Cepries!quote:
Paintwork op de kast is zelfs nog beter dan dat.quote:
Ik zet hem wel TEAB en zie wel waar ik uitkom...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef Prowl het volgende:
[..]
Cepries!![]()
Vrij zeldzaam en duur ontwerp!
FF serieus
Als iemand die kast leuk vind betaald ie zo 300,= maar ik denk dat je blij mag zijn met 50,=
Zat hele vette lelijke laag donkerbruine beits over....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef Bleie het volgende:
Ik weet niet of het zelf verven erg verstandig is geweest voor de waarde van de kast...
Mijn ouders hebben hun deel van de set schoon laten maken, werd een mooie lichtbruine kast. Mijn set was niet meer te redden.... die ziet er ongeveer als die van jou uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zat hele vette lelijke laag donkerbruine beits over....
Er heeft al iemand 100 euro gebodenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:36 schreef aloe_vera het volgende:
Ik gok dat ie tussen 1900-1930 gemaakt is, maar dat is een vrij wilde gok. Eer meidenkast is lager, maar een linnenkast of servieskast is het ook niet denk ik met die deur in het midden. Misschien een oude voorraadkast?
Ik zou er 150-200 euro voor vragen en rekenen op biedingen van 70-150 euro.
Ging geleidelijk...quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:15 schreef vosss het volgende:
Welke volslagen debiel biedt over een bod van 100 euro met 125 euro eroverheen????
Ik had mooi 110 geboden ofzo
Ja:quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:59 schreef Dzjonka het volgende:
Staat er wel in je ad dat de verf niet meer zo mooi is als de eerste foto doet vermoeden?
quote:Kast moet in ieder geval opnieuw gelakt worden, huidige verf is niet (meer) mooi en zichtbaar bijgewerkt.
Mevrouw Vandeberg heeft hem geschilderdquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:02 schreef friekin_ het volgende:
Mooie kast, maar leer in godsnaam verven.
Hoezo niet, Ed is het toch ook goed mee gekomenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:15 schreef friekin_ het volgende:
Vertrouw een kwast niet zomaar aan een vrouw toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |