geheimzinnig, haar telefoon stond telkens op stil en ze zat wel verdacht veel op die chat en skype.

Nu wist ik al dat er daar een jongen zat die haar leuk vond en haar regelmatig probeert te verleiden.
Gisteren heb ik de stoute schoenen aangetrokken en in haar chat geschiedenis gekeken... en wat ik daar zag werd ik niet vrolijk van.
Dit ging wel verder als gewoon flirten, dat was echt elkaar verleiden en seksueel getint...

Ik ben daar dus zeer boos over geworden en door onze vorige ruzie zit ik echt met de gedachte om haar te verlaten...
Hoe veel ik ook van haar hou en hoe goed we ook bij elkaar passen..

Ik kan niet leven met de gedachten dat ze altijd op zoek is naar iemand ander...

Zij schaamt zich diep voor wat ze gedaan heeft en ze heeft zitten huilen dat ze me niet kwijt wil...

Ik weet niet goed wat ik moet doen... We zijn al lang samen en we hebben echt veel leuke dingen meegemaakt samen.

Ik ben 26 en zij 22, ze is dus met mij vanaf dr 18e en ze zegt dat het komt omdat ze haar jeugd gemist heeft... ze heeft nooit echt kunnen uitgaan en flirten enzo..

Ik heb dr nu gezegt dat ze een keuze moet maken, single zijn of 100% voor onze relatie gaan.

Maarja ik denk nu, ook al kiest ze voor de relatie, zal die gedachte op ten duur weg gaan? Of zal ze dit altijd blijven missen?
pi_96980794
Als ze serieus seksueel getinte chatsessies heeft met die vent zou ik haar duidelijk maken dat je hier niet op zit te wachten. Vervolgens moet je de keuze aan haar laten over wat ze nu wil doen.

het is in ieder geval wel klote voor ja!
Waarom zou je vandaag wat je morgen ook nog uit kunt stellen!
pi_96980821
btw, ik weet 100% zeker dat ze nooit is vreemd gegaan, maar het was een dun lijntje...
Ze wiste haar chatgeschiedenis grondig (niet grondig genoeg), en ook in dr telefoon was geen enkel smsje terug te vinden...

Ik denk dan als ze al zover kan gaan, whats next...

En hoewel het allemaal vrij ver ging dat flirten, toch was die jongen eigenlijk helemaal haar type niet en zou ze nooit iets willen hebben met hem...
pi_96980886
Weet je dat heel zeker? Als ze al zulke chatsessies in jullie huis heeft zonder dat je het weet.. wie weet wat ze dan buitenshuis of als je er niet bent doet..
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:58:54 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96980950
Dat krijg je er dus van als je zo fucking vroeg gaat samenwonen en je in een relatie gaat storten.

Iedereen moet een keertje los kunnen gaan in zijn/haar leven, even weten wat er op de markt is. Dan heb je de behoefte later ook niet om even een andere piemel/kut te ervaren, je weet immers al hoe het is.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:59:44 #6
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_96980973
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef motard het volgende:
btw, ik weet 100% zeker dat ze nooit is vreemd gegaan, maar het was een dun lijntje...
Ze wiste haar chatgeschiedenis grondig (niet grondig genoeg), en ook in dr telefoon was geen enkel smsje terug te vinden...

Ik denk dan als ze al zover kan gaan, whats next...

En hoewel het allemaal vrij ver ging dat flirten, toch was die jongen eigenlijk helemaal haar type niet en zou ze nooit iets willen hebben met hem...
Wie ging er ver meneer ik lees chat historie en sms berichten van mijn vriendin. :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_96980993
Het is ergens ook normaal, ik kijk ook wel eens naar andere chicks, maar toch weet ik dat het het niet waard is om onze relatie op het spel te zetten...
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:01:35 #8
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96981049
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:00 schreef motard het volgende:
Het is ergens ook normaal, ik kijk ook wel eens naar andere chicks, maar toch weet ik dat het het niet waard is om onze relatie op het spel te zetten...
Vertrouw haar anders eens wat meer.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:02:02 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_96981075
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:01 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Vertrouw haar anders eens wat meer.
Daar geeft ze hem volgens mij niet echt veel reden toe :')
pi_96981077
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wie ging er ver meneer ik lees chat historie en sms berichten van mijn vriendin. :')
I know, ik ben er ook niet trots op, maar ik wist dat er iets aan de hand was...
En ik heb haar ook gevraagd: als ik er niet naar had gezocht en ik had je gevraagd of er iemand was, had je het dan gezegt?
Antwoord was nee, dus dan was het allemaal lekker doorgegaan...
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:02:19 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96981087
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:00 schreef motard het volgende:
Maarja, jij bent 26. Zij heeft van haar 18e tot haar 22e met jou op de IKEA-bank gezeten terwijl dat eigenlijk de mooiste tijd in haar leven zou moeten zijn. Veel feestjes, drank en piemels. Maar in plaats daarvan heeft ze alle 250 afleveringen van Ik hou van Holland gekeken.

Ja, dat is wel effe balen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_96981224
Maar mijn vraag is dus, zal dat gevoel bij haar over gaan? Of zal ze altijd die drang blijven houden en het uiteindelijk stiekem toch doen?
pi_96981231
Heb je zekerheid dat ze het nooit meer zal doen? Je zegt het zelf het is een dun lijntje, al een paar jaar samen en zoiets flikken is niet echt gezond. Ik zou er heel goed over nadenken als ik jou was, veel succes in ieder geval..
pi_96981323
Ze is gelukkig met mij en met ons leven.
En aan de andere kant was het maar chat, maarja het past niet in een relatie zoiets.

Het rare is ook dat zoals ik zei het is niet eens haar type,.. het ging haar meer om de aandacht en de complimentjes als om echt iets te hebben met die gast
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:09:18 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_96981347
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:05 schreef motard het volgende:
Maar mijn vraag is dus, zal dat gevoel bij haar over gaan? Of zal ze altijd die drang blijven houden en het uiteindelijk stiekem toch doen?
quote:
en ze zegt dat het komt omdat ze haar jeugd gemist heeft... ze heeft nooit echt kunnen uitgaan en flirten enzo..
De jeugd die ze schijnbaar graag had gewild gaat ze niet meer terugkrijgen, dus waarschijnlijk zal ze die drang nog wel (een tijdje) blijven houden.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:10:06 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_96981386
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef motard het volgende:
Het rare is ook dat zoals ik zei het is niet eens haar type,.. het ging haar meer om de aandacht en de complimentjes als om echt iets te hebben met die gast
Gaat het dan eigenlijk wel om de jeugd die ze heeft gemist, of geef jij haar gewoon (in haar ogen) te weinig aandacht/complimentje e.d.?
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:10:23 #17
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96981398
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Daar geeft ze hem volgens mij niet echt veel reden toe :')
Gewoon chatten of zoiets hoort niet meteen gevoelens van jaloezie en wantrouwen teweeg te brengen. Dat vind ik althans.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_96981474
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Gaat het dan eigenlijk wel om de jeugd die ze heeft gemist, of geef jij haar gewoon (in haar ogen) te weinig aandacht/complimentje e.d.?
Ik geef haar altijd complimentjes, ik doe alles voor haar... heb soms het idee dat ik zelfs te lief ben voor haar
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:12:18 #19
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_96981492
Anders geef je haar een half jaar vrij :) Als je echt van haar houdt...
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:12:32 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96981502
is er misschien een aanleiding waarom ze zich geroepen voelt steeds vaker op het internet te zitten socializen... kijk ook eens naar jezelf zou ik zeggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:12:44 #21
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_96981512
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Gewoon chatten of zoiets hoort niet meteen gevoelens van jaloezie en wantrouwen teweeg te brengen. Dat vind ik althans.
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar volgens mij viel dit niet meer onder 'gewoon chatten'.
pi_96981530
quote:

[..]

Sexueel getint chatten = gewoon chatten ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_96981545
quote:
Gewoon chatten of zoiets hoort niet meteen gevoelens van jaloezie en wantrouwen teweeg te brengen. Dat vind ik althans
Erotisch chatten met mensen die serieus interesse tonen in je vriendin en waarschijnlijk ook echt zullen proberen om haar te krijgen zou ik persoonlijk ook als probleem zien..
pi_96981570
quote:

[..]

Nee maar als ze midden in de nacht smsjes krijgt en daar nogal geheimzinnig over doet, dan kun je mij ook niet verwijten dat ik op onderzoek uit ga.
Dat zou iedereen doen
pi_96982174
Lijkt wel op mijn ex, deed precies hetzelfde. Ook geconfronteerd met hetzelfde en ze zei dat ze het nooit meer zou doen en alle contacten zou verbreken, 2 weken later was het zelfde gezeur weer. Ben toen weggegaan bij haar. Twee maand later had ze iets met die dude.

Vrouwen die zo doen, sorry, maar jullie zijn niet te vertrouwen. Flirten = prima, echter kan je ook te ver gaan.

Wat ik denk dat je moet doen? Verder gaan, maar niet met haar.
I'm sexy and I know it!
Alles heeft een eind, maar een worst heeft er twee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')