Ik durf geen meets te bezoeken. En eigenlijk drink ik alleen maar water en thee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Of om er juist in te kunnen zwelgen?
O jee, nu krijgen we een ware huilbaby meet
THEE, AAAH DRUGSquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik durf geen meets te bezoeken. En eigenlijk drink ik alleen maar water en thee.
Ik heb pics van meets gezienquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik durf geen meets te bezoeken. En eigenlijk drink ik alleen maar water en thee.
Vrouwen kunnen daar erg dramatisch over doen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoelang weet je dat het niets wordt tussen jou en die gozer?
Desalniettemin, damesmeisjes zijn lief.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen daar erg dramatisch over doen.
Hij heeft een vriendin.. En zodra ik in beeld kwam en zij dat door had moest hun status opeens op een relatie staan bij Facebook. Mjah ach. Ik was te laat dan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen daar erg dramatisch over doen.
Ik heb ook zo'n heerlijke dramaqueen en ben er nog steeds gek op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Desalniettemin, damesmeisjes zijn lief..
Is dat belangrijk? Je schept toch degene die je wil hebben? De manier waarop boeit niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:12 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin.. En zodra ik in beeld kwam en zij dat door had moest hun status opeens op een relatie staan bij Facebook. Mjah ach. Ik was te laat dan.
Zie ik je nu daar toegeven dat mannen beter zijn?quote:
WANNEEER WAS DIT?!quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:12 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin.. En zodra ik in beeld kwam en zij dat door had moest hun status opeens op een relatie staan bij Facebook. Mjah ach. Ik was te laat dan.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:48 schreef Mishu het volgende:
En ik ben zo iemand die dronken zijn gal gaat spuien en de mensen die hem gekwetst hebben gaat lastig vallen omdat ik toch niks te verliezen heb..
Soms voel ik me zo van i don't carreee......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |