Tot nu toe uitstekend. Heel stuk sneller dan mijn Desire. Verder kan ik er nog weinig over melden, heb nog niet de kans gehad er veel mee te spelenquote:
Wat ik me afvraag. Ik heb een Desire S maar toch. Ik wil ook weer Launcher Pro er op zetten maar draait Sense dan niet toch op de achtergrond en kost dat dus niet meer accu? Ik ben trouwens ook fan van Launcher Pro maar wil zeker weten dat Sense niet meedraait als ik Launcher Pro selecteer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:19 schreef Ezechielk het volgende:
Ik merk wel dat Sense weer een briljante geheugenvreter is/was. Ik heb mijn oude vertrouwde Launcher Pro er opgezet, en er is opeens meer dan 200 mb aan geheugen vrij, in tegenstelling tot de 110 die het was met Sense.
Waar moet je 160 euro bijbetalen? Kijk voor de gein 's of het bij gsmwijzer goedkoper is. Ik moest bij Hi.nl 239 euro bijbetalen voor een 2-jarig hi20 abbonement. Bij die andere site hoef ik maar 89 bij te leggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
Bleh, ik weet niet wat ik moetkan die stomme nieuwste Samsung gratis bij m'n verlenging krijgen (bijna dezelfde specs als de Sensation) en moet voor de Sensation 160 euro bijbetalen..
Sowieso is de HTC dan niet echt een rationele keuze maar ik heb niets met Samsung..
Ja ik keek alquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Waar moet je 160 euro bijbetalen? Kijk voor de gein 's of het bij gsmwijzer goedkoper is. Ik moest bij Hi.nl 239 euro bijbetalen voor een 2-jarig hi20 abbonement. Bij die andere site hoef ik maar 89 bij te leggen.
Verder hangt het er een beetje vanaf. Wil je de beste specs, de beste benchmark scores etc. dan kies je de Samsung. Wil je een betere all-round gebruikerservaring dan is de Sensation de betere keuze..
Toch gek, ik snap echt niet waarom het bij mij dan zoveel geld scheelt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik keek almaar voor mij scheelt dat niets, zit ook bij Hi overigens.
En het gaat mij niet eens per se om puur de specs, ik vind de Samsung gewoon erg fragiel en plastic ogen en heb helemaal niets met dat merk..
Maar om om die reden 160 euro neer te tellen, mweh
Ja ik weet nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Toch gek, ik snap echt niet waarom het bij mij dan zoveel geld scheelt.
Maar ik kan me voorstellen dat 160 euro een reden is om voor de SGS2 te kiezen.
Leip. Bij alle andere providers is die telefoon bij zo goed als elk 2 jarig contract gratis. Ik heb een nieuwe Vodafone abo, en hoef bij een 1 jarig contract maar 149 bij te betalen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik weet niet! En ja maar ik wil dat ding eigenlijk echt niet, maar ook absurd om 160 te betalen voor een telefoon die zelfs goedkoper is en dezelfde specs heeft.
Volgens mij niet, gezien het geheugengebruik wat omlaag gaat. Plus ik merk het ook aan de batterijtijd ivm al die widgets. Ik gebruik maar 3 homescreens, een voor mijn agenda, 1 voor apps en 1 voor een paar widgets als Energiebeheer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag. Ik heb een Desire S maar toch. Ik wil ook weer Launcher Pro er op zetten maar draait Sense dan niet toch op de achtergrond en kost dat dus niet meer accu? Ik ben trouwens ook fan van Launcher Pro maar wil zeker weten dat Sense niet meedraait als ik Launcher Pro selecteer.
Jaaa maar ik wil ook een 1-jarig abonnement, haha.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Leip. Bij alle andere providers is die telefoon bij zo goed als elk 2 jarig contract gratis. Ik heb een nieuwe Vodafone abo, en hoef bij een 1 jarig contract maar 149 bij te betalen..
+ Gewoon doen want dan heb je dezelfde telefoon als ik, score!
Ja dan moet je sowieso bijbetalen.. Maar die Samsung is volgens mij nog duurder dus lijkt me sterk dat je die wel gratis ken krijgen bij een 1-jarig abo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa maar ik wil ook een 1-jarig abonnement, haha.
En klopt, SCORE.
Ja ik zie nu ook niet meer het aanbod waarbij die Samsung gratis was, whatever.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja dan moet je sowieso bijbetalen.. Maar die Samsung is volgens mij nog duurder dus lijkt me sterk dat je die wel gratis ken krijgen bij een 1-jarig abo.
Maar dezelfde pokkie als ik lijkt me minstens 200 euro waard...
Bel je de KS nog een keer op, krijg je vast iemand anders aan de lijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik zie nu ook niet meer het aanbod waarbij die Samsung gratis was, whatever.
Trouwens@ Hi, had vorige week de klantenservice gebeld en toen zei zo'n medewerker dat ik nog wel 20 euro korting kon krijgen op dat toestel, bel ik vandaag en krijg ik een chick aan de lijn die zegt dat het ab-so-luut niet mogelijk is.
Zometeen nog maar even proberen te bellen naar de afdeling abonnement opzeggendaar mogen ze vast wat meer.
Voor hoeveel per maand?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
MUWHAHAHA, even gebeld naar de afdeling abonnement opzeggen en een dealtje gekregen.
Heb 'm nu voor 99,95!
Eerste 3 maanden iets van 30 oid en daarna 48,75 voor 300 belminuten en internet extreem.quote:
Aangezien het toestel nieuw nu ¤459 is lijkt het me een okay deal.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
Aangezien het toestel nieuw nu 575 is lijkt het me een prima deal.
Ik iets van ¤700,- bij een 2 jarig 200 sms + bellen 1gb internet bij Vodafonequote:Op woensdag 6 juli 2011 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
Heb even berekend en betaal dan in totaal zo'n 650 euro voor een jaar lang abonnement + telefoon.
Aangezien het toestel nieuw nu 575 is lijkt het me een prima deal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |