wat snap je niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:51 schreef Bredemug het volgende:
TS , Ik heb je post 10x gelezen en ik begrijp het nog steeds niet, wtf dude.
Oftewel jij vind het vervelend als mensen vlak achter je stil staan maar zelf neem jij niet voldoende afstand als jij rijd. Je moet gewoon niet zo lopen bumperkleven dan kan jij ook gewoon op tijd remmen voor een oranje licht. Als je voorganger het al red moet jij het helemaal redden he.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef amenth het volgende:
het vorige is al irritant maar wat nog irritanter is dat al die mensen altijd 1 cm van me auto hun auto parkeren,
ook irritant is mensen die makkelijk door oranje kunnen als nog gaan remmen waardoor je er bijna boven opzit...
Je hebt het over vogels, dan heb je het opeens over stoplichten en vervolgens heb je het over bumperkleven.quote:
Die zijn juist ideaal; dan hoef je je handrem niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:57 schreef bokkepoot het volgende:
Mensen die gaan drukken met hellingproefen zijn inderdaad klote.
Dan heb je dus al verloren, hé.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef amenth het volgende:
als stoplicht dan op groen gaat laat ik ze dat altijd ff denke door eerst langzaam op te trekken en
ja ze kunne zelf ook wel lezequote:Op woensdag 18 mei 2011 00:02 schreef mokelembembe het volgende:
Slechte uitleg, hij bedoelt die petjes van 18 in een volkswagen oid, die denken dat ze de men zijn en daardoor haantjes gedrag vertonen tegenover TS.
Klacht: Petjes doen raar
Mmmmmm...Taco Bellquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
En dan heb je natuurlijk ook nog van die vogels die je auto he-le-maal onderschijten als je 'm net hebt gepoetst...
[ afbeelding ]
lol wat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef amenth het volgende:
Regelmatig als ik stop bij het stoplicht komen er van die sjonnies in volkswagens of opel astras naast me staan en dan kijken ze zo heel stoer naar links net alsof ze me er uit kunnen trekken, als stoplicht dan op groen gaat laat ik ze dat altijd ff denke door eerst langzaam op te trekken en dan vervolgens vol gashier had ik wel bijna botsing door pas, wist niet dat het een rijbaanversmalling werd
...
het vorige is al irritant maar wat nog irritanter is dat al die mensen altijd 1 cm van me auto hun auto parkeren, misschien willen ze mn auto beter zien ofzo maar dit is natuurlijk altijd riskant als ik opeens moet remme bij optrekke aangezien ze dan ook gwn bumperklevend meerijden.. stel dat je een vrouw ben en ze doen dan, heb je probleem als je moet hellingproevenook irritant is mensen die makkelijk door oranje kunnen als nog gaan remmen waardoor je er bijna boven opzit...
Klacht: mensen die vinden dat stoplicht reden geeft tot irritant rijgedrag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |