Ik zag een paar strangers voor me waar ik mijn tong niet in zou willen stekenquote:
Oh!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag een paar strangers voor me waar ik mijn tong niet in zou willen steken![]()
Goh, waarom zou je dát nou verstaan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
Hoe heet die Bachelor nou?
Ik versta het steeds niet
Oh Lars.
Ik verstond Nard. Bwahahahaha
Hij wil kinderen. Zij is 48. Dus mjah.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goh, waarom zou je dát nou verstaan?![]()
Zij gaat weg, hij vindt haar vast te oud!
Tuurlijk, nu is het opzich nog wel makkelijk om te kiezen ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wil kinderen. Zij is 48. Dus mjah.
Eerlijk van hem.
Wat dóen al die vrouwen aan zijn voeten, ik snap het echt nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij slist, dat zou ik al niet trekken. En dan ook nog een rare kop.
En er zitten best leuke lieve meiskes bijquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dóen al die vrouwen aan zijn voeten, ik snap het echt niet
De Nederlandse Bridget Jonesquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, die Lente van net kwam wel leuk over dan.
Ik weet die namen nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Die Karin is net een soort Natalie Portman/Keira Knightley,
ohquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
We keken de Bachelor, maar dat is net afgelopen.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
En nu is er niets leuks meer op tv, dus ga ik ff lekker in bad
Heet dat zo tegenwoordig?quote:
Buren ofzowquote:
Ja?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Buren ofzow
Nog een week en dan heb ik "eigen" internet
En oh oh oh, ondanks dat het een puinzooi is hier ben ik zooooooooooooooooooooooo blij met mn huisje
Gelukkig maar! Voelt het al als thuis?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Buren ofzow
En oh oh oh, ondanks dat het een puinzooi is hier ben ik zooooooooooooooooooooooo blij met mn huisje
En terecht, want het is prachtig gewordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Buren ofzow
Komt wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Ja, ik ben blij![]()
![]()
En ik ben nog niet over alle triestigheid heen, maar het gaat wel beter
Jaquote:
Laminaatgeld is beterrrrr.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaMn zusje snapte me helemaal gelukkig, die had hetzelfde met haar vorige huis; daar gebeurde alles (voor het eerst) met haar vriend dus toen ze daar wegging liep ze ook te janken
Wel vandaag mn geld gehad voor mn laminaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |