Als je maar genoeg sport en trained. Het dieet van Michael Phelps bestaat ook uit een hele lading aan calorie-rijke maaltijden:quote:
Puur suiker en superslecht voor je inderdaad. Ik hou het bij bier, water, en koffie. Qua bier drink ik hooguit 2 six packs per maand, en als ik een keer fast-food haal.... bestel ik het met een flesje bronwater. Is nog goedkoper dan die suikertroep ook nog.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:15 schreef AcidFay het volgende: Veel frisdrank drinken is niet gezond iig.
Gatver, dat is helemaal ranzig. Van die warme en slappe sla enzoquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:07 schreef AcidFay het volgende:
En dan in de magnetron opwarmenOmdat je dat gewend bent.
Volgens mij is zo'n burger nog niet eens heel erg ongezond.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Van buiten misschien, volgens mij zijn je vaten en organen redelijk naar de klote van zo'n dieet
quote:Don Gorske used to order fries every day in the 1980s but began to cut back in the 90s. He now limits himself to once a month
Dat is gebaseerd op een echt gebeurd verhaal van een ene man die alleen subway ging eten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:36 schreef AcidFay het volgende:
Doet me denken aan die south park aflevering, waarbij z'n kerel beweerd af te vallen door elke dag een bepaald broodje te eten. 'I want all children to have aides!'
Yeah right, helemaal geen marketingstunt of zo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:30 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Dat is gebaseerd op een echt gebeurd verhaal van een ene man die alleen subway ging eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |