communicatie..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef Bobdew het volgende:
Waarom draagt een kamikaze piloot eigenlijk een helm?
Ja maar waarom hadden ze dan een parachute?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef Resistor het volgende:
Als ze onderweg op een of andere manier hun hoofd hard stoten kunnen ze niet zo goed meer vliegen.
Voor het geval dat het vliegtuig werd neergeschoten voordat ze hun doel hadden bereikt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar waarom hadden ze dan een parachute?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:06 schreef Bobdew het volgende:
Ik vraag me altijd of of je met van die spleetogen wel wat kan zien?
Omdat de stoelen dusdanig gebouwd zijn dat het alleen lekker zit als je een parachute om hebt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar waarom hadden ze dan een parachute?
[ afbeelding ]
Waarchijnlijk omdat je na een mislukte poging niet nog een keer geexecuteerd mag worden. Zul je zien dat hij een ontsteking krijgt van de naald. Kan ie de staat lekker voor miljarden aanklagen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom ontsmetten ze de huid van een ter dood veroordeelde die op het punt staat de injectie te krijgen?
Goeie vraag! Toch iets voor ONZquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef Bobdew het volgende:
De vraag is. Zou jij een kamikaze piloot zijn. Zouden ze dan speciaal voor jou een vierkante maken?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef Bobdew het volgende:
Kun je nagaan. Al zoveel zuurstof verorberd en je bent nog steeds een zacht ei.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:17 schreef Bobdew het volgende:
[
[..]
Hoho we gaan geen nieuwe vragen stellen eh, dat is niet toegestaan.
Ik wil je best het antwoord geven op je vraag:
1 seconde lijm heeft zuurstof nodig om hard te worden.
Haha zo leuk dat verse, o zo makkelijk trollbare vlees.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:23 schreef Bobdew het volgende:
Liever een zacht ei dan een harde lompe hark
Zoals ik al zei, communicatie.quote:
Een mod die zit te trollenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha zo leuk dat verse, o zo makkelijk trollbare vlees.
maar als je het dopje er afhaald, komt er ook zuurstof bij, toch bijft het vloeibaar in de tubequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:17 schreef Bobdew het volgende:
[
[..]
Hoho we gaan geen nieuwe vragen stellen eh, dat is niet toegestaan.
Ik wil je best het antwoord geven op je vraag:
1 seconde lijm heeft zuurstof nodig om hard te worden.
Dit is zijn straf omdat hij al een schijtlading aan kuttopics heeft geopend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een mod die zit te trollen![]()
geef ;s het goede voorbeeld!
moet je maar geen kwaliteitstopics sluitenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dit is zijn straf omdat hij al een schijtlading aan kuttopics heeft geopend.
Ik zal er rekening mee houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef darpios het volgende:
[..]
moet je maar geen kwaliteitstopics sluiten
haha wat een heldenvraagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef Bobdew het volgende:
daar hebben jullie een heel handig knopje voor..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dit is zijn straf omdat hij al een schijtlading aan kuttopics heeft geopend.
Om zijn hoofd uiteraardquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef Bobdew het volgende:
WaarOM draagt een kamikaze piloot eigenlijk een helm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |