quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:39 schreef Dimens het volgende:
Ik ben trouwens wel iets jonger dan jij bent, is dat erg?
mishu 88quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:39 schreef Dimens het volgende:
Ik ben trouwens wel iets jonger dan jij bent, is dat erg?
20 21 19quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Drie keer raden welke leeftijd ik heb.
Wel ooit stoned gepost.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heel vervelend, ik heb hem nog nooit dronken kunnen betrappen,
Snakey is iemand die niet zo snel aan z'n knopjes zit. Zolang de TS niet zeurt (post zelfs gezellig mee) en het niet uit de hand loopt (qua policy-overschrijdende zaken) laat hij dit topic met rust, omdat hij weet dat een R&P-mod het in de ochtend modereert/opruimt/sluit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:45 schreef Dimens het volgende:
SC mag wel blijven toch Snakey? Gewoon omdat je zo'n toffe mod bent?
TS is slapen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
Maarrrr
date morgen? wie waar wat? ik hoor niks concreets, en jullie willen stiekum wel...
dus volgens mij moet ik jullie eventjes toejuichen / schop onder de kont geven zodat jullie wat neer gaan zetten.
Zo zouden er meer moeten zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snakey is iemand die niet zo snel aan z'n knopjes komt. Zolang de TS niet zeurt (post zelfs gezellig mee) en het niet uit de hand loopt (qua policy-overschrijdende zaken) laat hij dit topic met rust, zodat een R&P-mod het in de ochtend opruimt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |