Dit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
Daarbij kankeren op het vmbo terwijl je het woord zelf niet eens kunt spellen.
Welkom op fokquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:13 schreef Dastan het volgende:
Je verheven voelen boven anderen, omdat jij toevallig met wat meer intelligentie bent geboren.Ga maar weer fijn door met je kansloze gedrag door je zo boven vmbo'ers te plaatsen en jezelf te verheerlijken.
Dat vertel jij mij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:48 schreef Drakire het volgende:
[..]
Welkom op fok; waar iedereen die slechter is dan jij een noob is en iedereen die beter is een nerd.
Het toepassen van die intelligentie is hetgene dat mensen boven anderen plaatst. Waarom zo naïef om te denken dat er geen hierarchie is in de maatschappij? Je hebt gelijke rechten en plichten, maar gelijk ben je niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:13 schreef Dastan het volgende:
Je verheven voelen boven anderen, omdat jij toevallig met wat meer intelligentie bent geboren.Ga maar weer fijn door met je kansloze gedrag door je zo boven vmbo'ers te plaatsen en jezelf te verheerlijken.
Mja, ik denk dat vele van ons (waaronder ik) niet echt een idee hadden van het werkelijke niveau.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:16 schreef waj1 het volgende:
Boeiend hoe makkelijk wij die examenopgaves vinden, een groot gedeelte van die mensen die daar zitten hebben grote leerproblemen, zoals bijvoorbeeld dyscalculie of dyslexie en zijn nou eenmaal wat beter in praktische dingen dan theoretische dingen. Ik vind het zwak om ze nu voor dom en zwakzinnig uit te maken.
SPOILER: Rekenopgaves cito toets voor ouders:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:42 schreef Drakire het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat vele van ons (waaronder ik) niet echt een idee hadden van het werkelijke niveau.
Ik heb zelf nooit een VMBO BB examen ingekeken, maar ik heb laatst wel de cito toets voor ouders gedaan. Ik kan je vertellen dat het onderdeel rekenen daar een stuk moeilijker is dan de opgaves in dit topic, terwijl er vier jaar onderwijs verschil tussen zit.
Als je na vier jaar onderwijs niet boven het niveau van basisschool groep 8 uitkomt begrijp ik best (ook al is het misschien onterecht) waarom je het label dom en zwakzinnig krijgt opgedrukt.Ik vind het niveau van die cito-toets niet per se hoger dan dat examen. Verder ben ik het met waj1 eens, sommige mensen zijn nou eenmaal beter in praktische dingen.SPOILER: Rekenopgaves cito toets voor ouders:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke mee eens, maar er zit niet 4 jaar onderwijsverschil tussen deze opgavesquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:53 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Ik vind het niveau van die cito-toets niet per se hoger dan dat examen. Verder ben ik het met waj1 eens, sommige mensen zijn nou eenmaal beter in praktische dingen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:55 schreef Drakire het volgende:
[..]
Oke mee eens, maar er zit niet 4 jaar onderwijsverschil tussen deze opgaves, eerder 4 dagen terug in de tijd.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:13 schreef mctwigt het volgende:
Oke mee eens, maar er zit niet 4 jaar onderwijsverschil tussen deze opgaves, eerder 4 dagen terug in de tijd.
Helaas gaat het een beetje moeilijk om domme mensen hun stemrecht af te nemen want hoe bedenk je daar nou in vredesnaam criteria voor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daarom hebben de SP en PVV ook zoveel stemmen
Tuurlijk, aansluiten bij de belevingswereld van de kinderen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 03:37 schreef Flitskikker het volgende:
VMBO, Scooter, Scooterjeugd.
Er is toch wel over nagedacht.
Sinds wanneer zegt intelligentie alles over de opleiding die je volgt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:13 schreef Dastan het volgende:
Ik heb dat afgeleerd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:13 schreef Dastan het volgende:
5 vragen vooraf als je in het stemhokje staat. minder dan 4 goed? niet stemmenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:41 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Helaas gaat het een beetje moeilijk om domme mensen hun stemrecht af te nemen want hoe bedenk je daar nou in vredesnaam criteria voor.
Eerlijker is om de belastingdienst te laten bepalen welke mensen er meer belasting hebben betaald dan ontvangen (directe geldstromen) en deze mensen een oproepkaart te sturen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
5 vragen vooraf als je in het stemhokje staat. minder dan 4 goed? niet stemmen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:13 schreef Dastan het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
Daarbij kankeren op het vmbo terwijl je het woord zelf niet eens kunt spellen.
TS is onzeker en kraakt daarom zwakke mensen maar af.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:16 schreef waj1 het volgende:
Boeiend hoe makkelijk wij die examenopgaves vinden, een groot gedeelte van die mensen die daar zitten hebben grote leerproblemen, zoals bijvoorbeeld dyscalculie of dyslexie en zijn nou eenmaal wat beter in praktische dingen dan theoretische dingen. Ik vind het zwak om ze nu voor dom en zwakzinnig uit te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |