gewoon chagerijnige brombeer mag ookquote:
Kan het wellicht zo zijn, dat er met mijn humeur helemaal niks mis is, dat ik gewoon vrolijk ben, maar 1 opmerking gewoon duf ende dom vind? Kan dat? Misschien?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gewoon chagerijnige brombeer mag ook
Maar dan ga je naar huis en hoef je daarna niets meerquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:31 schreef JoeBravo het volgende:
Heb er nu al spijt van op m'n fiets naar het werk te zijn gegaan. Terug is 75% heuvel op
Ik ga vanavond heerlijk 2,5 uur naar superinteressante presentatie luisteren...quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dan ga je naar huis en hoef je daarna niets meer![]()
Ik ga vanavond 3 uur sporten
kan, maar wordt gezien je reactie steeds onwaarschijnlijkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan het wellicht zo zijn, dat er met mijn humeur helemaal niks mis is, dat ik gewoon vrolijk ben, maar 1 opmerking gewoon duf ende dom vind? Kan dat? Misschien?
Ik word ondertussen wel een beetje sacherijnig ja. Maar dat was toen nog niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan, maar wordt gezien je reactie steeds onwaarschijnlijker
*gaat op handen zitten*quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word ondertussen wel een beetje sacherijnig ja. Maar dat was toen nog niet.
Lock and loadquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik dat stukje vrolijkheid dat ik nog heb vasthouden.
Nee, dat kan niet. ONMOGELIJK!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan het wellicht zo zijn, dat er met mijn humeur helemaal niks mis is, dat ik gewoon vrolijk ben, maar 1 opmerking gewoon duf ende dom vind? Kan dat? Misschien?
Wat voor presentatie? Van je werk?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga vanavond heerlijk 2,5 uur naar superinteressante presentatie luisteren...
Nou ja, iig gratis eten.
Bier helpt daar altijd wel bij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik dat stukje vrolijkheid dat ik nog heb vasthouden.
Teamoverleg. Met duffe onderwerpen. Maar ja, zit nu op mijn eigen kantoor, dus kan me er niet meer vanaf maken met een smoesje. Helaas, want is wel in mijn eigen tijd.quote:
hm... pas over 3 uurquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Allemaal al gedaan op het ontbijten na.. dat is pas over 8 minuten
Waarom is een teamoverleg 's avonds???quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
Teamoverleg. Met duffe onderwerpen. Maar ja, zit nu op mijn eigen kantoor, dus kan me er niet meer vanaf maken met een smoesje. Helaas, want is wel in mijn eigen tijd.
Kerstpost?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
De kerstpost is hier net binnen gekomen, 6 dozen chocola erbijEn ik ben al zo zwak deze week...
Omdat we anders gingen overleggen in een tijd dat we ook ingezet konden zijn bij klanten. Dus als we het onder werktijd doen, levert dat minder centjes op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom is een teamoverleg 's avonds???
Lees ik nu goed dat jij vrije tijd inlevert voor de baas?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat we anders gingen overleggen in een tijd dat we ook ingezet konden zijn bij klanten. Dus als we het onder werktijd doen, levert dat minder centjes op.
Ja, kloptquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees ik nu goed dat jij vrije tijd inlevert voor de baas?
Man, dat filmpje hebben ze met de hand moeten inkleuren zo oud is hetquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
"Waarom verdiend deze vrouw even veel zuurstof als ik?"
en ik heb er nog steeds niet op gekliktquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, dat filmpje hebben ze met de hand moeten inkleuren zo oud is het.
Oh, je doet 't omdat je wat van 'm gedaan moet krijgen... Kijk, dat klinkt al beterquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klopt
Geheel tegen mijn principes in. Maar ik moet wat van mijn baas
Maar wel grappigquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, dat filmpje hebben ze met de hand moeten inkleuren zo oud is het.
Dat las je goed. En het was ook geen typfout.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
Omdat we anders gingen overleggen in een tijd dat we ook ingezet konden zijn bij klanten. Dus als we het onder werktijd doen, levert dat minder centjes op.
Ik was ook verbaasd!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
Lees ik nu goed dat jij vrije tijd inlevert voor de baas?
Dat zal lekkere chocola zijn danquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat las je goed. En het was ook geen typfout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |