en als ze lege zakken verkopen zeg jij 'dan bak je er toch zelf chips bij!' ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:27 schreef jpg97 het volgende:
Dan doe je er toch zelf extra zout bij, luie vent
kijk nou, smaakloze drek!quote:
Die vergelijkingquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:21 schreef Danny het volgende:
[..]
en als ze lege zakken verkopen zeg jij 'dan bak je er toch zelf chips bij!' ?
die klopt gewoon.quote:
Vergelijking raakt kant noch wal.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:37 schreef Danny het volgende:
[..]
die klopt gewoon.
Ze halen zout weg en dan moet ik dat er maar zelf op strooien.
Als ze dus de paprika weg halen moet ik dat er maar zelf op strooien.
En als ze de chips weg halen moet ik die zelf maar bakken.
Punt is dat ze een prima product verneuken door de smaak eruit te halen, die te vervangen door de smaak van uitgelopen schoenzool en vervolgens doodleuk te beweren dat de smaak gegarandeerd 100% hetzelfde is gebleven. Feit: Lay's chips met 25% minder zout zijn 100% minder lekker.
Als ze de aardappel opeens vervangen door citroenschil dan. Jij je zin. Dan moet ik dus zelf maar aardappelchips toevoegen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef jpg97 het volgende:
Vergelijking raakt kant noch wal.
Het gaat niet om het hoofdproduct maar de samenstelling van het product.
Jij klaagt over de wijziging in samenstelling, niet over het ontbreken van het algehele product.
Je bedoelt ws subjectiefquote:Smaak is ook objectief;
Heel misschien een enkeling inderdaad, maar aangezien dit klaagbaak is mag ik gewoon klagen over de ranzige, smaakloze kutchips van Lay's die - voordat ze 25% minder zout hadden - prima smaakten.quote:er zullen misschien wel mensen zijn die de smaak nu juist beter vinden.
Of die zelf chips aan de zout en paprika toevoegen. Dat je zelf niet ziet hoe absurd het is om met peper en zout je chips op smaak te brengen is trouwens hilarischquote:Dus een (mogelijke) oplossing voor jouw dillemma is om datgene wat er aan het product ontbreekt zelf toe te voegen ( in restaurants zie je dat ook vaak; mensen die zelf nog peper en/of zout toevoegen aan het opgediende ).
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef sc00p het volgende:
Nu zit je na 10 chipjes in plaats van 8 op je dagelijkse hoeveelheid zout.
En trouwes, echte bazen eten:
[ afbeelding ]
Als ik een patatje met bestel krijg ik toch netjes de vraag of ik mayo of fritessaus wil.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:07 schreef BasEnAad het volgende:
Dit is net zo belachelijk als dat je fritessaus bij je friet krijgt, in plaats van mayo. Ik ga toch verdomme niet naar de snackbar om gezond te doen!
week of drie ofzo? nog niet heel lang volgens mij, maar ik eet niet zo heel regelmatig chips dus pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:46 schreef fonsoy het volgende:
Marketingtechnisch is dit ook onverantwoord wmb.
Je gaat toch ook de melk niet een ander smaakje geven?
Sinds wanneer is dit trouwens? Ik heb al een tijdje geen chips meer gegeten.
Ah ja en hoe gaan we dat doen... Even zien wil je de hele zak volstrooien met peper en zout en dat je hem dan even goed schudt, of houd je je peper en zout stel paraat en doe je op elk stukje chips apart een geschikte dosis paper en zout?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dus een (mogelijke) oplossing voor jouw dillemma is om datgene wat er aan het product ontbreekt zelf toe te voegen ( in restaurants zie je dat ook vaak; mensen die zelf nog peper en/of zout toevoegen aan het opgediende ).
Dat heb ik eerlijk gezegd wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:44 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Ah ja en hoe gaan we dat doen... Even zien wil je de hele zak volstrooien met peper en zout en dat je hem dan even goed schudt, of houd je je peper en zout stel paraat en doe je op elk stukje chips apart een geschikte dosis paper en zout?
Dit is al meer dan een jaar zo .... en nu hebben ze het bij de lightchips ook gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:08 schreef Danny het volgende:
[..]
week of drie ofzo? nog niet heel lang volgens mij, maar ik eet niet zo heel regelmatig chips dus pin me er niet op vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |