Waarom ga jij er meteen van uit dat ik dat niet kan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed niets sturen, hoe gaat blondie dat decrypten?.
Plunderen bij de buren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, als er chocola in zo'n pakket zit. dat is binnen 5 minuten op.
Kun je 't dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ga jij er meteen van uit dat ik dat niet kan?
Met een sleutel hequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed niets sturen, hoe gaat blondie dat decrypten?.
Als er een zondvloed komt, is vrijwel niemand in Nederland te redden door middel van chocoladequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n dingIk ben verloren als de zondvloed komt.
Zit er geen rubberboot in dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als er een zondvloed komt, is vrijwel niemand in Nederland te redden door middel van chocolade
Alleen Limburg zal overlevenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als er een zondvloed komt, is vrijwel niemand in Nederland te redden door middel van chocolade
Geen idee. Ik neem aan dat het gewoon lukt als ik de sleutel ook krijg.quote:
Ervaring, en uiteraard deze zeer verrassende, totaal niet voorspelbare reactiequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ga jij er meteen van uit dat ik dat niet kan?
Plaag mij es nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ervaring, en uiteraard deze zeer verrassende, totaal niet voorspelbare reactie.
quote:
Als ik je niet plaag heb ik geen reden om het goed te moeten maken met jequote:
'Half assed gekloot'quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Maak het werk dan ook echt àf!", zeg je dan
Limburg... Echt, het ergste wat er is gebeurt in naam van fossiele brandstoffen (dus niet vervuiling, temp verhoging of CO2). Als daar geen kolen zaten, hadden we het gewoon bij België gedumpt toen die zich af hebben gescheiden. Hadden we nu ook geen Wildersquote:
Nou ja, Maastricht is nog best leuk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Limburg... Echt, het ergste wat er is gebeurt in naam van fossiele brandstoffen (dus niet vervuiling, temp verhoging of CO2). Als daar geen kolen zaten, hadden we het gewoon bij België gedumpt toen die zich af hebben gescheiden. Hadden we nu ook geen Wilders
Antwerpen ook, maar daarom hoeft het nog niet bij Nederland te horenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, Maastricht is nog best leuk.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:53 schreef Barbusse het volgende:
quote:Zij aten, zij dronken, zij namen ten huwelijk, zij werden ten huwelijk gegeven, tot den dag, op welken Noach in de ark ging, en de zondvloed kwam, en verdierf ze allen. -- Lukas 17:27
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:04 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
maar als het er wel bij had gehoord, was je er vast niet over gaan zeiken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Antwerpen ook, maar daarom hoeft het nog niet bij Nederland te horen
Meisjes plagen, kusjes vragenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik je niet plaag heb ik geen reden om het goed te moeten maken met je.
whut?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
maar als het er wel bij had gehoord, was je er vast niet over gaan zeiken.
België is een soort Derde Wereld in je achtertuin. Daar pas ik voor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
maar als het er wel bij had gehoord, was je er vast niet over gaan zeiken.
[..]
[..]Volgens mij ga jij je best wel thuis voelen op MaltaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]
[..]En weer wordt er niks gezegd over seksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat is Kanaleneiland ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
België is een soort Derde Wereld in je achtertuin. Daar pas ik voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |