abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97359592
Van bv.com:
Lecithine is een voedingssupplement waar sommige moeders baat bij hebben om verstoppingen te voorkomen. Dit komt waarschijnlijk doordat het de dikvloeibaarheid (kleverigheid) van de melk verlaagt, want het verhoogt het percentage meervoudig onverzadigde vetzuren in de melk. Het is veilig om te nemen, relatief goedkoop, en blijkt bij sommige moeders te werken. De dosis is 3 - 4 keer 1200 mg per dag, dus 3600 - 4800 mg per dag.
Klinkt goed, ik hoop dat het werkt takkembah! Overigens wel handig te weten dat het vaak van soya gemaakt wordt, dus mócht je met allergiën te maken hebben hou dat dan in je achterhoofd.

Ssserpente, lieverd, daar hoef je je toch niet schuldig om te voelen! Je trekt alles uit de kast om je kindje het beste te kunnen geven en daar mag je juist trots op zijn! Of je dat nu linksom of rechtsom bereikt, of misschien zelfs helemaal niet, het gaat toch om de intentie die je hebt!
Ik had trouwens geen flauw benul dat dat achter je post zat, sta helemaal te kijken van je zelfreflectie :o
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:49:07 #202
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97372493
Thanks nog voor de info WupWup!

En Sserpente, inderdaad wat WW zegt :Y ik denk dat als je als mama er alles aan doet om maar bv te kunnen geven, heb je nergens een reden voor om je schuldig over te voelen.

Mrien, toen ik je post las dacht ik, ik hoop dat ik zolang bv kan geven dat ik gebeten word :D O+ (ik impliceer niet dat je miept ofzo, ik had gewoon voor mezelf vooruitzichten in het hoofd opeens :D)

Inmiddels heb ik vannacht ook al om de twee uur zitten kolven, sinds vanochtend 8u gaat het al ietsje omhoog. We zullen zien vandaag.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97372555
Ssserpente :*

Fijn dat het weer omhoog lijkt te gaan Takkembah!
En vooruitzichten zijn goed ;)
pi_97378602
Succes vandaag Takkembah! Hopelijk wil hij vandaag alweer wat meer voedingen zelf drinken :*
Ik vind je dapper! ^O^

Grappig Orea. Ik merk dat ik zelf ook heel erg reageer op baby geluiden, dat ik ook van een andere baby kan horen of hij honger heeft ofzo.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:36:39 #206
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97395102
Leuk artikel inderdaad! Ik zei eergisteren nog tegen Joeri dat ik bij Seth heel goed het verschil kan horen tussen de huiltjes, terwijl me dat bij Alexa maar niet duidelijk werd soms. Maar goed, bij mij kan het ook te maken hebben met het "ervaren" moederschap. Ik ben veel "geaarder" deze keer.

Seth heeft overigens vandaag de hele dag bij me gedronken. Hoe genieten O+. Nog een nachtje kolven en dan is het als het goed is over. LC gaf aan dat als Seth gewoon bij me blijft drinken, de productie ws weer omhoog gaat. Ze vermoedde dat de productie ook achteruit is gegaan door de borstontsteking. Leciticine wordt s wel gehaald, aangezien ik toch vatbaar ben voor verstoppingen en ontstekingen.

En hij mag morgen ws mee naar huis *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:09:27 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97396615
Ow Takkembah, heerlijk! *O*
En fijn dat het met de borstvoeding ook weer de goede kant op gaat :Y
pi_97397331
Haha, zo dramatisch is het ook niet hoor. Ik ben gewoon niet zo pro-medicijnen en zo. Maar jullie zijn wel lief!

Takkambah, wat heerlijk! Dat moet een stuk ontspannender voelen. O+
pi_97398941
Takkembah wat een goed nieuws!!!! *O* *O* Morgen weer mee naar huis en goed drinken ^O^

Ik werd vannacht wakker van ploftieten, zo erg dat ik Niels ervoor wakker gemaakt heb (vond hij niet erg hoor, hij wordt altijd om die tijd wakker de laatste tijd en wilde graag drinken). Ik was gisteren naar een carrierebeurs en hij heeft sinds 11 uur 's morgens niet meer gedronken omdat zijn papa hem naar bed bracht.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_97400370
Morgen is mijn mannetje al weer een half jaar :o :o
En hij is zo gegroeid.. Als ik het verschil zie en wetende dat mijn melk dat heeft gedaan ben ik zo trots :@

Van dit naar dit!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:37:24 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97400845
Wat is het toch een heerlijk knulletje Pvoesss O+
En wat gaat het hard hè...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97400972
Dankje! En ja ik vind hem zo leuk, ik ben echt zo weg van hem O+ O+
Die van jou ook al heel bijna een half jaar!! *O*
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:53:20 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97401629
Oooh Pvoesss, wat een heerlijkheid! O+
Ik verbaas me er ook elke dag weer over hoeveel je van zo'n kind kunt houden en hoe verwonderd je kunt raken van alles wat hij doet :Y
Ik vind het ook echt fijn als hij bij me drinkt. Zo'n klein momentje van ons twee O+
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:58:33 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97401868
Het is behalve gezond ook vaak vooral heel gezellig... die blik van verstandhouding tijdens het voeden, of ineens zo'n grote grijns (waarbij je gelijk een golf melk over je zij voelt gaan :')) en vanavond zelfs heel zachtjes "pfffrt" omdat hij lag te blazen toen hij genoeg had :') _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 27 mei 2011 @ 22:02:34 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97402084
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:58 schreef Leandra het volgende:
Het is behalve gezond ook vaak vooral heel gezellig... die blik van verstandhouding tijdens het voeden, of ineens zo'n grote grijns (waarbij je gelijk een golf melk over je zij voelt gaan :')) en vanavond zelfs heel zachtjes "pfffrt" omdat hij lag te blazen toen hij genoeg had :') _O-
Ja of je kind aan het lachen maken waarbij hij dan grip probeert te houden op de tepel met zijn tanden :X
En Harry is altijd net een klein poesje. Die zit de hele tijd te kneden en te friemelen met zijn handen O+
pi_97402222
Dat duwen en trekken doet Leia niet meer, eigenlijk.. Maar wel dat ik haar dan zachtjes over haar rug aai, wat dan net enigszins kriebelt.. en ze dan half begint te schateren met tepel in haar mond O+ (geen tanden hier :P dat scheelt weer)...

En het allerfijnst is de ochtenvoeding, als we ooit stoppen ga ik die het allermeest missen.. M. die haar uit haar bed haalt, bij me neerlegt.. Dan rolt ze mijn kant op, propt haar tenen/voeten tussen mijn vetrollen :') en dan met nog rode-slaap-wangen hapt ze aan, helemaal hongerig van de nacht O+ zo fijn wakker worden is dat! Nog even lekker soesen terwijl zij aan het ontbijten is!!

O+ O+

Pvoesss, je grote knul!!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 22:11:10 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97402475
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:02 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja of je kind aan het lachen maken waarbij hij dan grip probeert te houden op de tepel met zijn tanden :X
En Harry is altijd net een klein poesje. Die zit de hele tijd te kneden en te friemelen met zijn handen O+
Ik hou bij Soneal tegenwoordig z'n hand vast omdat hij (vooral als hij links drinkt) graag een klein randje vel in z'n hand heeft om dat heen en weer te kunnen rollen :(
Bijten zeg ik even niks over, in het kader van de FOK!wet, maar een paar weken geleden was er dagelijks minstens 1 moment waarop ik spontaan begon te gillen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_97404310
Hier zijn de handjes vooral 's nachts erg onrustig. Knijpen, kneden, krabben, tot ze mijn vinger vastheeft, dan is ze rustig.

edit: schateren hoort hier helemaal niet :@

[ Bericht 23% gewijzigd door Vanyel op 28-05-2011 02:44:23 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97405228
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik hou bij Soneal tegenwoordig z'n hand vast omdat hij (vooral als hij links drinkt) graag een klein randje vel in z'n hand heeft om dat heen en weer te kunnen rollen :(
Bijten zeg ik even niks over, in het kader van de FOK!wet, maar een paar weken geleden was er dagelijks minstens 1 moment waarop ik spontaan begon te gillen :X
Die momenten heb ik vandaag ook een paar keer gehad :X Jelle moest er prompt van huilen (:

Binkie van Pvoesss <3
En schaterlachen <3
pi_97412934
Echt ongelooflijk dat je nu al met bijtperikelen te maken hebt, mrien! Jemig.

Pvoesss, een half jaar alweer, gefeliciteerd! Wat wordt 'ie mooi groot op je melk.

Grappig, Vanyel, Lena drinkt overdag juist onrustiger dan 's nachts. En ik heb wel eens het idee dat zij denkt dat er alleen melk uit m'n borst komt als ze heel hard het knopje van de andere indrukt. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97412964
Hilarisch (als het niet je eigen knopje is :P)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 28 mei 2011 @ 11:02:16 #222
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_97413858
Tell me; wat is de Fok!wet? Dan kan ik er rekening mee houden ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 28 mei 2011 @ 13:39:00 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97417945
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 11:02 schreef J-net het volgende:
Tell me; wat is de Fok!wet? Dan kan ik er rekening mee houden ;)
Trots vertellen dat je kind al weken doorslaapt, om vervolgens 2 slapeloze nachten te hebben :X

Gelukkig werkt het andersom ook wel eens :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 28 mei 2011 @ 13:55:21 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97418454
Mariah Carey had trouwens de VS versie van jeugdzorg op bezoek gehad omdat het gerucht ging dat ze bier gedronken had terwijl ze de tweeling borstvoeding gaf....

Toen B. klein was ging het gerucht dat oud bruin de borstvoeding zou stimuleren ook nog hardnekkig rond, ik dacht "jippie, eindelijk weer een biertje" maar oud bruin is echt vies :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 28 mei 2011 @ 16:18:36 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97422588
Bruin bier is lekker :Y)

Claudia, Harry regelt zo de melkstroom, door aan het knopje van de andere borst te draaien ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')