Zeg je dat ook tegen je dates?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben nog steeds een prima investering met een uitstekend rendement ja.
Mag ik de cijfers zien?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een prima investering met een uitstekend rendement ja.
Ik heb het jaarverslag in PDF op mijn iPad bij me jaquote:
Ja, uiteraardquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je doet 't omdat je wat van 'm gedaan moet krijgen... Kijk, dat klinkt al beter
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar voor iemand die op mijn plaatjes altijd roept dat ze "voor iemand die ALLES altijd al gezien heeft op *vul in* is het zo oud" is het nogal antiek.
Tientallen jaren zelfs. Wist niet eens dat het oneetbaar wordtquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het duurt echt JA-REN voor chocola over datum is en daarna nog eens JA-REN voor het niet meer te vreten is. Er zat nog niet eens een witte 'aanslag' op!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, uiteraard![]()
Hij moet nog mijn opleiding tot coach goedkeuren
Ik vraag of ik ze mag ZIEN.quote:
En zo hebben ook wij af en toe een steekje uit te delen naar elkaarquote:
Ja hoor, hoelaat en waar?quote:
Ik zal chocola toevoegen aan mijn overlevingspakket.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tientallen jaren zelfs. Wist niet eens dat het oneetbaar wordt
Je hebt ze toch in PDF? Kan je zo mailenquote:
Zover komt het bij mij nooitquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het duurt echt JA-REN voor chocola over datum is en daarna nog eens JA-REN voor het niet meer te vreten is. Er zat nog niet eens een witte 'aanslag' op!
vertrouwelijke bedrijfsinformatie ga ik toch niet zomaar het internet opgooien, ben jij gekquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt ze toch in PDF? Kan je zo mailen
Geeneens een powerpoint presentatie?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het jaarverslag in PDF op mijn iPad bij me ja.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertrouwelijke bedrijfsinformatie ga ik toch niet zomaar het internet opgooien, ben jij gek.
Dat zit er ook standaard in.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal chocola toevoegen aan mijn overlevingspakket.
ja hoor, IRL onder het genot van een flinke pot Grolsch ben je welkom op de volgende aandeelhoudersvergaderingquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk welIk moet de cijfers toch kunnen analyseren?
Ik ook, als er chocola in zo'n pakket zit. dat is binnen 5 minuten op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n dingIk ben verloren als de zondvloed komt.
Oh, dat is ook prima. Ik zie datum en tijdstip per PM tegemoetquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, IRL onder het genot van een flinke pot Grolsch ben je welkom op de volgende aandeelhoudersvergadering.
Goed plan, die vergaderingen zijn idd beslotenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is ook prima. Ik zie datum en tijdstip per PM tegemoet
Versleuteld versturen ouwe vosquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertrouwelijke bedrijfsinformatie ga ik toch niet zomaar het internet opgooien, ben jij gek.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zo hebben ook wij af en toe een steekje uit te delen naar elkaar.
Nofi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |