Nee, omdat er minder zout in zit (waarvan wij teveel eten) dan normale chips zijn normale chips precies hetzelfdequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef cherishable het volgende:
Dan koop je toch de niet-light versie? Volgens is die 'light-chips' ook absoluut niet gezonder of minder vet. 'T is allemaal troep!
Niet iedereen wil een gratenpakhuis zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:53 schreef ukga het volgende:
[..]
voornamelijk door koolhydraten wordt men dik
Ja weet Danny veelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:04 schreef richnigger het volgende:
Als het 25% minder zout is, is het 25% zoeter? De logica ontgaat me.
Oh nee, er moet nog 12k naar Ted.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:52 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
TS denkt dat hij stoer is dat hij merkchips kan betalen omdat hij geld aftroggelt van naïve mensen op het internet![]()
![]()
![]()
![]()
²
AH Huismerk is duurder dan Lays zelf failquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:18 schreef pussywillow het volgende:
En ook het AH huismerk heeft nu ineens 25% minder zoutEigenlijk zouden we gewoon massaal moeten stoppen met het te kopen.
nee, in dit specifieke geval. paprikachips die smaakt naar suikerklontjes is natuurlijk niet te vreten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:04 schreef richnigger het volgende:
Als het 25% minder zout is, is het 25% zoeter? De logica ontgaat me.
Goed punt, maar ik denk het wel, omdat ze het altijd kunnen manoevreren in de richting van de subjectiviteit van smaak en beleving enzo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 06:52 schreef Danny het volgende:
Ik vraag me af of ze met 'de smaak is 100% hetzelfde' mogen adverteren als dat duidelijk NIET het geval is trouwens.
ik niet. zag laatst toevallig dat de xenos de oude paprika crispy chips nog verkochten. tien zakken meegenomen. Doe ik een jaar mee. Daarna overstappen naar croky of voor mijn part Aldi als die nog chips hebben waar een beetje smaak aan zit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 06:58 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik denk het wel, omdat ze het altijd kunnen manoevreren in de richting van de subjectiviteit van smaak en beleving enzo.
Maar ik ben het eens met de klacht hoor, elke keer als ik zo'n zak chips in de schappen zie staan dan denk ik van 'oh ja da's wel lekker' en ik weet altijd dat ik weer teleurgesteld ga worden met de eerste hap. En dan toch weer zwichten en een week later dezelfde fout maken
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef BasEnAad het volgende:
Teregten klagt. Als je wil afvallen, dan moet je maar geen chips eten. Ik wil graag vette en zoute chips als ik daar zin in heb.
Oei, verrotte smaakpapillen. Zou ik eens naar laten kijken! (of je werkt bij/voor Lays, dat kan ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:55 schreef Mozy het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel lekker. Ik proef eigenlijk geen verschil
Meer chips is alleen handig als die chips niet enorm ranzig is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:02 schreef tja77 het volgende:
Onterechte klacht, minder zout, is meer chips....
Waar koop je die?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Oei, verrotte smaakpapillen. Zou ik eens naar laten kijken! (of je werkt bij/voor Lays, dat kan ook)
[..]
Meer chips is alleen handig als die chips niet enorm ranzig is.
Maar deze geproefd en die is wel lekker pittig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |