Archiefoto van de wereldkampioen:quote:Wisconsin-based Don Gorske plans to eat his 25,000th Big Mac on May 17, 2011, 39 years after his first Big Mac bite on May 17, 1972.
He averages two Big Macs per day and has 10,000 Big Mac cartons still in his possession. He keeps two Big Macs in his luggage in case he cannot find a McDonald’s when he travels. Gorske believes he has drank over 200,000 Cokes along with his burgers.
Gorske's wife Mary has convinced him to consume McDonald's parfaits since he does not take any vitamins and subsists mostly on Big Macs (we're a bit dubious of this suggestion as McDonald's parfaits have 21 grams of sugar per serving).
One Big Mac serving has 540 calories and 29 grams of fat. So, in total, Gorske has consumed about 13,500,000 total calories and 725,000 grams of fat from Big Macs.
Van buiten misschien, volgens mij zijn je vaten en organen redelijk naar de klote van zo'n dieetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef Disorder het volgende:
Ziet er goed uit voor iemand die constant hamburgers vreet.
Je kunt 't ook toewijding noemen.quote:By 1991, I had eaten a Big Mac in all 26 Major League Baseball Stadiums, and by 1994, in all 48 contiguous United States. By 2001 I had eaten a Big Mac at all 22 NASCAR tracks, and by 2003 at all 32 National Football League venues. With all the new stadiums being built, in 2006 I ate a Big Mac at my 49th NFL venue, my 49th Major League Baseball park and at the 46th Major League Baseball park that the Milwaukee Brewers have played in.
Een Big Mac is dan ook alles behalve maagvullend. Om echt een beetje het gevoel te hebben dat je iets hebt gegeten, moet je er tenminste 6 achterelkaar opeten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef Disorder het volgende:
Bepaalde delen van z'n lichaam, ja. Andere delen waren beter dan ooit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef Killaht het volgende:
Nu kijken hoe oud hij wordt. Dat ie er van buiten goed uit ziet, wil nog niks zeggen over zijn lichamelijke gesteldheid intern. Kijk naar de man die een maand oid op Mac Donalds food leefde, zijn gezondheid verslechterde zeer ernstig.
Misschien heeft hij 25 duizend bonnetjes...quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:46 schreef Syd het volgende:
Tja hoe kun je geloven dat hij zoveel gegeten heeft?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef Disorder het volgende:
Laat hem lekker is toch zijn lichaam? Als hij van Big Macs houdt is toch niks mis mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef Mariposas het volgende:
Gatverdamme, wat een ongelooflijk vieze ransaap. Sowieso, elke dag 2 Big Macs. Maar dan ook 10000 doosjes bewaren en twee Big Macs meenemen wanneer je op reis bent. Flink steekje los.
Als je maar genoeg sport en trained. Het dieet van Michael Phelps bestaat ook uit een hele lading aan calorie-rijke maaltijden:quote:
Puur suiker en superslecht voor je inderdaad. Ik hou het bij bier, water, en koffie. Qua bier drink ik hooguit 2 six packs per maand, en als ik een keer fast-food haal.... bestel ik het met een flesje bronwater. Is nog goedkoper dan die suikertroep ook nog.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:15 schreef AcidFay het volgende: Veel frisdrank drinken is niet gezond iig.
Gatver, dat is helemaal ranzig. Van die warme en slappe sla enzoquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:07 schreef AcidFay het volgende:
En dan in de magnetron opwarmenOmdat je dat gewend bent.
Volgens mij is zo'n burger nog niet eens heel erg ongezond.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Van buiten misschien, volgens mij zijn je vaten en organen redelijk naar de klote van zo'n dieet
quote:Don Gorske used to order fries every day in the 1980s but began to cut back in the 90s. He now limits himself to once a month
Dat is gebaseerd op een echt gebeurd verhaal van een ene man die alleen subway ging eten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:36 schreef AcidFay het volgende:
Doet me denken aan die south park aflevering, waarbij z'n kerel beweerd af te vallen door elke dag een bepaald broodje te eten. 'I want all children to have aides!'
Yeah right, helemaal geen marketingstunt of zo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:30 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Dat is gebaseerd op een echt gebeurd verhaal van een ene man die alleen subway ging eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |