abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96653478
Hi fokkers,

Ik zit ergens mee en wou graag jullie meningen horen.
Mijn vriend is een paar maanden terug vreemd gegaan (sex gehad) met het zusje van een goede vriend van hem!
In die tijd ging het heel erg kut tussen ons, ik liep een beetje over hem heen en hij voelde zich niet gewaardeerdt etc. (niet dat dat een goede reden is om vreemd te gaan maar dat speelde wel mee, zegt hij).

Hij had het ook niet gelijk eerlijk verteld maar bleef eerst nog een weekje met mij en haar tegelijk kloten. Want het was namelijk niet eenmalig. Toen ik daar achter ben gekomen en hij het eerlijk toegaf, heb ik het uitgemaakt en het contact verbroken en bijna 2 maanden niets van me laten horen.
In die tijd is hij gewoon verder blijven neuken, afspreken, slapen etc met dat meisje en ondertussen smste hij mij regelmatig dat hij me zo mistte en veel spijt had.

Nou om een lang verhaal kort te maken, na die 2 maanden heb ik gereageerd op een sms van hem en kregen we langzaam contact. en al gauw smeekte hij me terug. Hij zei dat het gewoon toen niet ging tussen ons en dat hij dacht dat hij door dat andere meisje wel over mij heen zou kunnen komen . En dat hij liefde bij iemand anders zocht die ik in de laatste periode van onze relatie niet aan hem gaf. (een soort rebound relatie).
Ik heb hem nu terug genomen omdat ik gek genoeg toch nog ontzettend gek op hem ben.
We zijn weer samen, en het gaat best goed.

Alleen dat meisje blijft hem maar smsen. Ze stuurt elke week wel minstens 1 sms, en als ze dan niet smst, dan stuurt ze wel berichtjes via facebook/hyves etc.
Ik word er knettergek van. Het vertrouwen is natuurlijk al erg beschadigd en ik vind het al heel moeilijk om eroverheen te komen maar dat is dus helemaal lastig als zij steeds in beeld blijft.
Soms krijgen we er weer ruzie over en dan zegt hij:
'ik kan er niks aan doen als zij mij smst' en 'geloof me nou dat ik niks van haar moet, anders was ik nu toch niet bij jou? '

Ik weet echt niet wat ik ermee moet. En dan komt er dus nog bij dat dat meisje het zusje is van een goede vriend, dus ziet hij haar nog regelmatig als hij naar die vriend gaat. Moet ik me er nog druk om maken of zou het echt over zijn ? (van zijn kant.. want zij wil blijkbaar nog wel meer van hem)

Ik zou graag jullie meningen & advies willen horen.... :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:17:06 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_96653524
Niet doen.
Long live music.
pi_96653620
Die gast heeft het goed voor elkaar.
Who motivates the motivator?
pi_96653732
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Die gast heeft het goed voor elkaar.
Dit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96654025
Schat, zoek een man die wel respect voor je heeft, wel betrouwbaar en eerlijk is.

Hier zijn zoveel dingen zo fout.. :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:28:08 #6
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96654161
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef Dauntl3ss het volgende:
Hier zijn zoveel dingen zo fout.. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Forum Admin woensdag 11 mei 2011 @ 16:29:51 #7
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_96654242
Dit is er een in de categorie "met open ogen in de stront stappen."
pi_96654297
ik vroeg om advies, of meningen.
Maar enigste advies die ik heb gehad is dus hem weer dumpen?
pi_96654390
quote:
15s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:31 schreef Knofje. het volgende:
ik vroeg om advies, of meningen.
Maar enigste advies die ik heb gehad is dus hem weer dumpen?
Volgens mij krijg je die ruimschoots, en verwacht ook geen andersoortige reacties dan bovenstaand, want deze situatie is zo belachelijk dat, als je zo'n gast toch terugneemt, het waarschijnlijk ook geen zin heeft om een heel pleidooi voor je te houden.

Inderdaad, dumpen.
pi_96654625
Het kan werken hoor.
Iedereen doet alsof het niet anders kan dan die vent neukt haar nog, maar dat hoeft natuurlijk niet..
De vraag is of jij ermee om kan gaan dat hij nog contact heeft met haar. Als je dat niet kan, wordt t heel moeilijk.
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:37:39 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_96654682
quote:
15s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:31 schreef Knofje. het volgende:
of meningen.

Hij heeft het goed voor elkaar! ^O^
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:37:51 #12
301635 Sjebbige
Gewoon, omdat het kan!
pi_96654693
dumpen natuurlijk... een vos verliest zijn streken niet. Je bent volgens mij nog erg jong en hebt nog (erg) veel te leren op dit gebied. Zoek je een leuke jongen uit die goed voor je is. Als hij nog steeds contact heeft met dat andere wijf dan is het waarschijnlijk iemand die onder 2 hoedjes speelt en zal hij dat nu erg goed verborgen weten te houden. Bovendien kan hij lekker rondlopen met de gedachte "ik kan vreemdgaan zoveel ik wil, mijn vriendin blijft toch wel bij me want daarvoor houdt ze teveel van me"...
pi_96654790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Het kan werken hoor.
Iedereen doet alsof het niet anders kan dan die vent neukt haar nog, maar dat hoeft natuurlijk niet..
De vraag is of jij ermee om kan gaan dat hij nog contact heeft met haar. Als je dat niet kan, wordt t heel moeilijk.
Al zou hij dat niet doen, verdient het nog geen schoonheidsprijs, en het klinkt ook niet alsof TS eindelijk stralend en gelukkig door het leven gaat nu ze weer samen zijn.
pi_96654813
Oow, toen ik mijn bericht postte had ik de laatste paar reacties nog niet gelezen.
haha ik ben nieuw hier, snap het nog niet helemaal.

Maar ik weet dat veel mensen het stom vinden dat ik zo iemand terug neem.
En meerdere hebben gezegt dat ik hem moet laten voor wat het is en verder gaan.
Maar ik heb er lang over nagedacht en er voor gekozen om het nog een keer te proberen.
We hebben ook goed met elkaar gepraat , en het gaat nu ook harstikke goed tussen ons.
Dus ergens geloof ik dat het wel kan, alleen zit ik er dus mee dat dat meisje steeds contact blijft zoeken met hem... En dáár wou ik advies over :)
pi_96654837
Ik ben 19 en hij is 21
pi_96655025
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:39 schreef Knofje. het volgende:
Oow, toen ik mijn bericht postte had ik de laatste paar reacties nog niet gelezen.
haha ik ben nieuw hier, snap het nog niet helemaal.

Maar ik weet dat veel mensen het stom vinden dat ik zo iemand terug neem.
En meerdere hebben gezegt dat ik hem moet laten voor wat het is en verder gaan.
Maar ik heb er lang over nagedacht en er voor gekozen om het nog een keer te proberen.
We hebben ook goed met elkaar gepraat , en het gaat nu ook harstikke goed tussen ons.
Dus ergens geloof ik dat het wel kan, alleen zit ik er dus mee dat dat meisje steeds contact blijft zoeken met hem... En dáár wou ik advies over :)
Nou, als je voor de rest perfectly happy bent..

Als hij echt geen contact meer met haar zou willen, is dat goed af te kappen door het haar duidelijk te maken, zijn nummer te wijzigen, haar uit zijn Facebook en Hyves te flikkeren, etc etc.
Je kan er weinig aan doen dat zij contact zoekt, maar hij wel aan hoe hij daarop reageert.

Daarom vraag ik me een beetje af waarom dit nog voortduurt. Hij is dus een week + twee maanden met haar bezig geweest, hoe lang zijn jullie nu alweer bij elkaar dan?
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 16:43:49 #17
70532 loveli
N
pi_96655026
Hij heeft het licht gezien, houdt van je en zal je niet nog een keer belazeren. Of haar belazeren. Of jullie allebei belazeren :Y

Je kunt hem vertrouwen, geweldig exemplaar heb je gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_96656624
-opzouten naar ONZ als je niet normaal kunt doen-

[ Bericht 82% gewijzigd door Daniel1976 op 11-05-2011 17:22:29 ]
pi_96657194
Ik zou gewoon duidelijk naar hem stellen dat als hij echt voor onze relatie wil gaan dat hij moet zorgen dat hij haar niet meer ziet
Hij kan haar toch ook aanspreken op dat gedrag? Maar dat doet hij niet omdat hij het waarschijnlijk wel prima vind zo
en jij staat dat ook weer toe door het zo door te laten gaan...

Gewoon heel duidelijk je grens aan geven.
Hij heeft flink fout gezeten en als hij echt van je houdt dan is ie tot alles bereid om je relatie te laten slagen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_96657507
Hoe bot het allemaal ook klinkt TS, de mensen hier hebben wel gelijk; de opstelling van je vriend is gewoon niet goed. Het klinkt allemaal alsof hij er niks aan kan doen enzo, terwijl het natuurlijk onzin is dat hij die liefde nodig had en daarom maar bij dat meisje langs ging. Dan ben je gewoon een slappeling en vind je de relatie niet genoeg waard; hij had op zijn minst daar tegen jou over kunnen beginnen.

Hij doet iets te makkelijk alsof hij er niks aan kan doen. Als hij echt discipline had en wilde vechten voor jullie relatie zorgt hij dat hij dat meisje niet meer ziet, en die smsjes blokkeert ofzo. Zoals hierboven gezegd; zet de grens gewoon keihard, en alleen als hij daarin wil meedoen het aanhouden. Je bent zijn speeltje niet...
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:59:08 #21
340486 Flew
Mijn wil is wet.
pi_96658983
Wat doe je jezelf toch aan..
'Wanneer alles verloren lijkt, doet hoop nog leven.'
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:04:16 #22
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96659201
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:59 schreef Flew het volgende:
Wat doe je jezelf toch aan..
inderdaad, je maakt het jezelf hier alleen maar moeilijker mee
stop er gewoon mee nu het nog kan..
pi_96659429
heel makkelijk hoor,
telefoonnummer blokkeren en als dat niet gaat ander nummer nemen.
facebook en hyvespagina kun je mensen op blokken en klaar
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:47:29 #24
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96971437
Laat hem een foto zien waarop je met iemand anders zoent.

Oh wacht..
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_96971561
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Laat hem een foto zien waarop je met iemand anders zoent.

Oh wacht..
Dat zal hem leren! >:)

Helemaal als je het hier op Fok! plaats O-)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')