Hi fokkers,
Ik zit ergens mee en wou graag jullie meningen horen.
Mijn vriend is een paar maanden terug vreemd gegaan (sex gehad) met het zusje van een goede vriend van hem!
In die tijd ging het heel erg kut tussen ons, ik liep een beetje over hem heen en hij voelde zich niet gewaardeerdt etc. (niet dat dat een goede reden is om vreemd te gaan maar dat speelde wel mee, zegt hij).
Hij had het ook niet gelijk eerlijk verteld maar bleef eerst nog een weekje met mij en haar tegelijk kloten. Want het was namelijk niet eenmalig. Toen ik daar achter ben gekomen en hij het eerlijk toegaf, heb ik het uitgemaakt en het contact verbroken en bijna 2 maanden niets van me laten horen.
In die tijd is hij gewoon verder blijven neuken, afspreken, slapen etc met dat meisje en ondertussen smste hij mij regelmatig dat hij me zo mistte en veel spijt had.
Nou om een lang verhaal kort te maken, na die 2 maanden heb ik gereageerd op een sms van hem en kregen we langzaam contact. en al gauw smeekte hij me terug. Hij zei dat het gewoon toen niet ging tussen ons en dat hij dacht dat hij door dat andere meisje wel over mij heen zou kunnen komen . En dat hij liefde bij iemand anders zocht die ik in de laatste periode van onze relatie niet aan hem gaf. (een soort rebound relatie).
Ik heb hem nu terug genomen omdat ik gek genoeg toch nog ontzettend gek op hem ben.
We zijn weer samen, en het gaat best goed.
Alleen dat meisje blijft hem maar smsen. Ze stuurt elke week wel minstens 1 sms, en als ze dan niet smst, dan stuurt ze wel berichtjes via facebook/hyves etc.
Ik word er knettergek van. Het vertrouwen is natuurlijk al erg beschadigd en ik vind het al heel moeilijk om eroverheen te komen maar dat is dus helemaal lastig als zij steeds in beeld blijft.
Soms krijgen we er weer ruzie over en dan zegt hij:
'ik kan er niks aan doen als zij mij smst' en 'geloof me nou dat ik niks van haar moet, anders was ik nu toch niet bij jou? '
Ik weet echt niet wat ik ermee moet. En dan komt er dus nog bij dat dat meisje het zusje is van een goede vriend, dus ziet hij haar nog regelmatig als hij naar die vriend gaat. Moet ik me er nog druk om maken of zou het echt over zijn ? (van zijn kant.. want zij wil blijkbaar nog wel meer van hem)
Ik zou graag jullie meningen & advies willen horen....