Dat klopt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:42 schreef Bartcoah het volgende:
Als ik me bij Paiq in wil schrijven krijg ik een email van nextlover. Het zijn wss dan gewoon één en dezelfde site?
http://tinyurl.com/5uwn336quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:42 schreef Bartcoah het volgende:
Als ik me bij Paiq in wil schrijven krijg ik een email van nextlover. Het zijn wss dan gewoon één en dezelfde site?
Aan je laatste zin te lezen ga ik er vanuit dat je "ja" hebt gezegd?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:25 schreef love_sharon het volgende:
Mijn scharrel/date vroeg afgelopen weekend of we nu serieus zijn en dus vriend en vriendin. Wat ik wel schattig vondWel even wennen na zo lang geen serieuze relatie te hebben gehad.
Leuk!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:25 schreef love_sharon het volgende:
Mijn scharrel/date vroeg afgelopen weekend of we nu serieus zijn en dus vriend en vriendin. Wat ik wel schattig vondWel even wennen na zo lang geen serieuze relatie te hebben gehad.
Hoi Fallen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik lees even mee....
Nieuw in deze topic-reeks en ook nieuw met online-daten.
Aan je toon te horen vind je het maar zozo dat ze niet rookt en niet drinkt... dus waarom toch afspreken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef Bartcoah het volgende:
pfff ben ik heel lang met een chick aan het praten.
Rookt ze niet
Drinkt ze niet
Maar ze vind me wel heel mooi eruit zien..... en ze wil me met me afspreken....
Da's toch niet erg voor een seksdate?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef Bartcoah het volgende:
pfff ben ik heel lang met een chick aan het praten.
Rookt ze niet
Drinkt ze niet
Maar ze vind me wel heel mooi eruit zien..... en ze wil me met me afspreken....
Kloptquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Aan je laatste zin te lezen ga ik er vanuit dat je "ja" hebt gezegd?
hahaha ^.^quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's toch niet erg voor een seksdate?
Ik zeg doen
Goed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:30 schreef Bartcoah het volgende:
Hoe gaan jullie eigenlijk om met mensen die 1 a 1.5 uur reizen van je vandaan wonen?
Ik ben dan ook niet van de andere kant.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:45 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Tja dat is wel lekker aan de ene kant ook
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:25 schreef love_sharon het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet van de verkeerde kant.
quote:Ik ben al lang niet in de Alpen geweest en deze staan niet echt bovenaan mijn verlanglijstje van reisbestemmingen. Maar ga jij maar lekker klimmen in de alpen dan geniet ik daar wel van een kuuroord, milka chocolade, de frisse lucht en jouw glimlach als je weer een berg hebt overwonnen.
Ik zeg: Respect!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:24 schreef Isambard het volgende:
Met zes ballen tegelijk aan het jongleren om indruk te maken.
Is toch geen probleem voor een onenightstand?quote:Hoe gaan jullie eigenlijk om met mensen die 1 a 1.5 uur reizen van je vandaan wonen?
Kan je haar nog wel laten genieten van je glimlach als je weer een berg beklommen hebtquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik sta ingeschreven bij een datingsite en op mijn profiel heb ik vermeld dat ik graag aan het bergbeklimmen ben. Vandaag kreeg ik het volgende berichtje:
[..]
Vervolgens kijk ik bij haar profiel, blijkt het zo'n vies vadsig wijf van achter in de 30 te zijn![]()
En je hebt direct een bijhorende Milka-koe.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:41 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kan je haar nog wel laten genieten van je glimlach als je weer een berg beklommen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |