Plaatselijke bejaardentehuis had een uitjequote:Op woensdag 18 mei 2011 13:33 schreef Aisumasen het volgende:
Vind het shirt wel tof. Schrok hier meer van:
[ afbeelding ]
Er zijn serieuze onderhandelingen over, en het zou het ultieme souvenir zijn, maar als we geen camera-kranen en close-ups hoeven te ontduiken, vind ik het ook niet erg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:01 schreef sander26 het volgende:
Ik zie een Don Valley Bowl DVD ook wel echt zitten!
"It's been done". "Fake Tales" zou ik zelf wel ultiem vinden om ooit terug te horen, maar dat kan gewoon niet meer. Iets wat min of meer letterlijk gezegd is in het interview met Zane Lowe afgelopen zaterdag. Juist "Teddy Picker" is al een hele grote stap. Natuurlijk komen "A Certain Romance" en "Mardy Bum" ooit terug, maar dat ze die klassiekers van hun debuutplaat straks alweer 4 jaar (!) niet spelen, vergroot alleen maar de klasse van als je ze straks weer hoort. Dat doen ze erg goed, bij geen enkel nummer denk je: "Ah, daar ís-ie weer..."quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:52 schreef Vatta het volgende:
She's thunderstorms en All my own stunts zijn wel groeiertjes hoor.
Love is a laserquest is ook wel een mooi rustpuntje.
Ik hoor trouwens niemand over Fake tales of San Fransisco of Leave Before the lights come on.
Wat zou het toch fijn zijn als ze die nummers weer live zouden spelen, evenals A certain Romance
Behoren wat mij betreft tot de beste nummers van het album samen met Hellcat, Library Pictures en All My Own Stunts.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:09 schreef MilanILF het volgende:
Wat vinden jullie van 'That's Where You're Wrong' en 'Black Treacle'?
Ze hebben 'em anders juist geschrapt voor de festivals in 2009. Een fucking nummer 1-hit droppen, kunnen ze gewoon. Maar nu denk ik ook wel dat hij terug is in het team, hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:01 schreef sander26 het volgende:
Ik las het net al dat ze hem gespeeld hadden... Nou mooi!
[..]
Een anthem als "When The Sun Goes Down" hoort er toch wel bij vind ik. In ieder geval op de festivals dan. Paradiso hoeft van mij niet persé maar ik zou hem toch graag straks op Rock Werchter en Lowlands voorbij horen komen. Komt de sfeer alleen maar ten goede! Maar dit is eigenlijk zinloos want dat gaat toch wel gewoon gebeuren, no question!![]()
Don't you even DARE!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef AMDB het volgende:
Kleine inventarisatie:
Nieuwe MK of nieuwe AM?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Don't you even DARE!
Niet te vergelijken. Al zou ik willen dat Alex nog eens een "Rearrange" zou kunnen schrijven, en Miles ooit een "Reckless Serenade".
De shirts van Humbug zijn tof, maar van ontzettende kutkwaliteit. 1x gewassen en dat shirt ziet er niet meer uitquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:55 schreef Kijana het volgende:
Hopelijk hebben ze volgende maand een beetje toffe merchandise. Ik wil wel weer een mooi nieuw AM T-shirt in m'n kast.
Daar is-ie weer, dat denk ik bij "Dancefloor". Waarom spelen ze dat nog? Waarom niet bijvoorbeeld "Wavin' Bye"? Zoiets zou echt een complete verrassing zijn, en als band lijkt het me leuk omdat te doen. Maar misschien vindt Alex dat echt slechte nummers.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
"It's been done". "Fake Tales" zou ik zelf wel ultiem vinden om ooit terug te horen, maar dat kan gewoon niet meer. Iets wat min of meer letterlijk gezegd is in het interview met Zane Lowe afgelopen zaterdag. Juist "Teddy Picker" is al een hele grote stap. Natuurlijk komen "A Certain Romance" en "Mardy Bum" ooit terug, maar dat ze die klassiekers van hun debuutplaat straks alweer 4 jaar (!) niet spelen, vergroot alleen maar de klasse van als je ze straks weer hoort. Dat doen ze erg goed, bij geen enkel nummer denk je: "Ah, daar ís-ie weer..."
"Leave Before The Lights Come On" zie ik weer helemaal zitten in deze formatie, want de versies uit 2009 waren tenenkrommend. Soms denk ik dat ze het er om doen.
True, Dancefloor ben ik goed zat. Liever een andere knaller van het debuut!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:58 schreef tim. het volgende:
[..]
Daar is-ie weer, dat denk ik bij "Dancefloor". Waarom spelen ze dat nog? Waarom niet bijvoorbeeld "Wavin' Bye"? Zoiets zou echt een complete verrassing zijn, en als band lijkt het me leuk omdat te doen. Maar misschien vindt Alex dat echt slechte nummers.
En waarom spelen ze "Scummy" wel en "A Certain Romance" helemaal nooit? Alleen om het publiek een hit te geven?
Mijne zien er nog redelijk uit. Ik heb mijn Matt-snake T-shirt dan ook van de site af besteld en de andere.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
De shirts van Humbug zijn tof, maar van ontzettende kutkwaliteit. 1x gewassen en dat shirt ziet er niet meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |