Het is ook ondoenbaar om zoiets theoretisch in de praktijk voor te stellen. Blijkbaar was (en is) het overtuigend genoeg voor veel mensen (alhoewel, vaak gaat het meer om hypocrisie, zie bv. het misbruik bij de katholieke kerk, zoiets doorziet God uiteraard).quote:Op zondag 22 mei 2011 00:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Het blijft een fictief concept voor mij.
Zoals ik het me inbeeldt wordt het ook wel een beetje eng, zoiets als The Stepford Wives. Alles lijkt perfect, maar elk individu is hetzelfde en heeft geen eigen wil.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tantaluskwellingquote:Op zondag 22 mei 2011 00:26 schreef Robby87 het volgende:
Is dat iets van de libellenbeurs, een of ander speeltje?
Die zit dan wel weer in Jerry Maguire, toevalligerwijs.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:28 schreef wyccie het volgende:
Ik had steeds Kelly Preston in mijn hoofd, maar wist dat die fout was.
Als ie inderdaad maar niet aankomt met een dubbele punten vraag...quote:
Ja ik weet hetquote:Op zondag 22 mei 2011 00:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders verwacht van die zondaar.
Jaja rustig maarquote:
Ok als je dat wilquote:Op zondag 22 mei 2011 00:41 schreef Robby87 het volgende:
Een musical zou leuk zijn. Die hebben we nog niet veel gehad.
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:50 schreef Robby87 het volgende:
Maar Sands, hoe komt het dat je musicals zo leuk vindt, of heb ik dat al eens gevraagd?
Kan niet wachten.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:51 schreef wyccie het volgende:.
Als ik morgen de kans krijg stel ik een vraag over die film.
Trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |