Haha, als dit zo doorgaat, is er straks niets meer wat je nog kan kopenquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze hebben het nu ook bij alle Duyvisnootjes gedaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje rotzakken.
Dat koop ik nu dus ook niet meer.
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:11 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Haha, als dit zo doorgaat, is er straks niets meer wat je nog kan kopen
Maar je bedoelt niet de tijgernootjes toch?
Ik proef het cocaïne extract wat ik vroeger altijd proefde niet meerquote:Op maandag 30 mei 2011 00:17 schreef zoem het volgende:
Zojuist een nieuwe zak light paprikachips van Lays opengemaakt. Ik had niet eens door dat ze iets veranderd hadden, totdat ik van de chips ging eten. De smaak is veranderd, en hoe... niet te eten dus.
Lays, don't change a winning team![]()
Kijk naar Coca Cola, die smaakt tenminste nog steeds zoals vroeger
Mja, fabrikanten denken altijd maar dat nieuwer beter is. Ik snap niet dat dit überhaupt door de proeftest heen is gekomen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:18 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik proef het cocaïne extract wat ik vroeger altijd proefde niet meer
Da's eenvoudig: Er is gewoon geen test georganiseerd...quote:Op maandag 30 mei 2011 00:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja, fabrikanten denken altijd maar dat nieuwer beter is. Ik snap niet dat dit überhaupt door de proeftest heen is gekomen.
Je moet voor de gein eens kijken naar de ingrediënten van die nieuwe Lay's chips. Zit tegenwoordig ook cafeïne in.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Smulbaard het volgende:
Kettle Chips met zeezout en vinegar vind ik erg goed.
De smaak van de echte Engelse crisps.
[..]
Wtf chips met cafeine en taurine?
Aan de ene kant moeten steeds meer kinderen en jongeren aan de ritalin en concerta omdt ze te druk zijn en aan de andere kant proppen we in de gekste producten stimulanten.
Alsof die fabrikanten daar rekening mee houden, als die 'dikke nijlpaarden' het blijven kopen dan is het voor hun al goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:40 schreef Skint het volgende:
Volgens mij werkt al die gezondere bollocks alleen maar averechts. Vroeger nam je een bakkie chips om 5 uur ofzo omdat je trek had en ging je daarna om 6-7 uur eten. Nu neem je om 5 uur een bakje chips maar omdat er 25% minder vet en koolhydraten en zout in zit, neem je er 5 minuten later nog een en krijg je dus al bij al 50% meer binnen. (Getallen uiteraard uit mijn duim gezogen maar je snapt het wel.)
Net als met frisdrank light. Je hebt gewoon suiker nodig in je diëet, en als je met mate frisdrank drinkt is dat prima. Nu gaan allemaal dikke nijlpaarden 2 liter 'light' frisdrank met weet ik wat voor chemische shit erin per dag drinken omdat ze continu de behoefte aan suiker hebben die ze instinctief denken binnen te krijgen van zoete frisdrank, terwijl dit dus niet het geval is.
Vroeger zeiden hippies al 'baas in eigen buik'! Misschien moeten we die slogan overnemen.
Je hebt geen suiker nodig hoor, in je dieet. Het kan ook geen kwaad natuurlijk, mits met mate.quote:
Niet perse suiker, maar wel suikers. Fruitsuikers zijn ook suikers natuurlijk. Maar ook die moeten minder, dus proppen ze alles vol met kankerverwekkende suikervervangers zodat ze zo'n 'ik kies bewust' logo mogen voeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:44 schreef bbwgirliegirl het volgende:
Je hebt geen suiker nodig hoor, in je dieet. Het kan ook geen kwaad natuurlijk, mits met mate.
Nee suikers heb je helemaal niet nodig. Maar het kan in principe ook geen kwaad. Het is pure energie, die je ook op andere manieren zou kunnen via een iets moeilijkere weg binnen kunt krijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Niet perse suiker, maar wel suikers. Fruitsuikers zijn ook suikers natuurlijk. Maar ook die moeten minder, dus proppen ze alles vol met kankerverwekkende suikervervangers zodat ze zo'n 'ik kies bewust' logo mogen voeren.
Dit dus!!! Ze zijn echt niet meer te vreten en ik ben al meer dan 10 jaar een borrelnootjes verslaafde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze hebben het nu ook bij alle Duyvisnootjes gedaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje rotzakken.
Dat koop ik nu dus ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |