Dan zou ik je advertentie daar plaatsenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef Svyatagor het volgende:
Ok; ik heb de prijzen een beetje vergeleken met wat er op Marktplaats staat, vandaar.
Daar staat ie ook, dat zie je aan de foto's.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:57 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan zou ik je advertentie daar plaatsen
Succes ermee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Daar staat ie ook, dat zie je aan de foto's.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:57 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan zou ik je advertentie daar plaatsen
Ook kapitaalverspilling dan, als je er 10 zou hebben je ze best voor 500 euro kwijt kan. Minstens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:54 schreef Markster het volgende:
Niet om te beledigen, maar deze dingen tieven wij op ons werk gewoon weg. 200 euro voor een 4 jaar oude (standaard consumenten) laptop is wel erg optimistisch
Beetje stoere praat gok ik, mijn bod is ongeveer wat het nog waard is per stuk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:34 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ook kapitaalverspilling dan, als je er 10 zou hebben je ze best voor 500 euro kwijt kan. Minstens.
Vind 75 euro voor deze laptop wel netjes eigenlijk. Wat voor resolutie eigenlijk?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:44 schreef leolinedance het volgende:
Piet-piraat heeft er niet zo veel verstand van volgens mij. Ik bied overigens niet deze keer, geen interesse heb nog een paar laptopjes thuis liggen die nog gerepareerd en verkocht moeten worden
Ik bied 90 euro inclussief verzendkostenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vind 75 euro voor deze laptop wel netjes eigenlijk. Wat voor resolutie eigenlijk?
Sorry, bedoelde die user die ze voor niks weg doet op het werk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vind 75 euro voor deze laptop wel netjes eigenlijk. Wat voor resolutie eigenlijk?
Volgens mij 1280 x 800.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Genoteerd, ik ga alleen bij voorkeur niet verzenden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:15 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
Ik bied 90 euro inclussief verzendkosten
Zou je hem echt niet willen versturen? Ik betaal dan wel voor verzekerde verzendingquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Volgens mij 1280 x 800.
[..]
Genoteerd, ik ga alleen bij voorkeur niet verzenden.
Ik denk er nog even over na, en wil het liefst ook een hogere prijs. Laat'm nog even open dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:22 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
Zou je hem echt niet willen versturen? Ik betaal dan wel voor verzekerde verzending
Zie Prive berichtquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na, en wil het liefst ook een hogere prijs. Laat'm nog even open dus.
?? Eerst erop zetten en dan verkopen aan een collega :Squote:Op woensdag 18 mei 2011 13:37 schreef Svyatagor het volgende:
Verkocht aan een collega, dus hij kan dicht!
Toch niet zo raar, ding is te koop voor iedereen, niet exclusief voor Fokkers ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:45 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
?? Eerst erop zetten en dan verkopen aan een collega :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |