Ja of je kind aan het lachen maken waarbij hij dan grip probeert te houden op de tepel met zijn tandenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:58 schreef Leandra het volgende:
Het is behalve gezond ook vaak vooral heel gezellig... die blik van verstandhouding tijdens het voeden, of ineens zo'n grote grijns (waarbij je gelijk een golf melk over je zij voelt gaan) en vanavond zelfs heel zachtjes "pfffrt" omdat hij lag te blazen toen hij genoeg had
![]()
Ik hou bij Soneal tegenwoordig z'n hand vast omdat hij (vooral als hij links drinkt) graag een klein randje vel in z'n hand heeft om dat heen en weer te kunnen rollenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja of je kind aan het lachen maken waarbij hij dan grip probeert te houden op de tepel met zijn tanden
En Harry is altijd net een klein poesje. Die zit de hele tijd te kneden en te friemelen met zijn handen
Die momenten heb ik vandaag ook een paar keer gehadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hou bij Soneal tegenwoordig z'n hand vast omdat hij (vooral als hij links drinkt) graag een klein randje vel in z'n hand heeft om dat heen en weer te kunnen rollen
Bijten zeg ik even niks over, in het kader van de FOK!wet, maar een paar weken geleden was er dagelijks minstens 1 moment waarop ik spontaan begon te gillen
Trots vertellen dat je kind al weken doorslaapt, om vervolgens 2 slapeloze nachten te hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:02 schreef J-net het volgende:
Tell me; wat is de Fok!wet? Dan kan ik er rekening mee houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |