Misschien is de aarde wel de hel?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef Baszh het volgende:
Ik leef nog, misschien zijn alleen de goede christenen naar de hemel opgestegen en blijven wij tot hel op aarde losbarst
Dan vind ik al dat gezeik erover erg overdrevenquote:
We weten niet hoe de hemel eruit zietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dan vind ik al dat gezeik erover erg overdreven
Losbarst?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef Baszh het volgende:
Ik leef nog, misschien zijn alleen de goede christenen naar de hemel opgestegen en blijven wij tot hel op aarde losbarst
Jij zou in ieder geval opgenomen moeten worden voor die tijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:57 schreef wyccie het volgende:
Nou, wie kopt de laatste 2 punten in, voordat de wereld vergaat?
We hebben in principe nog 3 minuten.
Ik weet niet of ik het eeuwige leven wel wil.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:00 schreef Gillingham het volgende:
Jij zou in ieder geval opgenomen moeten worden voor die tijd.
Geen probleem.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het eeuwige leven wel wil.
Oh ja, 2 punten. Sorry, oeps.
Ervaring mee?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef Gillingham het volgende:
Ik pas er in ieder geval voor, zonder twijfel (over het dubbele leven).
Grapjas.quote:
Dat is natuurlijk gebaseerd op ervaring met een aards leven. Wat nou als alles perfect zou zijn en je eeuwig gelukkig zou zijn? Dan wil je niet dat het eindigt.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Gillingham het volgende:
Genoeg ratio en verbeeldingskracht doet genoeg.
Dat heb ik ook met mensen die zeuren dat ze bang voor de dood zijn. Stel je nu toch eens voor dat de dood iets geweldigs is. Ik heb het dan niet over de periode van het dood gaan zelf natuurlijk, maar daarna. Dat al je stoutste dromen werkelijkheid wordenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:12 schreef wyccie het volgende:
Dat is natuurlijk gebaseerd op ervaring met een aards leven. Wat nou als alles perfect zou zijn en je eeuwig gelukkig zou zijn?
Maar er is niks wat me eeuwig gelukkig zou kunnen maken, niks. Tenzij de aardse wetten inderdaad drastisch veranderen en ik een ander mens wordt/een andere samenstelling krijg.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gebaseerd op ervaring met een aards leven. Wat nou als alles perfect zou zijn en je eeuwig gelukkig zou zijn? Dan wil je niet dat het eindigt.
Maar het lijkt me wel wat saai.
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:16 schreef Gillingham het volgende:
Volgens mij zit The Tree of Life er aan te komen.
Misschien is het omdat ik er niet genoeg ervaring mee heb, maar ik snap niet zo goed waarom mensen er bang voor zijn. Ik zie het als iets onvermijdelijks. En ik denk dat het ook een boel heisa om niks is. Klaar is klaar.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:14 schreef Robby87 het volgende:
Dat heb ik ook met mensen die zeuren dat ze bang voor de dood zijn.
Ik ging er vanuit dat dat een beetje het idee is van het paradijs/het eeuwige leven. Anders wordt het meer een tantaluskwelling.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:16 schreef Gillingham het volgende:
Tenzij de aardse wetten inderdaad drastisch veranderen en ik een ander mens wordt/een andere samenstelling krijg.
De persoon zélf verandert toch niet, enkel zijn omgeving?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat dat een beetje het idee is van het paradijs/het eeuwige leven. Anders wordt het meer een tantaluskwelling.
Ik weet het ook niet. Het blijft een fictief concept voor mij.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:24 schreef Gillingham het volgende:
De persoon zélf verandert toch niet, enkel zijn omgeving?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |