Ik wil ff wat kilo's kwijt, je weet strand is in zichtquote:
jij kilo's kwijtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil ff wat kilo's kwijt, je weet strand is in zicht
JIJ BENT EEN SEXY MOFO!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben aangekomen jaquote:
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik begraaf me wel in een kuilquote:
Het is maar een beetje maar toch, gewoon voor je gevoelquote:
neeee toch (kan me niet voorstellen dat er opeeens tig kg bij zit toch?)quote:
kan jij dat gevoel niet een keer hier thuis komen overbrengenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is maar een beetje maar toch, gewoon voor je gevoel
Ja doei, dan bijt ze mijn kop erafquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan jij dat gevoel niet een keer hier thuis komen overbrengen
Inderdaad, voor de zomer lekker strak is een goed gevoel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is maar een beetje maar toch, gewoon voor je gevoel
Nou ja strak, jij wel, dan moet ik 24/7 de sportschool inquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, voor de zomer lekker strak is een goed gevoel.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik dan alleen maar van zulke slechte dingen over d'r gezegd
Ik strak? Meid de enige manier dat ik snel strak wordt is als ik 10 rollen ducktape om mijn lichaam plak!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja strak, jij wel, dan moet ik 24/7 de sportschool in
Das wel Gaga'squote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik strak? Meid de enige manier dat ik snel strak wordt is als ik 10 rollen ducktape om mijn lichaam plak!
da's in hererent aan mensen he, vaak alleen maar de slechte dingen zeggenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik strak? Meid de enige manier dat ik snel strak wordt is als ik 10 rollen ducktape om mijn lichaam plak!
Dat geloof ik ook welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's in hererent aan mensen he, vaak alleen maar de slechte dingen zeggen
Ze KAN best heel lief zijn hoor
Jij sletquote:
Ik overdrijf graag.quote:
Gij ook!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Das wel Gaga's
Ach wat je bent een lekker wiefke
Gekquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag.Maar er mag zeker wel 10 kilo af!
quote:
wuuut die paar foto's die ik van je zag ben je heul niet dikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is ze ook niet maar ik snap het wel, ze is klein en dan lijk je gauw een propje voor je gevoelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wuuut die paar foto's die ik van je zag ben je heul niet dik![]()
Ik las zin 2 en kwam weer bij zin 1 uitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
kleine meissiesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ze ook niet maar ik snap het wel, ze is klein en dan lijk je gauw een propje voor je gevoel
LIJK zei ik
Ik was een kilo kwijt na het weekendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
Siepik snap hetmaandag toch?
Ik was dit weekend maar 400 gram aangekomen
En ben nu 1 kilo al weer kwijt
Voelde je mijn vetrollen lekker stoten tegen je heupen bij het kamasutraen? Ik wel!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Jij bent ook echt moddervet idd Bella... smerig varken!
Die mint die ik had ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beterik heb meer chocolade op
die ene reep vind ik zooooo lekker
JAAA!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voelde je mijn vetrollen lekker stoten tegen je heupen bij het kamasutraen? Ik wel!
Awwwwquote:
Nu noem je me ook nog een lijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ze ook niet maar ik snap het wel, ze is klein en dan lijk je gauw een propje voor je gevoel
LIJK zei ik
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las zin 2 en kwam weer bij zin 1 uit
Ja, of juist nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze die niet in Nederland hebben
quote:
quote:
Idem hier. Glee is typisch Amerikaans, met alle tradities en maniertjes. Als je dat vertaalt naar het Nederlands ziet het er gewoon niet uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Maar even terugkomen op de TT
Harstikke leuk hoor, maar gaat natuurlijk gigantisch floppen
quote:
SBS zekerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Maar even terugkomen op de TT
Harstikke leuk hoor, maar gaat natuurlijk gigantisch floppen
Ow ze gaan het ook nog compleet vertalen en nadoen... Ok faal!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idem hier. Glee is typisch Amerikaans, met alle tradities en maniertjes. Als je dat vertaalt naar het Nederlands ziet het er gewoon niet uit.
Nee.. het moet wel vernederlands worden..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idem hier. Glee is typisch Amerikaans, met alle tradities en maniertjes. Als je dat vertaalt naar het Nederlands ziet het er gewoon niet uit.
Neee, het word geen kopie..!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ze gaan het ook nog compleet vertalen en nadoen... Ok faal!!!
Niet??? Maar dan nog, kijk naar de sing offquote:
Ik vind haar stom in de seriequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
Gwyneth zingt hetzelfde als haar vent....saai
Maar in NL heb je toch geen Glee club? Nouja, het lijkt me echt een slecht idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. het moet wel vernederlands worden..
Ipv de highschool een conservatorium ofzo, weetjewol
Ik ook, maar ik heb haar nooit kunnen uitstaan.quote:
JIJ BENT GEWOON NIET RUIMDENKEND!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar in NL heb je toch geen Glee club? Nouja, het lijkt me echt een slecht idee.
Ik vind haar sowieso stomquote:
Moete gij zeggen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JIJ BENT GEWOON NIET RUIMDENKEND!
[ afbeelding ]
Klopt en het kan alleen maar slechter worden dan de echte. Het idee is leuk, maar voor Nederland gaat het gewoon niet werkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
En zo hoog zijn de kijkcijfers van de echte glee toch niet?
dat soort copy acties werken vrijwel nooitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt en het kan alleen maar slechter worden dan de echte. Het idee is leuk, maar voor Nederland gaat het gewoon niet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |