Ik wil ff wat kilo's kwijt, je weet strand is in zichtquote:
jij kilo's kwijtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil ff wat kilo's kwijt, je weet strand is in zicht
JIJ BENT EEN SEXY MOFO!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben aangekomen jaquote:
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik begraaf me wel in een kuilquote:
Het is maar een beetje maar toch, gewoon voor je gevoelquote:
neeee toch (kan me niet voorstellen dat er opeeens tig kg bij zit toch?)quote:
kan jij dat gevoel niet een keer hier thuis komen overbrengenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is maar een beetje maar toch, gewoon voor je gevoel
Ja doei, dan bijt ze mijn kop erafquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan jij dat gevoel niet een keer hier thuis komen overbrengen
Inderdaad, voor de zomer lekker strak is een goed gevoel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is maar een beetje maar toch, gewoon voor je gevoel
Nou ja strak, jij wel, dan moet ik 24/7 de sportschool inquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, voor de zomer lekker strak is een goed gevoel.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik dan alleen maar van zulke slechte dingen over d'r gezegd
Ik strak? Meid de enige manier dat ik snel strak wordt is als ik 10 rollen ducktape om mijn lichaam plak!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja strak, jij wel, dan moet ik 24/7 de sportschool in
Das wel Gaga'squote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik strak? Meid de enige manier dat ik snel strak wordt is als ik 10 rollen ducktape om mijn lichaam plak!
da's in hererent aan mensen he, vaak alleen maar de slechte dingen zeggenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik strak? Meid de enige manier dat ik snel strak wordt is als ik 10 rollen ducktape om mijn lichaam plak!
Dat geloof ik ook welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's in hererent aan mensen he, vaak alleen maar de slechte dingen zeggen
Ze KAN best heel lief zijn hoor
Jij sletquote:
Ik overdrijf graag.quote:
Gij ook!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Das wel Gaga's
Ach wat je bent een lekker wiefke
Gekquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag.Maar er mag zeker wel 10 kilo af!
quote:
wuuut die paar foto's die ik van je zag ben je heul niet dikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is ze ook niet maar ik snap het wel, ze is klein en dan lijk je gauw een propje voor je gevoelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wuuut die paar foto's die ik van je zag ben je heul niet dik![]()
Ik las zin 2 en kwam weer bij zin 1 uitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
kleine meissiesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ze ook niet maar ik snap het wel, ze is klein en dan lijk je gauw een propje voor je gevoel
LIJK zei ik
Ik was een kilo kwijt na het weekendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
Siepik snap hetmaandag toch?
Ik was dit weekend maar 400 gram aangekomen
En ben nu 1 kilo al weer kwijt
Voelde je mijn vetrollen lekker stoten tegen je heupen bij het kamasutraen? Ik wel!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Jij bent ook echt moddervet idd Bella... smerig varken!
Die mint die ik had ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beterik heb meer chocolade op
die ene reep vind ik zooooo lekker
JAAA!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voelde je mijn vetrollen lekker stoten tegen je heupen bij het kamasutraen? Ik wel!
Awwwwquote:
Nu noem je me ook nog een lijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ze ook niet maar ik snap het wel, ze is klein en dan lijk je gauw een propje voor je gevoel
LIJK zei ik
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las zin 2 en kwam weer bij zin 1 uit
Ja, of juist nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze die niet in Nederland hebben
quote:
quote:
Idem hier. Glee is typisch Amerikaans, met alle tradities en maniertjes. Als je dat vertaalt naar het Nederlands ziet het er gewoon niet uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Maar even terugkomen op de TT
Harstikke leuk hoor, maar gaat natuurlijk gigantisch floppen
quote:
SBS zekerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Maar even terugkomen op de TT
Harstikke leuk hoor, maar gaat natuurlijk gigantisch floppen
Ow ze gaan het ook nog compleet vertalen en nadoen... Ok faal!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idem hier. Glee is typisch Amerikaans, met alle tradities en maniertjes. Als je dat vertaalt naar het Nederlands ziet het er gewoon niet uit.
Nee.. het moet wel vernederlands worden..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idem hier. Glee is typisch Amerikaans, met alle tradities en maniertjes. Als je dat vertaalt naar het Nederlands ziet het er gewoon niet uit.
Neee, het word geen kopie..!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ze gaan het ook nog compleet vertalen en nadoen... Ok faal!!!
Niet??? Maar dan nog, kijk naar de sing offquote:
Ik vind haar stom in de seriequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
Gwyneth zingt hetzelfde als haar vent....saai
Maar in NL heb je toch geen Glee club? Nouja, het lijkt me echt een slecht idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. het moet wel vernederlands worden..
Ipv de highschool een conservatorium ofzo, weetjewol
Ik ook, maar ik heb haar nooit kunnen uitstaan.quote:
JIJ BENT GEWOON NIET RUIMDENKEND!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar in NL heb je toch geen Glee club? Nouja, het lijkt me echt een slecht idee.
Ik vind haar sowieso stomquote:
Moete gij zeggen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JIJ BENT GEWOON NIET RUIMDENKEND!
[ afbeelding ]
Klopt en het kan alleen maar slechter worden dan de echte. Het idee is leuk, maar voor Nederland gaat het gewoon niet werkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
En zo hoog zijn de kijkcijfers van de echte glee toch niet?
dat soort copy acties werken vrijwel nooitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt en het kan alleen maar slechter worden dan de echte. Het idee is leuk, maar voor Nederland gaat het gewoon niet werken
Vorige week:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt en het kan alleen maar slechter worden dan de echte. Het idee is leuk, maar voor Nederland gaat het gewoon niet werken
We nemen The Sing-Off als voorbeeldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat soort copy acties werken vrijwel nooit
daarentegen loopt iedereen is gek op Jack volgens mij welquote:
Maar wel ontiegelijk slecht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarentegen loopt iedereen is gek op Jack volgens mij wel
Dittes...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van glee
Maar niet van namaak glee en denk echt dat het ga floppen
Alleen dan kan het nog een succes wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
Ik wou nog wel auditie doen voor de rol van Britney
En sieneke zeker Rachelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Monique moet de Chinees spelen want iedereen heeft toch de pest aan haar!
ook al zet RTL4 het NK schetenlaten op de zaterdagavond dan loopt het zelfs nog I guessquote:
Ook goed en Jammer dat ik geen bruin haar heb, dan had ik santana kunnen spelen.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook goed en Jammer dat ik geen bruin haar heb, dan had ik santana kunnen spelen.
Zoenen met Kally uhmmzzz die Brittany speelt
Dean zijn vriendin wil dat hij ook meedoetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi
En met Puck die gewoon gespeeld gaat worden door een lekkere gast
nog nooit gezien zelfsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook.. de Nederlandse versie is gewoon slecht
Alleen die vader al, die Amerikaan is briljantquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook.. de Nederlandse versie is gewoon slecht
Als finnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dean zijn vriendin wil dat hij ook meedoet
maar natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
Benny doe jij dingetje in zijn rolstoel dan, dan hebben wij verkering
En Bella is quinquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
Benny doe jij dingetje in zijn rolstoel dan, dan hebben wij verkering
En kunnen we een rolstoel race houden![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
Dan en ik Mercedes! In Nederland noemen we dat personage natuurlijk gewoon Spyker.
Ow ja die hebben we ook nogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
Dan en ik Mercedes! In Nederland noemen we dat personage natuurlijk gewoon Spyker.
yeahhhhquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Bella is quin
En koen is die Chinees ofzo die goed kan dansen
Quinn is ook wel leuk, lekker met Santana vechten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En Bella is quin
En koen is die Chinees ofzo die goed kan dansen
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Quinn is ook wel leuk, lekker met Santana vechten.
Sue.quote:
Jaaaaaaaquote:
Meen je niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:27 schreef Kally het volgende:
Bella, had je nog gelezen dat mijn oudste een ban heeft gehad van 30 dagen met een spelletje op hyves, hij schold terug tegen iemand![]()
Ik moest echt mijn lachen inhouden toen ik zei ja dat krijg je ervanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meen je niet.Ik weet dat dit ontmoedigd moet worden maar wat een baasje.
Lul, ik heb kinderen van zijn leeftijd dingen horen zeggen waar zelfs ik bang van word.quote:
Jaquote:
Ja die kreeg hij dus ook te horen vandaar dat hij wat terug zei, maar goed ik zei negeren voortaan, jij bent veel beter dan die sukkelsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lul, ik heb kinderen van zijn leeftijd dingen horen zeggen waar zelfs ik bang van word._!
Dat wel, maar 30 is ietwat overdreven voor zo'n simpel woordquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Nou ja op zich wel goed dat ze het in de gaten houden ik bedoel hyves
Ik heb ook zo maar het vermoeden dat het al een tijdje bezig isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wel, maar 30 is ietwat overdreven voor zo'n simpel woord
Lachequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook zo maar het vermoeden dat het al een tijdje bezig is
Maar vandaag zei hij lul en BAM!!
inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:40 schreef Kally het volgende:
Maar dit zijn dus wel moeilijke dingen, ik vind niet dat hij zich uit hoeft te laten schelden maar ik moet hem ook leren dat hij zich moet gedragen en niet alles kan zeggen
Zelfde als met slaan, je hoeft je niet te laten slaan maar je mag niet slaan, lekker dubbel allemaal
Ik heb geen kinderen dus heb makkelijk praten, maar ik zou leren dat als iemand je slaat, je terug mag slaan. Je kunt wel lekker Ghandi gaan doen maar dan overleeft je kind het nooit in de echte wereld. En hij mag toch best van zichzelf afbijten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:40 schreef Kally het volgende:
Maar dit zijn dus wel moeilijke dingen, ik vind niet dat hij zich uit hoeft te laten schelden maar ik moet hem ook leren dat hij zich moet gedragen en niet alles kan zeggen
Zelfde als met slaan, je hoeft je niet te laten slaan maar je mag niet slaan, lekker dubbel allemaal
Zo doe ik het ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen dus heb makkelijk praten, maar ik zou leren dat als iemand je slaat, je terug mag slaan. Je kunt wel lekker Ghandi gaan doen maar dan overleeft je kind het nooit in de echte wereld. En hij mag toch best van zichzelf afbijten?
dit dus, mijn tante heeft altijd tegen me neefje gezegd, je mag niemand slaan, want het is zinloos geweldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen dus heb makkelijk praten, maar ik zou leren dat als iemand je slaat, je terug mag slaan. Je kunt wel lekker Ghandi gaan doen maar dan overleeft je kind het nooit in de echte wereld. En hij mag toch best van zichzelf afbijten?
Precies, doet oudste nu ook, na dat pesten, nu bijt hij van zich af en nu pest zelfs niemand hem met zijn brilquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit dus, mijn tante heeft altijd tegen me neefje gezegd, je mag niemand slaan, want het is zinloos geweld
Nou dat heeft hij geweten, de gehele basisschool issie gepest, want het was een makkelijke prooi... hij sloeg toch niet terug
Op de middelbare school was hij het zat, de eerste week gaf hij iemand een stoot en nu wordt hij niet meer gepest
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, doet oudste nu ook, na dat pesten, nu bijt hij van zich af en nu pest zelfs niemand hem met zijn bril
Op Oxford Str? Die is mooi.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
En ik heb spijt dat ik op zaterdagmiddag die andere H&M in Londen niet ben binnen gestapt
Even kijken of ik het jurkje kan vinden in de shop
[ afbeelding ]
ja en gewoon bij de H&Mquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ha, ik zie de grafkop van Kally.. in die weerspeigeling van de winkelruit!
Was het weer zo erg?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef Lutte het volgende:
Nu weet ik het zeker, ik ga nooit meer met mijn ouders naar school. De volgende keer geef ik gewoon lekker de brief niet of geef ze een lichte voedselvergiftiging ofzo..
Ohw, het was weer zover?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef Lutte het volgende:
Nu weet ik het zeker, ik ga nooit meer met mijn ouders naar school. De volgende keer geef ik gewoon lekker de brief niet of geef ze een lichte voedselvergiftiging ofzo..
O ik heb hier zo genoten van mensen kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
Check die vent achter me
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
Check die vent achter me
[ afbeelding ]
Ja we zaten perfect om mensen te spotten... lees: uit te lachenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik heb hier zo genoten van mensen kijken
Nacho chips?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik at iets mexicaans, geen idee een soort chips
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Siep
Ik heb helemaal niet zoveel foto's gemaakt
Nog erger..quote:
Enige Mexicaans dat ik er in Amerika binnenkreeg was Taco Bell.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ja Benny nacho's, ze vond Mexicaans niet echt lekker
De kip was wel lekker, maar werd misselijk van die grote stukken uiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ja Benny nacho's, ze vond Mexicaans niet echt lekker
NEEEEEquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
Check die vent achter me
[ afbeelding ]
Ja maar je maakte zelf je wrap had je die ui eruit moeten latenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De kip was wel lekker, maar werd misselijk van die grote stukken ui
[ afbeelding ]
Zonder citroentje, je bent de naam Mexicaanse cocainehoer niet waardig!quote:
Er zat een schijfje limoen inquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zonder citroentje, je bent de naam Mexicaanse cocainehoer niet waardig!
Neem alles terug, limoen is zo lekker!quote:
Echtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neem alles terug, limoen is zo lekker!
Ze zijn gewoon niet sociaal, denken alleen aan zichzelf en mij. Als er een foto was waar ik op stond tripten ze bekant, ik schaamde me dood, en als er een foto was waar ik even iets bij wilde vertellen maar waar iemand anders op stond was het ook gewoon: Ja dat kan me niet interesseren, ik wil foto's zien waar jij op staat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
Aww Lut, meis wat erg, en je zeurt niet, dit moet je gewoon ff kwijt, ik kan het me helemaal voorstellen, kom hier dan krijg je een knuf van me
Ja ik snap je, maar meis nog even volhouden en dan kun je er wegquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon niet sociaal, denken alleen aan zichzelf en mij. Als er een foto was waar ik op stond tripten ze bekant, ik schaamde me dood, en als er een foto was waar ik even iets bij wilde vertellen maar waar iemand anders op stond was het ook gewoon: Ja dat kan me niet interesseren, ik wil foto's zien waar jij op staat.
En er zaten ook foto's bij die wij nog niet gezien hadden, en iedereen had daar pret om en ik zat bij iedereen weg en zag hen lachen maar snapte de grap niet omdat ik de plaats vaak niet herkende ofzo, dat doe je samen: 'ooh, daar is daaaaar' en dan weer de volgende wel welke dag het is enzo.. Gewoon leuke dingen.
En Bella.. Praten is niet mijn ouders hun beste kant, aangezien er toch maar één manier juist is en dat is die van hen. Dus ik bespaar me de drie eeuwen huisarrest (al is mijn normale opvoeding gelijk aan huisarrest en is huisarrest zoiets als een gevangenis) en slik het maar weer..
Pff, wat kut zeg. Ik zou zeggen, hou je kop erbij, hou vol, en maak je school goed af, dan kun je daarna lekker op kamers gaan wonen, zal je veel rustiger maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon niet sociaal, denken alleen aan zichzelf en mij. Als er een foto was waar ik op stond tripten ze bekant, ik schaamde me dood, en als er een foto was waar ik even iets bij wilde vertellen maar waar iemand anders op stond was het ook gewoon: Ja dat kan me niet interesseren, ik wil foto's zien waar jij op staat.
En er zaten ook foto's bij die wij nog niet gezien hadden, en iedereen had daar pret om en ik zat bij iedereen weg en zag hen lachen maar snapte de grap niet omdat ik de plaats vaak niet herkende ofzo, dat doe je samen: 'ooh, daar is daaaaar' en dan weer de volgende wel welke dag het is enzo.. Gewoon leuke dingen.
En Bella.. Praten is niet mijn ouders hun beste kant, aangezien er toch maar één manier juist is en dat is die van hen. Dus ik bespaar me de drie eeuwen huisarrest (al is mijn normale opvoeding gelijk aan huisarrest en is huisarrest zoiets als een gevangenis) en slik het maar weer..
Ik word inwendig gek en sodemieter dat eruit in de SC. Of anders is Benny de lul en ga ik daar klagen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Lutje ik zou gek worden.... ik vind het nog knap dat je zo alles aanpakt. Ik was allang gaan flippen
Goed zo meis, je weet het he, je mag pm-enquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik word inwendig gek en sodemieter dat eruit in de SC. Of anders is Benny de lul en ga ik daar klagen.
Maar boos worden helpt niet, praten helpt niet.. Dan vlucht ik liever even naar boven en dan is er niet een week spanning thuis. En mijn vrienden begrijpen het nu ook, eerst verzon ik smoesjes of negeerde vragen maar nu zeg ik het gewoon als ik iets niet mag en vertel hoe mijn ouders zijn en dan begrijpen ze het wel en helpen ze een beetje mee en is het dragelijk.
Ik zit meer op school dan thuis (of ik slaap of maak huiswerk dan) en over een jaar kan ik weg.. Dat helpt ook wel.
Knuffels terug allemaal, dank jullie.. Nu ben ik dus ook weer rustig zat om nog even beneden te zitten, wat te eten en dan slapen en is er morgen niks meer aan de hand!
Dit is ook wel belangrijk wat je zegt... het zal wel een beschermende factor zijn, die elke ouder heeft. Alleen is het in dit geval misschien wat extremer dan bij anderen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon niet sociaal, denken alleen aan zichzelf en mij.
Nee joh, die in de hal die vind ik zelfs mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef Kally het volgende:
Jezus Miran ik zie er op geen enkele foto uit
Slaap zacht!quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er een foto van, vieeeeeees!
Wat is dezzeeeee?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ja klopt en folders tegen de muurtjes van de boothquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Londonse telefoonseks!quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Wuut?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Truste Bennyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
Maar ik ga naar bed. Straks Dexter kijken en slapen
Weltrusten Bennyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
Maar ik ga naar bed. Straks Dexter kijken en slapen
Is het een kabouter?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Op basis van de foto dacht ik.. mwoh.. meehh..
Zo op cam is ie al een stuk leuker..
Zo is er altijd wel wat he?quote:
Heeft ie ook puntige knieën?quote:
HAHAHAAHAHAHAHAAHA JA|!!!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo is er altijd wel wat he?
Ze kunnen ook prince heten
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo is er altijd wel wat he?
Ze kunnen ook prince heten
Geylquote:
quote:
quote:
Slaap lekker mop en beterschapquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen lievies
Ben nog steeds niet helemaal beter, nog klein beetje koorts![]()
Check mijn opmerking bij de foto van Yurena
http://www.facebook.com/p(...)39261&type=1&theater
die van yurena zelf, maar dan ben je geen vriendjes met der denk ik, dus zie je hem ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
O en Miran ik heb ook die coins op mijn foon
Whut? OMGquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die van yurena zelf, maar dan ben je geen vriendjes met der denk ik, dus zie je hem ook niet.
Ze zei;
whaha nou doe mij ook maar lekker sangria maar niet te veel he heb ook 3 kids te verzorgen snappie
Dus ik reageerde; 3??? Ben je weer zwanger???
Ja lekker valsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die bedoelde ze ook
Maar vond me opmerking wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een foto gemaakt voor de dokter
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2011 10:42:50 ]
Ja dat is toch bizar? En het is ook behoorlijk groot, en beetje hard, dus niet slijm, gewoon harde slijm.quote:
Ermee naar de dokter lijkt me wel verstandig jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is toch bizar? En het is ook behoorlijk groot, en beetje hard, dus niet slijm, gewoon harde slijm.
Ik dacht, nu maak ik een foto, kan ik de volgende keer laten zien aan de dokter, misschien zit er wel wat ofzo
Lijkt wel of het zich 3/4 maanden opstapelt, en dat ik dan keelpijn krijg en dat het er dan uitkomt
Ja van de week maar eens een afspraak makenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ermee naar de dokter lijkt me wel verstandig ja
Gelukkig maarquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef Kally het volgende:
Oke lekker fris
Ja benny heerlijk geslapen.
Ja beetje viesquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Die foto c_a.
Lutje had een luistertoets en verder een drukke schooldag.
Ja klikken op eigen risicoquote:
Want Want.quote:
Ik zit hier niet te grappen.quote:
okquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zit hier niet te grappen.Ik ben wel verbaasd dat ie nog bij TMF in de playlist zit, zo recent is ie ook niet meer.
Dat nummer van Dewiquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
wel een leuke zender, Dewi kwam net voor bij en Hind
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht
Lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:23 schreef Kally het volgende:
Zo thuis, was niks meer te doen, hebben die bergen gisteren toch ergens toe geleid
Ik heb geen last van traag, ga ik ff doen, maar ben zo weer weg hoor, ga zelf een keer mee naar zwemles nuquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Siepie wil jij corn reviven voor mij? Dan kan ik weer een doel completen
Echt CV is zo traaaaaaaaaaaaaaaag... Dat jullie daar niet gek van worden
Owja zwemlesquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen last van traag, ga ik ff doen, maar ben zo weer weg hoor, ga zelf een keer mee naar zwemles nu
Ook een keer lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:23 schreef Kally het volgende:
Zo thuis, was niks meer te doen, hebben die bergen gisteren toch ergens toe geleid
Ik zie alleen maar reclame over sushiquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef Bellatrix het volgende:
In de advertenties hierboven staat dat ik mijn schaamlippen kan verkleinen en kan vreemdgaan, wat is het toch een mooie wereld!
Jij hebt het van jezelf alquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een krultang ad, ja, want dat had ik echt nodig
quote:Billen Pippa in de verkoop
De billen van Pippa Middleton, zus van Kate Middleton, zijn een trend. Vrouwen kunnen zich deze billen nu ook zelf laten aanmeten met de plastisch chirurgische behandeling 'The Pip Package Perfect Posterior'.
Ik wel, die van mij werd vanochtend ineens niet meer warm.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een krultang ad, ja, want dat had ik echt nodig
Gaat wel weer.. Vanochtend nog wel wat opmerkingen gehad over dat ik al vroeg weg was en dat maar weggelachen, toen Lieve het vroeg wel even uitgelegd en dat was ook wel fijn (moest wel weer huilen, altijd leuk op schoolquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaat wel weer.. Vanochtend nog wel wat opmerkingen gehad over dat ik al vroeg weg was en dat maar weggelachen, toen Lieve het vroeg wel even uitgelegd en dat was ook wel fijn (moest wel weer huilen, altijd leuk op school) en voor de rest is alles weer geregeld/normaal!!
Sushi & Schaamlippen, ik zie een nieuw format SBS!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar reclame over sushi
Gutver Benny, ik moest gewoon jankenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef iBenny het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)huwelijk_vragen.html
Wat een baas![]()
Prima spulquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb macaroni op. De volkorenversie, want verkeerde pak meegenomen. Was desondanks niet verkeerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |