quote:
Het moet wel een beetje origineel zijn hè. Al die oer-Hollandse namen zijn hier al honderd keer de revue gepasseerd. Om een beetje het niveau aan te geven, we zitten nu bij Vince:quote:
Hoe spreek je dat dan uit? Of moet je elke keer als je dat zegt even met je mond open gaan staan alsof je het zelf niet snapt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dribbel_
En vooral die underscore niet vergeten.
Onze hondenamen hier zijn Amor en Brancoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ook een goeie. Ik had al Cujo voorgesteld, maar dat vonden ze niet leuk.
Nah, de meesten hebben we wel al gezien. Ik ben juist op zoek naar originele namen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef Guus Muisarm het volgende:
Janssen
Meneer Janssen
rataplan
Djeez
Prins Claus
Sjefke
wtf, moeten wij honderden namen gaan opsommen?
Growlith en Arcanine heb ik al voorgesteld, en ik weiger uit principe een hond te laten vernoemen naar die wannabe-pokemon uit de latere generaties.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef TheMightyRecom het volgende:
Growlith, Houndoom, Arcanine, Poochyena, Houndour, Mightyena, Manectric, Luxray.
of gewoon Arceus.
Kanto, Johto, Hoenn en Sinnoh zijn leuk maar de Unova serie is echt bagger.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Growlith en Arcanine heb ik al voorgesteld, en ik weiger uit principe een hond te laten vernoemen naar die wannabe-pokemon uit de latere generaties.
Gewoon uitspreken als "Dribbel" maar op z'n hondenhok, -penning of -voerbak die underscore erbijdoen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat dan uit? Of moet je elke keer als je dat zegt even met je mond open gaan staan alsof je het zelf niet snapt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |