't zou nietquote:
ik ook niequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef kaatje50 het volgende:
ik tikte al expres niet meer, wil geen nieuw topic openen
alleen van 43 44 gemaakt, moet eerst ontdekken hoe het hier gaatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef kaatje50 het volgende:
Daarom waarschuwde ik Ceetje ook al, die heeft daar ook iets tegenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef kaatje50 het volgende:
Moet je hier wel nummer ophogen dan ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
alleen van 43 44 gemaakt, moet eerst ontdekken hoe het hier gaat
in de chatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
TT, lekker chatten , waar zit de rest?
quote:
hebben geen nummer. maar in TT lekker chatten #43 gewoon 44 van gemaakt, ben nieuw hier he, dus even rustig aan beginnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Moet je hier wel nummer ophogen dan ?
Nog geen reeks van gemaakt.
De sst chat?quote:
wat heb je gedaanquote:
zapte vandaag uit gewoonte weer eens naar kanaal 14 op UPC, was 24/7 SST. Nu komt er vrijdag de verkiezing van de vijfde Topper opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
hebben jullie je draai op tv alweer gevonden?
ik moet wel weer even wennen aan mijn "oude" programma's
welke programma's tis niks twas niks en ik vrees dat het ook niks wordtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
ik drukte weer op een verkeerd knopje, heb m'n dag niet vandaag met knopjesquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
Fokkers hebben een eigen chat tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De sst chat?
Waar moeders met kinderen op chat zitten en een paar achterlijke gladiolen naar een cam kijken?
Dat ook, en veel stopt al ivm. zomer programmaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De sst chat?
Waar moeders met kinderen op chat zitten en een paar achterlijke gladiolen naar een cam kijken?
Zit Stab, Knagsje, Black-princes en de rest daar nu dan ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
Fokkers hebben een eigen chat tegenwoordig
Is teruggedraaidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben geen nummer. maar in TT lekker chatten #43 gewoon 44 van gemaakt, ben nieuw hier he, dus even rustig aan beginnen
heb ook haast niets anders gezien dan sst op Ziggo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat ook, en veel stopt al ivm. zomer programma![]()
Gewoon 3 maanden weinig tv gekeken.
Alleen P&W elke dag en rtl nieuws
Wat is terug gedraaidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
Zodra SST dicht is zal het hier ook wel weer wat drukker zijn
[..]
Is teruggedraaid
zitten die elkaar nu allemaal te bekijken dan???quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zit Stab, Knagsje, Black-princes en de rest daar nu dan ?
hoi knagsjequote:
Geen idee, kan ze niet vinden...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zitten die elkaar nu allemaal te bekijken dan???
anders zie ik daar het nut niet van. Is dan toch hetzelfde als hier ?
je nummertje als er een # (hash) voor een nummertje staat in een reeks wordt ie automatisch opgehoogdquote:
ik ben niet zo'n dater hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar is ons Fok! hamstertje![]()
Ben je weer op een date uit?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
Zodra SST dicht is zal het hier ook wel weer wat drukker zijn
[..]
Is teruggedraaid
das handig om te wetenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je nummertje als er een # (hash) voor een nummertje staat in een reeks wordt ie automatisch opgehoogd
Wil ze nog steeds niet?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan komen die paar die daar nu nog de SC zitten te vervuilen ook hier zitten
is ook niets aan toch? moet je je weer van je beste kant laten zienquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
vergeet ik zomaar om lieke te bewonderen
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wil ze nog steeds niet?
Aai over bollentje geeft bij hamstertje
Lieke?????quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
ach... is beter dan zijn Laura bewondering tochquote:
Prachtige vrouw toch. Ze moet misschien de mond niet open trekken, maar verder niks mis mee lekkere Hollandse meidquote:
ik val niet zo op vrouwenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Prachtige vrouw toch. Ze moet misschien de mond niet open trekken, maar verder niks mis mee lekkere Hollandse meid
ddwwquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach... is beter dan zijn Laura bewondering toch
quote:
superkokje heeft nog niet zoveel ervaring met openen, dus neem het hem niet kwalijk hoorquote:
Klopt, maar dat had je ook zelf gedaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
begreep dat die dus toch automatisch ophoogd
ahum.... superkokje is gewoon een luie donder en leest de draadjes in MED en BUG niet, die wacht gewoon tot ie er hier op gewezen wordtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
superkokje heeft nog niet zoveel ervaring met openen, dus neem het hem niet kwalijk hoor
dit keer wel ja, wist nog niet dat het automatisch ging bij dezequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had je ook zelf gedaan?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum.... superkokje is gewoon een luie donder en leest de draadjes in MED en BUG niet, die wacht gewoon tot ie er hier op gewezen wordt
Oops, sorryquote:
Hou niet van lezen, weet je tocxhquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oops, sorryje hebt weer gelijk.... ik ben vergeten je er op te wijzen voor je hier lapo pakte
Issie gewoon nog wakkerquote:
http://tinychat.com/secretstory?twquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Op sst chat, kom er niet in.
Kom bij hele andere.
Poezewoes is mod in een chat , laat maar dus, Die steunde Blinde en Chatwisperer. Alles anti SIOquote:
Mod in chat, niet van sst toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Poezewoes is mod in een chat , laat maar dus, Die steunde Blinde en Chatwisperer. Alles anti SIO
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Poezewoes is mod in een chat , laat maar dus, Die steunde Blinde en Chatwisperer. Alles anti SIO
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat is SIO? en die andere twee namen snap ik ook niet
Is nog van Vlemmix rls tijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat is SIO? en die andere twee namen snap ik ook niet
Nee hier http://tinychat.com/eguj6quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mod in chat, niet van sst toch?
Snap er even niks meer van.
Op sst chat hoor ik alleen veel geschreeuw
Pardon? Ik weet niks van jullie vete af en wil me daar ook helemaal niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
http://home.kpn.nl/gaua36jf/vinkentouw/index.htm
De tweede van boven, ja daar was het altijd gezellig totdat een stel het kwam verzieken en daar staat poezeligding achter!
Sorry ik bedoel jou niet je naam lijkt er zo op!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Pardon? Ik weet niks van jullie vete af en wil me daar ook helemaal niet mee bemoeien.
mijn laptop is waar aan het klooien. Openen van links en foto's lukt even niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
De tweede van boven, ja daar was het altijd gezellig totdat een stel het kwam verzieken en daar staat poezewoes achter!
Acceptedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel jou niet je naam lijkt er zo op!
wat is er dan anders aan zo'n chat, als je geen cams gebruikt?quote:
Lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat is er dan anders aan zo'n chat, als je geen cams gebruikt?
heb hier gelezen dat niemand met cam op een chat wilde..
dan is het toch hetzelfde als op FOK!
Halloquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Probeerde die chat in te gaan en banned, geen tijd om in te loggen gewoon
Dat zeg jij omdat ik zelf uitmaak met wie ik omga en het was zo als je niet meeliep was je automatisch vijand? Het is verziekt toen alle bans eraf gingen bij SIO eind December.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
De tweede van boven, ja daar was het altijd gezellig totdat een stel het kwam verzieken en daar staat poezewoes achter!
precies, lijkt mij ook, vandaar dat ik maar hier gebleven ben...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat is er dan anders aan zo'n chat, als je geen cams gebruikt?
heb hier gelezen dat niemand met cam op een chat wilde..
dan is het toch hetzelfde als op FOK!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Probeerde die chat in te gaan en banned, geen tijd om in te loggen gewoon
Fok!kers om ze hier weer terug te halen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
op de chat bij de Fok!ers, of bij die wauzen??
lijkt me wel raar. Misschien iets met de instellingen daar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |