In het geval van HW zijn de verwachtingen wat groterquote:
Dat ben ik wel vaker, maar dat laat ik niet altijd merken. Dat creëert verwachtingen en zo.quote:
Dat klinkt koud, kil, berekenend....quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ben ik wel vaker, maar dat laat ik niet altijd merken. Dat creëert verwachtingen en zo.
Het was Mystikvm!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja wie begint er dan ook over de zondvloed.
Er is nog een plekje op mijn Arkquote:
Ik had jou ook willen vragen, want chocola. Maar dit wordt kielhalen, dat begrijp je.quote:
met witte sokken erin.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde hè. Langharige hippies. Ik gok dat ie ook sandalen draagt.
Dat had Noach ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde hè. Langharige hippies. Ik gok dat ie ook sandalen draagt.
En dan zo'n lange witte baard en wit gewaad, zonder ondergoed, want de wind door 't kruis en zoquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Mag mijn paard ook mee?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is nog een plekje op mijn Ark
[..]
Ik had jou ook willen vragen, want chocola. Maar dit wordt kielhalen, dat begrijp je.
Oh, dan mag z'n vriendje Rico wel meequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat mag. Je moet er wel twee meenemen. Orders van de baas.
Oh, pffffquote:
Heel goed, want het moeten geitenwollen sokken zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb een vriend die dit doetHeb hem er al meermalen op aangesproken.
Het siert hem dat hij schijt heeft aan jouw adviesquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die dit doetHeb hem er al meermalen op aangesproken.
Weet niet hoe de mensen daar zijn. Als ze net zo zijn als Limbo's welquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
maar als het er wel bij had gehoord, was je er vast niet over gaan zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |