SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja oke. Daar heb je een punt inderdaad. Maar alsnog vind ik het niveau nogal laag.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Het is toch meer praktijk gericht?
TSquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:11 schreef ukga het volgende:
Geloof me, er zijn zieltjes die het presteren deze vraag fout te beantwoorden
Vraag 9quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb even dat examen door zitten kijken die TS bedoelde. Ik snap niet eens dat ze dit wiskunde durven te noemen. Het wiskunde dat ik in de brugklas kreeg, was zelfs moeilijker dan dit
http://www.examenblad.nl/(...)kq0q9/f=/bestand.pdf
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Los deze dan eens op als jullie zo slim zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, waarom die ijsbeer?13DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14D
15C
Even nakijken![]()
Ik denk.. 1 punt voor diagonalen en dan het midden vinden. 1 punt voor het gebruik van de passer. 1 punt voor goede straal van de cirkel . Nog wel een van de meest lastige in dat examen imo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:01 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Vraag 9!!! letterlijk tekenen godverdomme
Voor de cito ook niet blijkbaar, alleen vraag 14 gaat over een andere schaatser, namelijk Bob de Jong en die staat er dus niet eens bij...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:20 schreef densha het volgende:
[..]
Voor de vervolgvragen? Logisch nadenken is niet aan jou besteed.
0 punten leeg vlakjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:03 schreef Vultures het volgende:
[..]
Ik denk.. 1 punt voor diagonalen en dan het midden vinden. 1 punt voor het gebruik van de passer. 1 punt voor goede straal van de cirkel . Nog wel een van de meest lastige in dat examen imo.
Watwatwatwat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef Vultures het volgende:
En als je denkt dat dit erg was, moet je zeker nog ff naar Biologie VMBO-BB kijken.
[ afbeelding ]
Al staan er over het algemeen meer moeilijke vragen bij biologie dan bij wiskunde op VMBO-BB.
A of Cquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:10 schreef Vultures het volgende:
Nog een leuke, deze keer uit het natuur en scheikunde examen.
[ afbeelding ]
Lijkt me best een tof baantje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:14 schreef Stoeprand het volgende:
De bedenkers van die vragen moeten zich toch kapot gelachen hebben.
Ik denk dat die mensen serieus een lastige baan hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:14 schreef Stoeprand het volgende:
De bedenkers van die vragen moeten zich toch kapot gelachen hebben.
Denk je serieus dat wiskundigen deze examens gemaakt hebben?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:15 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen serieus een lastige baan hebben.
Het is als wiskundige veel gemakkelijker om een examen op niveau te maken dan iets begrijpelijks op dit niveau te schrijven.
Numerieke wiskundequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef ukga het volgende:
Zit ik Cartesiaanse vectornotatie kut formules te berekenen, krijgen ze op het vmbo dit soort shit
WTF !!!!!
eh.. dus?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef ukga het volgende:
Zit ik Cartesiaanse vectornotatie kut formules te berekenen, krijgen ze op het vmbo dit soort shit
WTF !!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |