O zo. Aafke had haar helemaal afgemaakt denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:16 schreef Mita het volgende:
[..]
Toen ze d'r nog inzat, zei ze: dat ze niet deed wat Mo haar allemaal zei
Die had veel door, die was niet gek. Alleen jammer dat ze d'r te vroeg uit wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
O zo. Aafke had haar helemaal afgemaakt denk ik.
Aafke had best snel mensen al door.
Ik kon goed met blindevink opschieten die heeft mij nooit kwaad gedaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
Poezewoes het is destijds je eigen keuze geweest om te kiezen voor een stelletje niet te vertrouwen mensen, je stond er zo achter!
Dat is ook waarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef kaatje50 het volgende:
Aafke had wel dingen door, maar krabbelde ook wel terug om niet buiten de groep te vallen
Gek he die gedachte komt niet bij mij op ik vertrouw mensen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat ik lekker mijn bed in ga en pas op, kijk eerst over je schouder!!
De ruzies waren er al lange tijd weg, als bepaalde personen er niet waren en zeker niet degene die het er mee eens waren!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik kon goed met blindevink opschieten die heeft mij nooit kwaad gedaan.
Ik ben niet van mening dat je die mensen niet kan vertrouwen.
Best jammer voor SIO, ik bleef er komen tot eind December toen was de lol eraf!
We zijn niet voor niets naar een privé chat gegaan, weg van de ruzies en ellende!!
Ik heb genoeg gezien waar ji het mee eens was!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gek he die gedachte komt niet bij mij op ik vertrouw mensen!
Slaap lekker Chanelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat ik lekker mijn bed in ga en pas op, kijk eerst over je schouder!!
ja want die kwamen bewust niet meer op SIO, die hadden het wel gehad!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De ruzies waren er al lange tijd weg, als bepaalde personen er niet waren en zeker niet degene die het er mee eens waren!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Mensen ik ga er vantussen word moe van dat gezever!
Zoals dat ze geband werden bij jullie?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien waar ji het mee eens was!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga ook lekker mijn bed opzoeken. slaap lekker voor straks
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Mensen ik ga er vantussen word moe van dat gezever!
Trustequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga ook lekker mijn bed opzoeken. slaap lekker voor straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |