SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Meestal wat drinken, in de kroeg. Zo gek hoeft het niet te zijn. Maar ook wel eens als eerste date gaan hardlopen of naar de efteling gehad. Of gewoon meteen stappen/dansen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
Wat doen jullie zoal voornamelijk op eerste dates?
Terras/café & matige hoeveelheid alcohol. Works like a charm.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ja of veel alcohol, kan ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Terras/café & matige hoeveelheid alcohol. Works like a charm.
Hehe, dus jij even wat wodka in die thee geflikkerd als ze naar de wc was of nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja of veel alcohol, kan ook.Al heb ik wel eens gedate met een meisje die meteen vertelde dat ze aan de thee ging omdat ze altijd geil werd van drank en dat niet wilde.
Ik lees even mee....quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
Hey Fallen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik lees even mee....
Nieuw in deze topic-reeks en ook nieuw met online-daten.
Ja, sinds een tijdje bij Paiq en Pepper aan het kijken. Is in elk geval weer anders dan al die andere met hun "gratis profiel" maar geen mogelijkheden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hey Fallen!![]()
Succes!
Heb je je al ingeschreven ergens?
Ha welkom!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, sinds een tijdje bij Paiq en Pepper aan het kijken. Is in elk geval weer anders dan al die andere met hun "gratis profiel" maar geen mogelijkheden.
Ik ben dus ook niet geheel nieuw met online daten, maar deed er niks mee. Nu wel wat meer, maar nog zonder resultaat.
Je kunt altijd elkaars mail/msn nog even uitwisselen. Of desnoods even een tijd afspreken dat je online komt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:19 schreef Fallen het volgende:
Overigens heb ik via Paiq wel al een aantal leuke gesprekken gehad. Met één dame lopen we elkaar steeds mis, zij online, ik offline (en v.v.) en met een andere klikt het wel, maar dat gaat nooit iets worden aangezien zij nogal zwaar gelovig is en ik overtuigd atheïst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |