Hij heeft toch gelijk, wat een kansloze zever van je vriend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:24 schreef Knofje. het volgende:
[..]
Jou reactie ja . Reageer dan gewoon niet.
Dat bedoelde ik dus, ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:25 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk, wat een kansloze zever van je vriend.
quote:
Eensch is.. die knul is allang van plan om de kuierlatten te nemen, hij zoekt alleen een goed excuus ervoor.quote:
Hij wou mij zelf terug. en het ging gewoon goed tussen ons. Dus dat idee heb ik niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:35 schreef totebel het volgende:
[..]
Eensch is.. die knul is allang van plan om de kuierlatten te nemen, hij zoekt alleen een goed excuus ervoor.
Maarre... hij is toch vreemd gegaan? Reden genoeg dunkt mequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:42 schreef Knofje. het volgende:
[..]
Hij wou mij zelf terug. en het ging gewoon goed tussen ons. Dus dat idee heb ik niet.
Zelf vind ik het ook geen rede om het uit te maken maar kan me ergens wel in hem verplaatsen, dat het pijnlijk is om te zien....
Ik heb wel het gevoel dat het zin heeft. En ben daarom ook een beetje kwaad dat hij het om die rede uit wilt maken. Toen begon hij zelfs te huilen dat ik hem niet begreep. ;p dus daarom vroeg ik me af wat andere ervan vinden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom stellen mensen zovaak de vraag of zoiets terecht is, en wat andere mensen gedaan zouden hebben?
Dat doet er helemaal niet toe. Een relatie is gevoel. Als je het gevoel hebt dat die relatie geen zin meer heeft dan moet je ermee stoppen. Terecht of niet doet helemaal niet ter zake.
Hij is een drama queen.. echt dumpen, anders heb je geen leven meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:49 schreef Knofje. het volgende:
[..]
Ik heb wel het gevoel dat het zin heeft. En ben daarom ook een beetje kwaad dat hij het om die rede uit wilt maken. Toen begon hij zelfs te huilen dat ik hem niet begreep. ;p dus daarom vroeg ik me af wat andere ervan vinden.
Niet vorige week, maar hij is wel idd vreemdgegaan.. dat ook nogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:27 schreef Nightwulf het volgende:
Hee, maar vorige week was hij vreemd gegaan....
En dan nog aan een relatie denken met zo iemand?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:00 schreef Knofje. het volgende:
[..]
Niet vorige week, maar hij is wel idd vreemdgegaan.. dat ook nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |