quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk proberen ze gewoon in haar broekje te komen.
Je bent student, toch? Wat weerhoudt je ervan om morgen in de trein richting Amsterdam te stappen?quote:
oh oh vicieuze cirkel alertquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:32 schreef Mishu het volgende:
Oh men zeuren over je eigen verdriet is best wel sad
Ja, Mishu mag ik morgen langs komen? Gaan we samen bier drinken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent student, toch? Wat weerhoudt je ervan om morgen in de trein richting Amsterdam te stappen?
kvond het net gezellig wordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:33 schreef Mishu het volgende:
Oke, eeh ik ga slapen want dan voel ik me altijd de volgende dag weer beter enzo en dan zie ik leuke mannen en dan vergeet ik even de rest
Als ze ja zegt zou ik het nog doen ook, maak ik misschien nog eens vrienden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:35 schreef kingtoppie het volgende:
en dimens komt op de bier morgen, kijket wordt steeds leuker hier
Mits het vriendschappelijk is. Meer kan ik niet aan... Maar ik sta in voor een keer dronken worden met een vreemdeling die ook zo raar is om op fok te komen. En dan gaan we wel waarschijnlijk samen naar de plek waar hij komt om dronken te worden en een beetje vervelend te doen maar niet heel ergquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, Mishu mag ik morgen langs komen? Gaan we samen bier drinken?
Ik ben wel zo raar om op Fok! te komen en met een vreemdeling dronken te worden. Gaan we dan de jongen waar jij verlieft op was vervelen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mits het vriendschappelijk is. Meer kan ik niet aan... Maar ik sta in voor een keer dronken worden met een vreemdeling die ook zo raar is om op fok te komen. En dan gaan we wel waarschijnlijk samen naar de plek waar hij komt om dronken te worden en een beetje vervelend te doen maar niet heel erg![]()
De enige van Fok! die ik ooit ontmoet heb is mijn eigen neef, maar die kende ik al voor Fok! er was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:37 schreef Mishu het volgende:
Ben ik nou de enige die meets alleen leuk vind om dronken en raar intiem te worden met mensen die hij niet kent en waar hij verder niks mee heeft? De meeste meets zijn met mensen waar je nooit zelf op af zou stappen
Dimens is dronken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben wel zo raar om op Fok! te komen en met een vreemdeling dronken te worden. Gaan we dan de jongen waar jij verlieft op was vervelen.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |