En Youp!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Blistering het volgende:
Kan niet WACHTEN tot die irritante Jasper optyft, met z'n smurfenkop.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Axia het volgende:
ben blij dat ze er uit is.
Ik baal nog steeds van Mark
Dit zou zo totaal maar dan ook compleet gigantisch ongelofelijk geen baan voor mij zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef Blistering het volgende:
Fuck ... fuck.. fack .. fuck.
Keukendialoog +1
Dat soort autoritaire idioten kan ik sowieso niet uitstaan, daarom is zo'n soort baan ook niets voor mij. Beetje hetzelfde als het leger zeg maar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Burner82 het volgende:
Met die chefs, zou ik het denk ik 1 minuut uithouden, dan wordt het pas echt oorlog
Same here. Ik mocht nooit het leger van mijn maquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat soort autoritaire idioten kan ik sowieso niet uitstaan, daarom is zo'n soort baan ook niets voor mij. Beetje hetzelfde als het leger zeg maar.
Duidelijk een leerling van Gordon Ramseyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef sverbern het volgende:
If you wanna work in a kitchen, have a pair of balls!
* Apotheose ziet het voor zichquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Same here. Ik mocht nooit het leger van mijn maNiet omdat ze het te eng vond, maar omdat ik binnen 5 minuten een schreeuwende instructeur tegen de grond mep
Versierd door Juul.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dacht moniek dat de kerstboomlook in was ofzo?
Uit z'n eigen ingebouwde sauspompquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als Juul het versierd had, had er saus in gezeten.
Zit een flink fust aan zo te zien.quote:
je kan in ek geval niet zeggen dat het een zoutje mistquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel smaakvol blijven he?
Ben bang dat in het geval van Juul ook geen zuurtje mistquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
je kan in ek geval niet zeggen dat het een zoutje mist
Ik ga voor een grote bloem, eerst goed laten drogen, daarna echt wel heel fijn snijden. Voor de michelin ster, moet je er een bouillon van makenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef SiGNe het volgende:
't zal in elk geval meer dan genoeg zijn..
gelukkig niet blauw anders zouden we meteen rare associaties bij deze smilie krijgen:![]()
(Sorry, ben tikje melig.. iets teveel bloem ofzo (3x raden welke bloem)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |