Dit is nou precies het probleem met de jeugd van tegenwoordig. Altijd maar die headshots willen in series die bedoelt zijn om de jeugd te vermaken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:14 schreef 129383 het volgende:
[..]
heb je ze ooit iemand een headshot zien maken
dat sla ik niet afquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Aw je mag wel ff tegen me aankruipen hoor.. ik heb het bloedheet al loop je dan wel de kanst dat je ook verkouden wordt
Ohw doe die eens delen met mij danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat sla ik niet af, ben vandaag al ziek geweest, dus ik heb weer een weerstand waar je U tegen zegt!
quote:
die oude series waren top.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is nou precies het probleem met de jeugd van tegenwoordig. Altijd maar die headshots willen in series die bedoelt zijn om de jeugd te vermaken.
Nogal ja. Heb me uren vermaakt met Knight Rider, Dukes of Hazard, A-Team, Magyver, Airwolf enz. enz.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nogal ja. Heb me uren vermaakt met Knight Rider, Dukes of Hazard, A-Team, Magyver, Airwolf enz. enz.
Heb ze allemaal gezien, series van nu zijn niets vergeleken bij de bovenstaandequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nogal ja. Heb me uren vermaakt met Knight Rider, Dukes of Hazard, A-Team, Magyver, Airwolf enz. enz.
Jaa die was tofquote:
ik ben eigenlijk vrijwel nooit ziek, en als ik ziek ben maar voor eventjes. alleen verkoudheid duurt bij mij ook altijd wel wat langer. maar hopelijk ben ik daar nu ook immuun voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw doe die eens delen met mij dan
Je zult nog opkijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je doen met een telefoon en faye als macgiver?
Laatst was de film er nog opquote:
Dan pak ik vast 2 biertjes erbijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk vrijwel nooit ziek, en als ik ziek ben maar voor eventjes. alleen verkoudheid duurt bij mij ook altijd wel wat langer. maar hopelijk ben ik daar nu ook immuun voor, dus ik kruip gezellig bij jou op de bank met dekentje over jou heen en de laptop op schoot zodat we toch kunnen Fok!en
klinkt goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef Rensjebree het volgende:
Morgen (op voorbehoud)
Kaklaars (Pink Floyd Special)
Wanneer
wo, 18. mei, 20:00 – 22:00
Dat wil ik nu ook weer niet zeggen maar die jaren 80 series waren wel baas jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb ze allemaal gezien, series van nu zijn niets vergeleken bij de bovenstaande
Jaa jij hebt toch nogquote:
Dank je wel lieverdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lekker! *proost* op jou dat je snel van je verkoudheid mag genezen
Tour of duty was baasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat wil ik nu ook weer niet zeggen maar die jaren 80 series waren wel baas ja
En dan vergeet ik Tour of Duty nog
Dat zo'n simpel script , zo`n goede serie teweeg heeft gebrachtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef 129383 het volgende:
A team zuigt
het gaat altijd zo :
eerste 5 minuten intro kennismaking
face ziet een PINO
problemen slachtoffers
a-team ownd badguys
face mag bijna wippen!
bad guys slaan terug
a-team bedenkt plan
groot gevecht badguys vs a-team geen gewonden
face trekt z'n gulp open
het leger komt eraan a-team vlucht
face zonder chick
murdock wordt in elkaar gemept door b.a.
(face fapt s'nachts in de auto met een pasfoto van chick in aflevering)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |