Ik ben niet aan de drugs ben ook geen alcoholiste.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Had je niet gewoon toevallig een cold turkey van het afkicken ofzo, sjezus
Inderdaad, dat heb ik ook gehad ja. Het was 23 graden maar ik had het koudquote:Op maandag 23 mei 2011 17:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben niet aan de drugs ben ook geen alcoholiste.
Van liters cola light drinken per week ga je je echt ziek voelen.
Terechte klachtquote:In de chipswereld: minder van het bestandsdeel zout = minder kosten, meer winst
Op de interwebs: minder van het bestandsdeel advertentie = geen verschil in kosten, minder winst
In de chipswereld: bestandsdelen waaruit winst is te halen = legio
Op de interwebs: bestandsdelen waaruit winst is te halen = 1/legio
Schulden van degene die zich hier druk om maakt en tevens op de interwebs zit en niet in de chipswereld: x * 1000 * euro
2 euro per zak versus 96 cent per zak vind ik wel een heel groot verschil.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:11 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik haal sinds die zout verlaging ook geen Lays meer![]()
Niet te vreten meer
Bij de Jumbo hebben ze dat speciale merk (weet naam ff niet) is wel duurder maar wel lekker..
....
Weet het weer: Kettle Chips![]()
Of de Burts chips is ook lekker
Ik betaal liever 2 euro voor iets dat lekker is dan 1euro voor iets dat niet te kanen is!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef fonsoy het volgende:
[..]
2 euro per zak versus 96 cent per zak vind ik wel een heel groot verschil.
Ik haal zelf dan liever GEZOUTEN cashewnoten
Haha, als dit zo doorgaat, is er straks niets meer wat je nog kan kopenquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze hebben het nu ook bij alle Duyvisnootjes gedaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje rotzakken.
Dat koop ik nu dus ook niet meer.
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:11 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Haha, als dit zo doorgaat, is er straks niets meer wat je nog kan kopen
Maar je bedoelt niet de tijgernootjes toch?
Ik proef het cocaïne extract wat ik vroeger altijd proefde niet meerquote:Op maandag 30 mei 2011 00:17 schreef zoem het volgende:
Zojuist een nieuwe zak light paprikachips van Lays opengemaakt. Ik had niet eens door dat ze iets veranderd hadden, totdat ik van de chips ging eten. De smaak is veranderd, en hoe... niet te eten dus.
Lays, don't change a winning team![]()
Kijk naar Coca Cola, die smaakt tenminste nog steeds zoals vroeger
Mja, fabrikanten denken altijd maar dat nieuwer beter is. Ik snap niet dat dit überhaupt door de proeftest heen is gekomen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:18 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik proef het cocaïne extract wat ik vroeger altijd proefde niet meer
Da's eenvoudig: Er is gewoon geen test georganiseerd...quote:Op maandag 30 mei 2011 00:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja, fabrikanten denken altijd maar dat nieuwer beter is. Ik snap niet dat dit überhaupt door de proeftest heen is gekomen.
Je moet voor de gein eens kijken naar de ingrediënten van die nieuwe Lay's chips. Zit tegenwoordig ook cafeïne in.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Smulbaard het volgende:
Kettle Chips met zeezout en vinegar vind ik erg goed.
De smaak van de echte Engelse crisps.
[..]
Wtf chips met cafeine en taurine?
Aan de ene kant moeten steeds meer kinderen en jongeren aan de ritalin en concerta omdt ze te druk zijn en aan de andere kant proppen we in de gekste producten stimulanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |