abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96972032
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:57 schreef Techno het volgende:

[..]

Ook alleen maar als ze er beter dan gemiddeld uitzien.
Zolang ze zelfvertrouwen hebben moet het lukken!
pi_96972070
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Baby steps. Probeer bijvoorbeeld eerst vorderingen te maken in koetjes en kalfjes gesprekken. Mogelijk eerst met mannen. Zo kun je ook je sociale vaardigheden opvijzelen zonder al te veel spanning. Als het goed is werkt het wel door lijkt mij, maar waarschijnlijk niet over een nacht ijs.
Daar ben ik ook niet echt goed in. Hoe minder ingewikkeld gesprekken zijn, hoe ingewikkelder ze voor mij zijn :9

Maar vooral contact leggen vind ik echt moeilijk, ik ontmoet ook weinig nieuwe mensen.

Maar ik vind het ook heel erg dat ik zo bang ben voor meisjes :) Als ik een leuk meisje zie dan realiseer ik me dat ik misschien een kansje had gehad als ik niet zo'n schijterd was geweest. Dat maakt me erg verdrietig ;(
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:01:26 #228
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96972117
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:59 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Nah ook niet. Ik had eens een vriendin, ZO onzeker, en toch telkens vriendjes. Best nog leuke vriendjes, niet eens zo kort en nu heeft ze al een paar jaar een heel leuk vriendje.
pi_96972133
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:59 schreef _pillow_ het volgende:
Maar dit gaat natuurlijk net zo hard op voor de mannen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:01:59 #230
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96972150
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:01 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nah ook niet. Ik had eens een vriendin, ZO onzeker, en toch telkens vriendjes. Best nog leuke vriendjes, niet eens zo kort en nu heeft ze al een paar jaar een heel leuk vriendje.
ik lees over dat "best nog leuke vriendjes" kunnen schaken........
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah waarom dat wil k ook, een vriendin dan!
pi_96972215
Spannenden topix, wie zou de vrouwelijke kloon zijn? :9~
pi_96972234
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:52 schreef minnemin het volgende:
Ik weet gewoon niet hoe ik contact moet leggen. Had ik de beste mijnheer in de horeca ontmoet dan was het een drankje geven, wat tegen elkaar dansen en bij elkaar in bed belanden zonder een fatsoenlijk woord gewisseld te hebben. 'want meer verdien ik toch niet ' ugh... :{w |:(
Kop op. ;) Probeer hem gewoon (of hen) voorzetjes te geven. Als ze geïnteresseerd zijn zoeken ze wel naar een opening.. je kunt ze een handje helpen. door bv een lift nodig te hebben na je werk, of laten vallen dat je daar en daar naar toe gaat, elke vrijdag in die en die kroeg bent te vinden ('ben je daar wel eens geweest?' hint), verzin het maar.
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:03:51 #233
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96972238
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik lees over dat "best nog leuke vriendjes" kunnen schaken........
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah waarom dat wil k ook, een vriendin dan!

en één van die "best nog leuke vriendjes" vind ik persoonlijk zelfs woest aantrekkelijk
pi_96972363
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

neeee, nu kun je zien van niet! Ik ben niet de enige.
Als ik geen internet had gehad, zou ik nu trouwens nog steeds niet gezoend hebben, wel een bizar idee :P
Hoezo heeft internet je aan het zoenen gekregen? :D

En, je kunt het ook anders bekijken. Als je geen internet had zou je meer onder de mensen komen.. ;)
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:07:31 #235
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96972428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

en één van die "best nog leuke vriendjes" vind ik persoonlijk zelfs woest aantrekkelijk
je zegt dat ze wel vaker een vriendje heeft gehad op die manier. waarom stopte het dan? maakte zij het uit, of het vriendje?
en hoe gaat ze daar mee om?
pi_96972613
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:03 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Kop op. ;) Probeer hem gewoon (of hen) voorzetjes te geven. Als ze geïnteresseerd zijn zoeken ze wel naar een opening.. je kunt ze een handje helpen. door bv een lift nodig te hebben na je werk, of laten vallen dat je daar en daar naar toe gaat, elke vrijdag in die en die kroeg bent te vinden ('ben je daar wel eens geweest?' hint), verzin het maar.
Dat is inderdaad een goede tip, ik kan me nog wel herinderen dat ik vroeger in de 1e of 2e klas dat ook eens heb gedaan toen ik ''verliefd'' was op een meisje. En dat werkte ook goed. :9
pi_96972705
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Daar ben ik ook niet echt goed in. Hoe minder ingewikkeld gesprekken zijn, hoe ingewikkelder ze voor mij zijn :9

Maar vooral contact leggen vind ik echt moeilijk, ik ontmoet ook weinig nieuwe mensen.

Maar ik vind het ook heel erg dat ik zo bang ben voor meisjes :) Als ik een leuk meisje zie dan realiseer ik me dat ik misschien een kansje had gehad als ik niet zo'n schijterd was geweest. Dat maakt me erg verdrietig ;(
Nieuwe mensen ontmoeten kun je bevorderen. Iedereen doet het op zijn eigen manier, sommige mensen doen er geen moeite voor (omdat ze niet hoeven, of de behoefte niet hebben).. als je die wel hebt probeer een manier te vinden die bij je past.

Ik denk dat er wel wat voor nodig is voor dat je daar helemaal geen last meer van hebt. Een beter zelfbeeld. Als je niet lekker in je vel zit kun je je zelf niet goed presenteren, voel je je daar onprettig bij. Je zelfbewustzijn stijgt automatisch als je een aantrekkelijk persoon ontmoet, dus dan speelt het meer op dan bij casual contact met 'onbelangrijke' personen.
pi_96972864
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Kom je nog naar de meet eigenlijk? Leer je in ieder geval wat nieuwe mensen kennen.
pi_96973139
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:16 schreef kipknots het volgende:

[..]

Kom je nog naar de meet eigenlijk? Leer je in ieder geval wat nieuwe mensen kennen.
Nee. Ik heb me vanaf begin af aan ook niet aangemeld en me niet met die meet bemoeit, terwijl ik wel vanaf deel 2 van dit topic aanwezig ben.

Ik kan hier juist vertellen over mijn problemen zonder dat ik jullie ken. Die anonimiteit maakt het een stuk makkelijker voor me :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:24:30 #240
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96973264
quote:
Kan dat niet beoordelen op basis van deze posten. Lees wel dat Straw en Daniel1976 wat tegenstrijdigheden hebben geconstateerd. Kan me slecht indenken dat iemand dit alles voor de lol uit zijn duim zuigt. Maar online achter m'n PC de waarheid proberen vast te stellen, lijkt me kansloos. Ik ga daarom normaal uit van goed vertrouwen. Als mensen dat beschamen, dan is dat vervelend, als je er veel tijd aan hebt besteed, en je er emotioneel bij betrokken bent geweest, zoals Straw. Tolerantie voor leugens is daarom terecht niet groot. Straw heeft haar best gedaan en daar doet een eventuele herziening niets aan af (helderziendheid bestaat niet en mensen wantrouwen is ook niet goed).

Zelf trek ik nog geen conclusies omdat ik er onvoldoende kennis van heb. Richard wens ik, hoe dan ook, het allerbeste toe.
The view from nowhere.
pi_96973314
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee. Ik heb me vanaf begin af aan ook niet aangemeld en me niet met die meet bemoeit, terwijl ik wel vanaf deel 2 van dit topic aanwezig ben.

Ik kan hier juist vertellen over mijn problemen zonder dat ik jullie ken. Die anonimiteit maakt het een stuk makkelijker voor me :)
Van wat ik me herinner van je posts blijft het echter bij het vertellen van je problemen en doe je uiteindelijk niets om ze op te lossen. En dat is iets wat je toch moet doen en alleen maar lastiger wordt hoe langer je wacht. Naar de meet gaan is bv een goede manier om even uit je veilige omgeving te komen en te oefenen met communicatie.
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:26:49 #242
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96973349
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

je zegt dat ze wel vaker een vriendje heeft gehad op die manier. waarom stopte het dan? maakte zij het uit, of het vriendje?
en hoe gaat ze daar mee om?
Oh eh ze kreeg ze al heel jong hoor, omdat ze al vroeg Rijp was.

Ik zou mijzelf trouwens nog tonen per webcam maar ik zie er nu best stom uit
even peilen op omegle lol
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:34:47 #243
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96973616
omg wat ik net heb gezien

een Penis en daarvan werd de huid zo omhoog geschoven, bijna eraf zeg maar?? dat was fucking eng

hij zei: "hmmm yeah baby, u sexy"

maar die huid? die ging helemaal omhoog eraf bijna? Wat is dat voor iets? Is dat van een besnijdenis?
pi_96973702
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:34 schreef lanterfanteraar het volgende:

een Penis en daarvan werd de huid zo omhoog geschoven, bijna eraf zeg maar?? dat was fucking eng

maar die huid? die ging helemaal omhoog eraf bijna? Wat is dat voor iets? Is dat van een besnijdenis?
_O-

Dat is juist niet van een besnijdenis. :P Besneden piemels hebben die huid niet meer :+ (voorhuid)
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:38:31 #245
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96973724
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:37 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

_O-

Dat is juist niet van een besnijdenis. :P Besneden piemels hebben die huid niet meer :+ (voorhuid)
maar wel toch als hij slap was, en juist groot werd toch?
pi_96973826
quote:

Jij spoort echt niet hé, of je nou een troll of serieus bent.
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 00:45:16 #247
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_96973908
quote:

:|W
What can change the nature of a man?
pi_96974012
quote:

nou deelnemer, kom er maar in
Op 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:50:32 #249
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96974050
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:49 schreef Lynthy het volgende:

[..]

nou deelnemer, kom er maar in
Hoe bedoel je? (13 posten, wiens kloon ben jij?)
The view from nowhere.
pi_96974082
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:50 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Analyseer dat eens in een theoretisch kader.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')