quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:30 schreef Phantomesse het volgende:
Geen idee, ik heb alleen bloedtekort als ik bij de bloedafname van Sanquin ben geweest![]()
Meer suikers eten? Minder Ritalin slikken?
ja die vond ik ook zeer geslaagd, weet het bijna wel zeker iddquote:
schommel gewicht op het laagste punt, niet scherp zijn, etc etc, wel baas etenquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:43 schreef ABombali het volgende:
En waarom denk je dat dit iets te maken heeft met "bloedtekort"? Waar baseer je dat op?
Ik denk niet dat het hier aan ligt
Het is niet van levensbedreigende aard, het is ook niet voor langere periode.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:51 schreef ABombali het volgende:
Heb je een bloeddrukmeter? Ga anders even naar de apotheek of je arts. Is je bloeddruk te laag voor een langere periode, dan kun je daar medicijnen voor slikken. Ik denk niet dat je veel opschiet door alles op fok zelf probeert te verklaren, artsen studeren hier jarenlang voor.
Dus mijn advies is gewoon wat tests doen, en eventueel gewoon naar je huisarts. Is het een lage bloeddruk? Dan kan je arts je hier bij helpen, is het iets anders? Dan verwijst hij je door voor een bloedtest oid..
khad 10 pillen getest, dat had ik toch gezegt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:52 schreef Phantomesse het volgende:
Gebruik je die Ritalin nog? En nu heel eerlijk zijn?
Ritalin verlaagt in sommige gevallen namelijk wel de bloeddruk, daarom moet je in het begin als je dat slikt ook regelmatig naar je psycholoog terug om je bloeddruk te meten. Als dit niet goed is word je van de medicatie afgehaald.
Je kunt ook even bellen en aan de assistente vragen hoelaat spreekuur is, dan kun je het telefonisch overleggen met je arts en zal hij je tips geven of je toch even uitnodigen als hij het niet vertrouwd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is niet van levensbedreigende aard, het is ook niet voor langere periode.
wat ik wil zeggen is dus eigenlijk dat ik het niet de moeite waard vind om ervoor naar een arts te gaan... maar dat ik wel graag een soort verklaring ervoor kan krijgen zodat ik er geen last meer van heb onder trainen enzo
Ahja, dat heb je inderdaad gezegd, excuus. Dan toch even tijdens spreekuur overleggen met je arts, enkel wanneer hij het niet vertrouwd zal hij je uitnodigen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
khad 10 pillen getest, dat had ik toch gezegt?
nooit meer aan gezeten, ga het ook nooit meer doen ook, het werkt niet voor mij
ja ik ben heel eerlijk..
thx, zou makkelijk kunnen dit jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
Als het een te lage bloeddruk is, is dat gemakkelijk te verhelpen. Iedere dag een paar glazen extra water drinken, en elke dag een soepje nemen (ivm zout). Zoute dropjes zijn ook handig om bij je te hebben.
Ben je afgevallen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:01 schreef kingtoppie het volgende:
Wanneer de buis te veel open staat (tuba aperta) door bijvoorbeeld gewichtsverlies, hoort men een echo in het hoofd, wat als zeer hinderlijk kan worden ervaren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Buis_van_Eustachius
schommelgewicht op laagste punt, 68kilo dus.. max 70 altijdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |