Vol topicquote:
Ik kan een mooie peent maken in 2 minuten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef Snuf. het volgende:
oke ik ga nu eventjes die peent maken 10 minuten ben ik terug
zal ik weer even wat nummertjes er door heen knallen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:49 schreef Verras het volgende:
Hebben we geen leuk EXA liedje nodig zoals tuut chips?
Ja, zonder twijfel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ben er weer.
En Dastan, de mijne is sexier sorry
Niet waar, die van Dastan is sexyerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ben er weer.
En Dastan, de mijne is sexier sorry
Niemand hier die dat nog kan herrineren?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
zal ik weer even wat nummertjes er door heen knallen?
Was SC #2 ofzo dat ik dat deed, voelt iig heel lang geleden
AJ is oude tijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Niemand hier die dat nog kan herrineren?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Ik zal 'm nog wat duidelijker in beeld proberen te brengen.
Jawel, was geen fuck aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Niemand hier die dat nog kan herrineren?
wil je R&R ofwat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het hebben gemist![]()
Leeelll moet hem nog zien![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ff het licht aan doen, ben er over 5 seconden weer!
Waterschade aan het plafond?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het hebben gemist![]()
Leeelll moet hem nog zien![]()
R&R is altyd back jweetquote:
Jaaquote:
Ja, Citizen_Kane heeft waterschade aan zijn plafond, Dastan gaat een nieuwe foto maken en AJ is verleden tijd.quote:
Call me Ishmael.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, Citizen_Kane heeft waterschade aan zijn plafond, Dastan gaat een nieuwe foto maken en AJ is verleden tijd.
Samuelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Ismael.
Ik ben wel benieuwd hoe jullie heten eigenlijk
Ik?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
er zit al een baas met dezelfde naam als ik in deze SC...
quote:
Lijkt net alsof je een gouden tand hebt, ben jij een stoere gangster?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Etsu, duidelijker lukt niet.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Etsu, duidelijker lukt niet.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Lijkt net alsof je een gouden tand hebt, ben jij een stoere gangster?
Oscar? Of heet je Academy Award?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Makkelijk en beroemd, aangenaam kennis te maken
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Lijkt net alsof je een gouden tand hebt, ben jij een stoere gangster?
Hihi, Oskar of Oscar?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan regel jij vast en zeker veel chicks! Chapeau, jongeman!quote:
Heel veel mensen willen me aanraken, dus ja. Heb ik idd mooi voor elkaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dan regel jij vast en zeker veel chicks! Chapeau, jongeman!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef Lilou het volgende:
[..]
Nee gewoon aan de manier hoe je typt en reageert.
Turks meisje of zo dacht ik aan je naam
Met een man als user-icon, travestiet dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef Lilou het volgende:
[..]
Je ziet toch een jongetje links van zijn naam?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef Lilou het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Met een man als user-icon, travestiet dus
Daar heb ik eerlijk gezegd nooit opgelet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je ziet toch een jongetje links van zijn naam?
Ben jij echt zo Daev?quote:
Timquote:
Fawakaquote:
AH BEZEM WAT VIND JE VN DEZE PEENTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe regel: Telkens als er een nieuwe persoon in de chat komt laat je deze bazenfoto zien van de baas der bazenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:06 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Nieuwe regel: Telkens als er een nieuwe persoon in de chat komt laat je deze bazenfoto zien van de baas der bazen [ afbeelding ]
I triedquote:
Jouw tv staat buiten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? FOK!kers komen nooit buiten, en ik ben een FOK!ker in hart en nieren.
Eerlijk gezegd kijk ik bijna nooit tv.quote:
Ok, dan geen voornaam hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kijk ik bijna nooit tv.
UitzendinggemistLaptop
Dat ben ik, Ismael.quote:
scheer ik niet meerquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
http://yfrog.com/nylaatp
Homemade paint edit voor jou
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik zal me af te vragen of ze een embryo aan het doodknijpen waren
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:12 schreef Snuf. het volgende:
ik ga even family guy kijken gr gr gr niet te veel drniken he word je zo ziek vnaan en zo en zo niet te vel ete wor je dik fan
MIJN VRIENDIN SMST ZELFS SOMS XDquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat als je met een mooi meisje op msn/hyves/facebook praat een DIKKE FACEPALM zet zodra ze met xD of iets in die richting begint te praten
Wat is er mis met 'xD'?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat als je met een mooi meisje op msn/hyves/facebook praat een DIKKE FACEPALM zet zodra ze met 'xD' of iets in die richting begint te praten
Per direct uitmaken.quote:
Allesquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Alles![]()
Maar bij jongens accepteer ik het wel aangezien ik niet homoseksueel ben.
quote:
Exa = XD, xd, -.- <- verbod.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
xD ftw.
Ga niet haten, anders verlaat je EXA lekker.
Ik accepteer het bij beide geslachten niet, daar ik op alles wat leeft val. Ja, dieren incluis.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Alles![]()
Maar bij jongens accepteer ik het wel aangezien ik niet homoseksueel ben.
Ben je biseksueel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik accepteer het bij beide geslachten niet, daar ik op alles wat leeft val. Ja, dieren incluis.
Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Exa = XD, xd, -.- <- verbod.
Dit is geen brugklas-subforum
Hij/zij/het is nonseksueelquote:
That's true!quote:
Faka danquote:
Ik heb nog niet in mijn leven 'serieus' 'xD' gebruikt, maar mijn IQ, EQ en SQ zijn dan ook allemaal boven de 150 dus geen stresssss voor mijquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik heb nog niet in mijn leven 'serieus' 'xD' gebruikt, maar mijn IQ, EQ en SQ zijn dan ook allemaal boven de 150 dus geen stresssss voor mij
Met 150 IQ...?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
En toch doe ik voor de tweede keer havo-examen
Luiheidquote:
neequote:
Keihardquote:
Ik heb mij twee jaar ingezet stond 8,5 en het afgelopen jaar heb ik mijn hele cijferlijst verpest.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand in dit topic zich echt inzet voor school
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand in dit topic zich echt inzet voor school
Aanquote:
Eigenlijk heb 3 jaar eigenlijk alleen wat projecten gedaan, en wiskunde en hard geleerd in de PW wekenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb mij twee jaar ingezet stond 8,5 en het afgelopen jaar heb ik mijn hele cijferlijst verpest.
okquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb 3 jaar eigenlijk alleen wat projecten gedaan, en wiskunde en hard geleerd in de PW weken
Ewa ja mattie is op zolder Gquote:
Wowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |